Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-09, 12:08   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie

Så har det utenkelige skjedd at jeg, den hjemmekjære og eventyrsky feigingen, vurderer å reise med fly medbragt barn på 1 og 3 år - helt frivillig. Blåmann har ørten tusen eurobonuspoeng som går ut på dato 30. september, og det er jo for galt å ikke bruke dem opp. Etter at jeg begynte å sove om nettene, har jeg kommet meg såpass ovenpå at jeg kunne tenke meg å fly på helgetur med hele familien.

Er det noen som har konkrete tips til oss? Helst vil jeg ikke ha mer enn 1, maks 2 timers flytur, og reisemålet bør være barnevennlig - at det er mulig å komme fram med vogn, at restaurantene har barnestoler etc. Finnes det hoteller som er innrettet som leiligheter/har separate soverom, slik at vi kan legge barna uten å sitte musestille i mørket resten av kvelden, eller er dette et Syden-fenomen? Kriteriene er ellers at SAS flyr til reisemålet. Forslag tas imot med takk!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 12:15   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie

Med barn innen radiusen du nevner liker jeg Gøteborg, Stockholm, Århus og København godt. Alle er barnevennlige og lette å komme frem med barnevogn, samt at det er fine aktiviteter å velge i.

Gøteborg: Liseberg, Universeum, shopping og cafeer i Haga.
Stockholm: Skansen med zoo, akvarium og flotte turområder. Junibacken - Astrid Lindgren-moro for de minste, Botanisk have som er flott om høsten, deilige kafeer på Söder.
Københanvn: Planetarium, shopping, botanisk have, deilige kafeer i Istedsgade. Tivoli syns jeg ikke er så veldig barnevennlig, egentlig. Hvertfall ikke med vogn.
Århus: Søt by, botanisk have og område ala Folkemuseet.

Jeg vet ikke om SAS flyr til Århus og Gøteborg, men Gøteborg er jo evt. i køreavstand.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 12:19   #3
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie

Gøteborg med fly er for mye pes vel? Det går jo fortere å kjøre dit med bilen enn med fly, tror jeg bruker rett under tre timer jeg?

Jeg ville reist til Stockholm. Eller kanskje London.

  Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 12:20   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie

Har dere SAS-poeng kan de brukes til en oppgradering på f.eks. SAS Royal Copenhagen også. Det har vi gjort, og bodde tre deilige netter på minisuite.

Hvis dere vil fly litt mer enn 1-2 timer ville jeg helt klart reist til London eller Amsterdam. Kjempeflott med barn, begge deler.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 12:20   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie

Takk for tips! Innerst inne vil jo jeg nok til England, smilefjes, men i London er det vel ikke så enkelt med vogn. Stockholm og København er gode alternativer. Vi har også lurt litt på Tromsø eller Bergen, eventuelt gamle trakter i Trondheim.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 12:21   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Har dere SAS-poeng kan de brukes til en oppgradering på f.eks. SAS Royal Copenhagen også. Det har vi gjort, og bodde tre deilige netter på minisuite.

Hvis dere vil fly litt mer enn 1-2 timer ville jeg helt klart reisttil London eller Amsterdam. Kjempeflott med barn, begge deler.

Ja, Amsterdam kunne være noe! Takk for tips om oppgradering, det var noe sånt jeg lurte på om man kunne gjøre.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 12:21   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Gøteborg med fly er for mye pes vel? Det går jo fortere å kjøre dit med bilen enn med fly, tror jeg bruker rett under tre timer jeg?

Da kjører du temmelig fort og i ett. Med to små barn bør man nok legge inn noen stopp. Jeg er for øvrig enig at det er lettere å kjøre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 12:24   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie

London med vogn er ikke noe problem hvis man kjører buss i stedet for t-bane. Vi var der nå i sommer, og Glitterbarnet syns dobbeldecker var toppers. Det var god plass, og vi fikk alltid sitteplass. Tok bittelitt lengre tid, men komfortmessig var det verdt det.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 23-08-09 kl 12:39.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 12:39   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie

Jeg ville benyttet meg av anledningen og dratt lenger. Man kommer jo helt til Hellas på tre timer jo. Hva med Lisboa, Nice, Paris eller Roma?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 12:40   #10
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie

Berlin! Vi bodde på Home Suite Home Hotel Apartments Mitte med eget soverom, stort bad, kjøkkenkrok og innglasset veranda til en god pris (som jeg ikke husker hva er). Det ligger sentralt i øst. Og, seffern, i Berlin er veiene brede og godt asfalterte; ingen problemer med barnevogn. Mange fine parker hvor de små kan klatre og løpe rundt, og barnevennlige spisesteder en masse. Jeg var der med mor og søster for et år siden, og gikk rundt og planla å dra tilbake med mann og barn.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 12:44   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie

Ja, Berlin er en utmerket idé!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 12:57   #12
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.489
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie

Det finnes slike foreldrerom på en del hoteller hvertfall. Vi hadde det da vi var på Pers hotell på Gol i sommer. Det er genialt og det anbefales å prøve å få tak i det altså.

Bergen er fint med barn det - kan gå på akvariet, fløien (med lekeområde på toppen) og vilvite-senteret i sentrum feks. Men om dere har masse poeng til overs tror jeg at jeg ville dratt et litt mer eksotisk sted. Men det er klart - jeg har bodd i Bergen i ti år nå og det er vel kanskje derfor ikke jeg synes at det er så eksotisk lenger...

Forøvrig syntes jeg det var flott i Amsterdam, men jeg har ikke vært der med barn så jeg vet ikke hvordan det er med barnefasiliteter der. Men flytiden ville ikke hindret meg å dra til verken Amsterdam eller London med to små. Når det gjelder reisemål vil jeg tro det meste egentlig går bra. De har barn i byene i utlandet også har jeg hørt.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 12:57   #13
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie

Vi skal ta en weekend tur til Gøteborg nå i høst. Vi har faktisk valgt å ta toget slik at vi får vær sammen på reisen og. Og med en som snart er 2 og en på snart 4 er det greit å kunne la de bevege på seg litt under turen. Eldstemann på 12 er dessuten tog fantast og lykkelig for valg av fremkomstmiddel. Er litt spent på hvordan det blir, men det er ihvertfall verdt et forsøk.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 12:59   #14
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie

I Berlin så jeg forresten bemerkelsesverdig mange (ok da, kanskje fire-fem stykker, men uavhengig av hverandre) som gikk på bytur med barna på sånn trehjulssykkel med stang bak. Lurer på om dette var lokale folk eller turister som hadde fått leid seg utstyr. Det så i hvert fall ut som et utmerket alternativ for en liten utflukt.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 13:00   #15
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie

London funker med vogn, om man bare tar hensyn til at man faktisk har vogn med seg. Og det er London zoo og akvariet og mye moro å finne på.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 13:22   #16
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie

København! De har en flott dyrepark som er ca 10 min unna med taxi (tror vi bet ca 150 for taxi). lett og greit med vogn også.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 13:38   #17
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.489
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

I Berlin så jeg forresten bemerkelsesverdig mange (ok da, kanskje fire-fem stykker, men uavhengig av hverandre) som gikk på bytur med barna på sånn trehjulssykkel med stang bak. Lurer på om dette var lokale folk eller turister som hadde fått leid seg utstyr. Det så i hvert fall ut som et utmerket alternativ for en liten utflukt.

Sånne sykler finnes det jo mange av i Norge også. Vi har sånn, blant annet. Ikke at det fungerer spesielt godt med en 2åring som vil gå av og på, av og på, av og på. Ville nok heller hatt vogn ja. Eller vært på et "trygt" område og latt ungen sykle selv.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 14:03   #18
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Sånne sykler finnes det jo mange av i Norge også. Vi har sånn, blant annet. Ikke at det fungerer spesielt godt med en 2åring som vil gå av og på, av og på, av og på. Ville nok heller hatt vogn ja. Eller vært på et "trygt" område og latt ungen sykle selv.


Ja, vi har en sånn vi også og jeg ville ikke hatt med den i stedenfor vogn. Men hvis hotellet hadde hatt til utlån, for eksempel, hadde det vært artig med en liten utflukt til en park eller noe sånt. For variasjonens skyld. Min toåring sitter som en prest på sin, og det går helt fint med turer på et par timer - med noen pauser der han får løpe litt fritt. Jeg tenkte kanskje det var "en greie" i Berlin, siden jeg så såpass mange i turiststrøkene, men høyst sannsynlig var det bare tilfeldigheter.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 15:38   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie

Ulempen med Køben er at det pokkers umulig å få taxi med babyesete. Jeg mistet nesten flyet en gang der vi sto og ventet på at noen skulle dra innom og lete etter et nedstøvet som kanskje eller kanskje ikke sto på et lager.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 15:42   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie

Vi kjører i grunn ikke noe særlig taxi når vi er på storbyferie. De aller fleste steder har shuttlebus eller tog som jeg syns det er mye bedre å ta.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no