Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Verdens kuleste kjøkken?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-07, 14:34   #41
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens kuleste kjøkken?


Om jeg får rett hus å ha det i så

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 14:38   #42
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens kuleste kjøkken?

Sitat:

Kulen koster kr 331.500,-


:fattiglus:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 14:47   #43
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Verdens kuleste kjøkken?

Absolutt ikke min smak...

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 14:51   #44
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens kuleste kjøkken?

Fy flate det var stilig. Hadde jeg bare hatt et hus som sto i stil , og for ikke å glemme hadde jeg bare hatt en lønn som kunne forsvart å bruke å mye penger på kjøkken. Men, det er lov å drømme.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 14:55   #45
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens kuleste kjøkken?

Vi er slett ikke gjort av penger, men tjener en god del på å selge huset vårt nå, så da kan dette bli en virkelighet. Hadde ikke kunne gjort det uten egenkapital.
Nå skal vi nå først på husjakt da, så får vi se om dette kan passe inn :krysser fingre:

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 15:11   #46
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Verdens kuleste kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Vi er slett ikke gjort av penger, men tjener en god del på å selge huset vårt nå, så da kan dette bli en virkelighet. Hadde ikke kunne gjort det uten egenkapital.
Nå skal vi nå først på husjakt da, så får vi se om dette kan passe inn :krysser fingre:


Lykke lykke til med husjakten.
Kula sammen med veggseksjonen og avlastningsbordene gir ett fullverdig kjøkken. Jeg synes det var vanvittig kuult, og ikke så avskrekkende dyrt. Sinnskt mye penger, ja, men mindre enn jeg hadde trodd.
Det er snakk om prioriteringer. Folk kjøper seg biler til oppunder millionen uten å blunke, jeg ville definitivt ha prioritert ett ekstraordinært kjøkken.

Jeg venter spent. Dersom du ender opp med dette, må vi få se bilder '
Er det lang leveringstid? Jeg forsto det sånn at kjøkkenet ble håndlaget i Italia?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 15:58   #47
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens kuleste kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Priser:

Kulen koster kr 331.500,-
eksl mva og transport.

Veggseksjonen koster kr 195.000 uten hvitevarer, + 40`inkl hvitevarer
Inkl mva

Jeg syns fremdeles det er forlokkende, seksjonen kan i tillegg stå frittstående, slik at den kan være en romavdeler. Den inneholder stekeovn, micro, kaffemaskin, oppvaskmaskin, kjøl og mengder med skuffer og skap til oppbevaring.

Kulen inneholder stekeplater, vasker, vifte, kjøler, arbeidsbenk m.m.


__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 16:00   #48
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Verdens kuleste kjøkken?

Ikke for å ødelegge, men min erfaring er at når design er viktig er gjerne den praktiske bruken kommet litt for mye i bakgrunn :gammeldags:

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 16:02   #49
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Verdens kuleste kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Priser:

Kulen koster kr 331.500,-
eksl mva og transport.

Veggseksjonen koster kr 195.000 uten hvitevarer, + 40`inkl hvitevarer
Inkl mva

Jeg syns fremdeles det er forlokkende, seksjonen kan i tillegg stå frittstående, slik at den kan være en romavdeler. Den inneholder stekeovn, micro, kaffemaskin, oppvaskmaskin, kjøl og mengder med skuffer og skap til oppbevaring.

Kulen inneholder stekeplater, vasker, vifte, kjøler, arbeidsbenk m.m.

Unnskyld meg, men dette er galskap....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 16:07   #50
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Verdens kuleste kjøkken?

Ultra stygt kjøkken...

*Tradisjonellesyllan*

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 16:09   #51
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Verdens kuleste kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Det er snakk om prioriteringer. Folk kjøper seg biler til oppunder millionen uten å blunke, jeg ville definitivt ha prioritert ett ekstraordinært kjøkken.

Tenk om det var så enkelt. Bare snakk om prioriteringer. Men det er jo egentlig en annen diskusjon...... Akkurat den kommentaren provoserer meg. Det er mange som lever i den tro at alt er snakk om prioriteringer......

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 16:24   #52
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Verdens kuleste kjøkken?



Det var jo nesten så jeg begynnte å sikle her jeg satt.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 16:34   #53
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens kuleste kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Ikke for å ødelegge, men min erfaring er at når design er viktig er gjerne den praktiske bruken kommet litt for mye i bakgrunn :gammeldags:

God design er jo nettopp brukervennlighet, ikke bare utseende.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 17:03   #54
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens kuleste kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Tenk om det var så enkelt. Bare snakk om prioriteringer. Men det er jo egentlig en annen diskusjon...... Akkurat den kommentaren provoserer meg. Det er mange som lever i den tro at alt er snakk om prioriteringer......

Ja, jeg kunne ha prioritert til jeg var blå. Jeg hadde uansett aldri i livet hatt råd til et slikt kjøkken. Men jeg skjønner jo at for andre, som har romsligere økonomi enn meg (det skal ikke så mye til), så holder det å prioritere.

Det blir litt som hun jeg leste om i lokalavisen som brukte 700 kr på personlig trener per økt. To økter i uka året rundt. Hun sa at den personlige treneren er noe av det siste hun ville gitt slipp på om hun fikk dårlig råd. Over 70 000 på personlig trener per år? Noe det siste hun ville gitt slipp på? For meg var det en helt latterlig utsagn. Men jeg antar at for denne damen ville det da være snakk om prioriteringer (og en litt annen definisjon på dårlig råd enn den jeg har ).

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 17:08   #55
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens kuleste kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Bare snakk om prioriteringer.

Koma sa ikke "... bare snakk om prioriteringer", hun sa "... snakk om prioriteringer". Vesentlig forskjell. Jeg leste det ikke som om at dette var noe alle hadde råd til hvis de bare prioriterte annerledes, men at noen ville prioritert et slikt kjøkken fremfor en svinedyr bil. Og at det ikke nødvendigvis er verre eller bedre å bruke penger på det ene eller det andre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 17:39   #56
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens kuleste kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Koma sa ikke "... bare snakk om prioriteringer", hun sa "... snakk om prioriteringer". Vesentlig forskjell. Jeg leste det ikke som om at dette var noe alle hadde råd til hvis de bare prioriterte annerledes, men at noen ville prioritert et slikt kjøkken fremfor en svinedyr bil. Og at det ikke nødvendigvis er verre eller bedre å bruke penger på det ene eller det andre.

Slik leste jeg det også.

Jeg syntes kjøkkenet var spennende. Er det lagt ut link til produsenten i denne tråden? *lat*

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 18:24   #57
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens kuleste kjøkken?

Kult kjøkken, når jeg blir rik vil jeg også ha et lignende kult designkjøkken.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 18:58   #58
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Verdens kuleste kjøkken?

Råstilig! Passer perfekt til dere og finner dere den riktige leiligheten å plassere det i blir dette knall

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 21:07   #59
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens kuleste kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

God design er jo nettopp brukervennlighet, ikke bare utseende.


Se der, der sa du akkurat det jeg tenkte!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 09:08   #60
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens kuleste kjøkken?

JEG syns det er kult, brukervennlig og funksjonellt, vi vurderer først og fremst kulen, for muligens å lage en lignende versjon av seksjonen med sort høyglans fra Ikea. Vi skal ikke kjøpe dette komplett, dessverre.
Med litt kreativitet og god planlegging, så kan en få det til.
Det er kulen som er helt særegen, syns jeg. Det er den som gjør rommet.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no