Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kamuflering av stygge fliser

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-07, 22:25   #21
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kamuflering av stygge fliser

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Ja det er noe slikt jeg leter etter . Regner bare med at det er en spesiell type film/kontaktpapir.

Tror jeg så det på Äntligen Hemma, det programmet som går på svensk tv4. Du kan jo se hva du finner på programsidene deres.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 22:26   #22
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kamuflering av stygge fliser

Kresen sjerring! Her kommer jeg med ett finfint råd åsså sier du slikt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:29   #23
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kamuflering av stygge fliser

her står det noe
eller du kan gå til fargehandleren og spørre.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 19:14   #24
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kamuflering av stygge fliser

Jeg fant jeg fant

www.kitsch.se - masse møstre å velge mellom.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 19:43   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kamuflering av stygge fliser

Åååå, det der likte jeg godt! Vi har stålplater over kjøkkenbenken. Sikkert innmari hipt og kult for noen år siden, men helt uburkelig med tanke på å holde rent for slike som meg...

Jeg ønsker meg folie med marimekkomønster jeg - det hadde vært noe det...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 19:47   #26
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kamuflering av stygge fliser

Vi hadde det likedan, men fikk en hobbysnekker vi kjenner til å skjære dem ut og sette inn nøytrale fliser (likt resten). Du kan ikke se hvor det er skjært, og det var visst en enkel sak.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 19:50   #27
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kamuflering av stygge fliser

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Vi hadde det likedan, men fikk en hobbysnekker vi kjenner til å skjære dem ut og sette inn nøytrale fliser (likt resten). Du kan ikke se hvor det er skjært, og det var visst en enkel sak.

Jeg skulle ønske vi kjente en hobbysnekker. Vi har en ny benkeplate stående i kjelleren som vi kjøpte for et år siden. Enda har vi ikke funnet noen som kan hjelpe oss å skru den opp . Den matcher de nye flisene da

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 19:56   #28
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kamuflering av stygge fliser

Hvor på siden fant du det, Zol? :lat:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 19:56   #29
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kamuflering av stygge fliser

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hvor på siden fant du det, Zol? :lat:

På baderomsettellerannet.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 20:07   #30
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kamuflering av stygge fliser

Mye stilig! Sender de til Norge?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 20:08   #31
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kamuflering av stygge fliser

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Mye stilig! Sender de til Norge?

Jepp. Porto på 79 kroner.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 20:09   #32
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kamuflering av stygge fliser

Så bra!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 20:11   #33
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kamuflering av stygge fliser

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Så bra!

Jepp. Om dette funker skal du slett ikke se bort fra at flisene kommer til å fornye seg både 1 og 2 ganger i 2008

Er litt i tvil siden vi har litt struktur på flisene våre..

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 20:18   #34
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kamuflering av stygge fliser

Vi har også noen grusomme fliser, gråspettede med noen dekorfliser innimellom som jeg ikke har orket å se så nøye på hva er.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 20:19   #35
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kamuflering av stygge fliser

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Ja det er noe slikt jeg leter etter . Regner bare med at det er en spesiell type film/kontaktpapir.

Det kan ikke være noe slikt som de bruker i skiltbransjen? Sjekk med f.eks signex?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 22:05   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kamuflering av stygge fliser

Jeg ville malt. Bare blomsterflisene. I en kul farge. Og så ville jeg skiftet farge med jevne mellomrom.

Søren at jeg har så fine fliser hjemme, for jeg fikk lyst å male!

(Ja, jeg fikk med meg at du ikke vil male, jeg bare nevnte det. )

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 09:17   #37
Refresh
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 25
Refresh har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kamuflering av stygge fliser

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg fant jeg fant

www.kitsch.se - masse møstre å velge mellom.

Kan du fortelle med hvor du gikk inn på den siden for å finne disse? Jeg fant de ikke *blond*...

Akkurat slike trenger jeg og..

Refresh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 11:28   #38
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kamuflering av stygge fliser

Opprinnelig lagt inn av Refresh, her.

Kan du fortelle med hvor du gikk inn på den siden for å finne disse? Jeg fant de ikke *blond*...

Akkurat slike trenger jeg og..

På baderomsgreiene.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no