Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-21, 14:50   #61
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Det kan være at Gro, i en alder av 62, hadde danket ut en mannlig visebanksjef?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-21, 15:17   #62
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg ble overrasket over hvor få kvalifiserte folk det var, bortsett fra Jens og Ida. Det var vel en CEO og muligens en eller to til?

Kanskje de bare ikke så poenget når Jens og Ida skulle søke. En kvalifisert søker ut fra kompetanse og en kvalifisert ut fra kjennskap og vennskap.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-21, 16:32   #63
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Utover kjennskap og vennskap og kontakter - hva gjør Stoltenberg mer kvalifisert enn Wolden Bache? Spør fordi jeg virkelig lurer, ikke retorisk. Hva er argumentene?

Han har også ganske bra faglig bakgrunn, om enn ikke like bra som henne, så er dette et fagfelt han er utdannet i. Man blir som sjef i Norges Bank styreleder for Oljefondet, og der vil hans nettverk antakelig være nyttig.

Alt det sagt, jeg heier også på henne.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-21, 17:06   #64
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Kanskje de bare ikke så poenget når Jens og Ida skulle søke. En kvalifisert søker ut fra kompetanse og en kvalifisert ut fra kjennskap og vennskap.

Helt sikkert.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-21, 17:09   #65
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Det er en av de tingene som irriterer meg, at "man" har sagt at det hadde vært fint å få inn Jens for å holde styr på Tangen.
1) Da antar man mye om Tangen, bla at må holdes styr på og at han ikke har respekt for kvinner
2) Da antar man at en kvinne ikke kan holde styr på noen/Tangen

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-21, 17:36   #66
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Han har også ganske bra faglig bakgrunn, om enn ikke like bra som henne, så er dette et fagfelt han er utdannet i. Man blir som sjef i Norges Bank styreleder for Oljefondet, og der vil hans nettverk antakelig være nyttig.

Alt det sagt, jeg heier også på henne.

Joda. Jeg vet han er utdannet innen faget. For lenge siden. Men mannen er yrkespolitiker.

Jeg synes også det er feil at en sentralbanksjef og styreleder i Oljefondet skal ha så sterk politisk forankring som det Stoltenberg har.

Og jeg synes det er spinkakka gale at en høyt kvalifisert og relativt ung dame skal bli forbigått at en gammel mann. Igjen.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-21, 18:03   #67
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Kanskje man skal ha det som neste års plan. Søke på alt av høyprofilerte jobber og se hvor mye oppmerksomhet fra media man klarer å få.

Var sak her i Trondheim om en som måtte søke (krav fra NAV for å få dagpenger) Han hadde vel prøvd å protestere og si at det burde vel være noen relevante jobber? Men nei, det var bare å søke. Han kom i avisa fårråsidetsånn (kanskje feil smilefjes, burde vel vært litt lei og oppgitt, MEN det er rett og slett for nært jul! )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-21, 10:39   #68
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Var sak her i Trondheim om en som måtte søke (krav fra NAV for å få dagpenger) Han hadde vel prøvd å protestere og si at det burde vel være noen relevante jobber? Men nei, det var bare å søke. Han kom i avisa fårråsidetsånn (kanskje feil smilefjes, burde vel vært litt lei og oppgitt, MEN det er rett og slett for nært jul! )

Det er sånn det er. De må søke jobber for å få arbeidsledighetstrygd. Vi ser det når vi lyser ut stillinger hos oss også. Det kommer kanskje 40 søknader og over halvparten er fra folk som må fyll kvota hos NAV. Eller - det er det jeg antar, for de beskriver seg som arbeidssøkere og har ikke snev av relevant erfaring.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-21, 10:43   #69
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Kanskje de bare ikke så poenget når Jens og Ida skulle søke. En kvalifisert søker ut fra kompetanse og en kvalifisert ut fra kjennskap og vennskap.

Jeg er sterkt uenig med deg i at han ikke er kvalifisert. Jeg mener at denne stillingen har to veldig kvalifiserte søkere, og at det sikkert blir bra uansett hvem av dem man velger. Men innretningen til de to er ganske forskjellig. Så de må se på hva de ønsker seg mest.


Den første setningen er jeg dog helt enig i. Det har vært ganske åpenlyst at disse to skal søke, og så lenge de skulle det har det vært "nødvendig jobb" for en god del andre å søke. En god del andre som sikkert også kunne gjort en brukbar jobb.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-21, 10:55   #70
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Her er både litt om et par av søkerne, og noen gode kommentarer på kjønnsubalansen.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-21, 11:00   #71
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Mens jeg bare vil innom og fnise vilt og uhemmet over resten av søkerlisten. Det stemmer da virkelig, de som alltid har blitt sagt: en kvinne søker en jobb når hun VET at hun kan gjøre den og fyller minst 9 av 10 krav på lista. En mann søker en jobb når han syns den høres morsom ut.

Det er en del arbeidsledige som søker jobber de ikke kan få, fordi det er et krav om å søke et visst antall jobber i uka. Så om noen er registrert arbeidsledig er det sikker derfor. Vi hadde noen sånne i topplederstillinger her.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-21, 12:19   #72
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er sterkt uenig med deg i at han ikke er kvalifisert. Jeg mener at denne stillingen har to veldig kvalifiserte søkere, og at det sikkert blir bra uansett hvem av dem man velger. Men innretningen til de to er ganske forskjellig. Så de må se på hva de ønsker seg mest.

Enig. Den ene er sterkest på domenekunnskap og den andre på ledererfaring, vil jeg tro.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 17:49   #73
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.721
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Dette var interessant å lese: Siv Jensen oppfordrer Stoltenberg til å trekke seg som kandidat.
https://e24.no/norsk-oekonomi/i/470x...2F%2Fwww.vg.no

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-22, 11:30   #74
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Denne var utrolig bra. Den er lang, men hvert ord er verdt det. Bra på det juridiske rundt habilitet og kvalifikasjoner, likevel skrevet så vanlige folk kan skjønne det.

Hun gruser ham på kvalifikasjoner. Vinner han likevel, på «Halloooo! Det er Jens Stoltenberg?!»

https://www.oslodebatten.no/jens-sto...kFgWgQXlZI56_E

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-22, 12:01   #75
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.721
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Den var knallbra!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-22, 15:00   #76
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg mener at Jens Stoltenberg muligens er faglig kvalifisert, men det stopper der. Han er for politisk og ikke bare på gode måter. Og hvorfor i all verden skal en svært dyktig og svært relevant kvalifisert kvinne forbigås? Igjen.

Jeg er fortsatt her, muligens ennå litt mer i tvil om han fortsatt er faglig kvalfisert. De foregående innleggene i tråden bekrefte mitt nei. T.o: Jeg er AP-medlem og har hatt en del verv på lokalnivå, for lenge siden også på fylkesnivå.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-22, 01:43   #77
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Jens har fått journalistene mot seg i denne saken. Nå er det kommet artikler om diskusjoner med Tangen om denne jobben. Jeg tror det ender med at han trekker sin søknad.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-22, 09:53   #78
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Han vil aldri sees som nøytral nok. Det er helt naturlig tenker jeg. Hvis han skulle få jobben så vil vi, ved alle beslutninger, få en drøss artikler som omhandler bakgrunnen for beslutningen og evt bindinger til sittende regjering. (Og det vil være på sin plass.) Han kan ikke få den jobben. Jeg håper alle involverte skjønner det.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-22, 16:12   #79
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Er fremdeles bekymret for om de skjønner det, selv om jeg i andre sammenhenger absolutt synes Støre, Stoltenberg og Tangen er flinke folk som kan gjøre en god jobb. Jeg mener også at det er mange jobber Jens kunne både tjent og representert landet på en helt utmerket måte. Bare ikke akkurat denne jobben.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-22, 16:29   #80
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Men nå er det faktisk sånn at Finansdepartementet har bedt ham om å søke jobben. (De har også bedt Ida Wolden Bache om å gjøre det.) Jeg antar at de før de sendte en slik forespørsel diskuterte både om han var kompetent og egnet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no