Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hull i ReimaTec

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-07, 14:04   #1
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hull i ReimaTec

Ener´n har fått hull i baken på sin nesten nye Reima vinterdress. Den er vel ikke helt skapt for å brukes på bar bakke. Noen som vet hvordan jeg kan tette det? Kan jeg "lime" på noe greier?

Dessverre har jeg ingen forhandler å kontakte, da dressen er kjøpt brukt. Riktignok ikke brukt i den forstand, lappene hang fremdeles på.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 14:08   #2
Therese
Fullverdig medlem
 
Therese sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 98
Therese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hull i ReimaTec

Jeg har samme problemet med min, den dressen er ikke egnet for bar bakke som du sier.
På min datters ble det bare ett hull på ett par cm, eller en liten rift kan man vel kalle det.

Jeg var i butikken jeg kjøpte den og fikk med en lapp jeg bare kan stryke på, så da håper jeg det holder.
Svigemor har kjøpt noe lignende og det fikk hun kjøpt i en utstyrsbutikk som selger stoffer, garn osv.

__________________
Mamma til gutt f 95, jente f 00 og gutt f 05
Therese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 14:09   #3
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hull i ReimaTec

Du får kjøpt klistrelapper i ulike farger hos systuer og lignende butikker.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 14:13   #4
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hull i ReimaTec

Vi hadde samme problem, og da fikk jeg også klistrelapp via forhandler, det var Reima som hadde sendt det. Forhandler påstod at de ALDRI hadde vært borti at noe slikt hadde skjedd med en ReimaTecdress før. Yeah right...

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 14:16   #5
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hull i ReimaTec

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Forhandler påstod at de ALDRI hadde vært borti at noe slikt hadde skjedd med en ReimaTecdress før. Yeah right...

Særlig.

Da får jeg kontakte en forhandler og høre om de kan skaffe meg en lapp. Greit å slippe å være våt i baken, liksom.

Takk for svar!

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 14:21   #6
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hull i ReimaTec

Jeg prøvde forresten å reklamere på dressen for noen år siden, men damen i butikken mente det ikke var reklamasjon. Dressen var brukt i kort tid og hadde flenge i baken og var helt oppfluret på knær og i baken. Hun sendte den til Finland, og fikk den i retur med beskjed om at dette var "normal slitasje" og de hadde ikke gjort noe som helst med hullet. Jeg forbannet meg på at jeg ikke skulle velge Reimadress igjen, og kjøpte HH neste gang - i tilsvarende materiale. Da denne dressen fikk flenge ringte jeg til produsenten og spurte om de kunne reparere (flengen var så stor og komplisert at jeg ikke kunne klare det selv), fikk jeg beskjed om å sende den inn. De løsnet foret og sydde dressen og returnerte den med ekstra lapper i tilfelle det skulle skje igjen. GRATIS. Det kaller jeg service.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 14:34   #7
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hull i ReimaTec

Ja, det var service, det.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 14:35   #8
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hull i ReimaTec

Wow, tenker det blir HH neste gang ja.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 14:41   #9
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hull i ReimaTec

I fjor skjedde det hos oss også. Endte opp med å kjøpe sånn strykepålapp. Men måtte lappe omtrent daglig..

I år har vi "billigdress" for første gang (400 kroner) - fungerer som en drøm!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 14:44   #10
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hull i ReimaTec

Jeg har hørt om MANGE som har fått slett service hos Reimatec.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 14:45   #11
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hull i ReimaTec

Haha.. Den beste dressen vi hadde til storesøster var en fra SparKjøp. Vi kjøpte den egentlig kun for barnehagebruk, men den ble brukt mye ellers også.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 14:56   #12
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hull i ReimaTec

Snuppa bruker reimadressene sine hver dag, og har gjort det i hele høst/vinter uten hull.
Slik var det i fjor og, hun begynnte med den før snøen kom.
Så her i gården er Reima Tec det eneste som duger.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 15:04   #13
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hull i ReimaTec

Eldste hadde reima tec i tre år, samme dressen, uten hull. Vår/høst-dress er visst det som må til.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 15:04   #14
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hull i ReimaTec

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg prøvde forresten å reklamere på dressen for noen år siden, men damen i butikken mente det ikke var reklamasjon. Dressen var brukt i kort tid og hadde flenge i baken og var helt oppfluret på knær og i baken. Hun sendte den til Finland, og fikk den i retur med beskjed om at dette var "normal slitasje" og de hadde ikke gjort noe som helst med hullet. Jeg forbannet meg på at jeg ikke skulle velge Reimadress igjen, og kjøpte HH neste gang - i tilsvarende materiale. Da denne dressen fikk flenge ringte jeg til produsenten og spurte om de kunne reparere (flengen var så stor og komplisert at jeg ikke kunne klare det selv), fikk jeg beskjed om å sende den inn. De løsnet foret og sydde dressen og returnerte den med ekstra lapper i tilfelle det skulle skje igjen. GRATIS. Det kaller jeg service.

Jeg har samme erfaring med Reima! De er utrolig dårlige på kundeservice og det er ingenting som er galt med dressene deres.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 16:20   #15
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hull i ReimaTec

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Vi hadde samme problem, og da fikk jeg også klistrelapp via forhandler, det var Reima som hadde sendt det. Forhandler påstod at de ALDRI hadde vært borti at noe slikt hadde skjedd med en ReimaTecdress før. Yeah right...

'

Ja liksom.

Vi kjøpte ny Reima i fjor og den fikk hull etter to uker. Nå har den hull både i beina og på rompa. Jeg har ikke giddet å gjøre noe med det.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 20:25   #16
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hull i ReimaTec

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Vår/høst-dress er visst det som må til.

Ja, han har en vår/høst-dress (også ReimaTec) som har vært mye mer brukt, og den er like fin fremdeles.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 20:41   #17
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hull i ReimaTec

Jeg har også forkastet reimadresser etter liknende historier. Hele dressen revnet i sømmene etter kort tid.

I år prøves ticket dressene, fornøyd så lang!

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 20:52   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hull i ReimaTec

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Ener´n har fått hull i baken på sin nesten nye Reima vinterdress. Den er vel ikke helt skapt for å brukes på bar bakke. Noen som vet hvordan jeg kan tette det? Kan jeg "lime" på noe greier?

Dessverre har jeg ingen forhandler å kontakte, da dressen er kjøpt brukt. Riktignok ikke brukt i den forstand, lappene hang fremdeles på.

Det samme skjedde med min Reimatec. Her hvor jeg bor er det et firma som importerer Reima, og de reparerer også dresser. Jeg reklamerte på min da det kom flenge i, og jeg fikk fikset det vederlagsfritt, men jeg betalte 200 kroner ekstra for å få sydd på forsterkninger i baken og på knærne.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 20:31   #19
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hull i ReimaTec

Så sant det ikke er en produksjonsfeil, dvs lekker vann, så er det ikke reklamsajon i følge Reima.
Men du kan få lapper og et limbånd du kan putte inn i hullet og stryke over, eller du kan levere den til en forhandler så sender de den til Reima.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 21:51   #20
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hull i ReimaTec

Skikkelig dårlig kundeservice Glad jeg ikke har hatt problemer med mine Reimatec dresser. Har hatt to dresser som er brukt til to unger, 3,5 års bruk på begge to.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no