Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Robeez

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-07, 22:59   #1
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Robeez

Det er salg på Robeez. Hvilken størrelse tilsvarer str 24 i sko?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 23:02   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robeez

Er 192 kr salg?

Jeg husker i "gamle" dager, da fikk man 2 par for 200 på salg.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 23:04   #3
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Robeez

Det står at de er nedsatt fra 240,- Ikke vet jeg. Det er vel bare for å komme under tollgrensen.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 23:11   #4
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Robeez

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Det står at de er nedsatt fra 240,- Ikke vet jeg. Det er vel bare for å komme under tollgrensen.


Det tenker jeg nok det er.
Sjekk ut www.alveslottet.no, de er som regel billigere, og de har gratis frakt nå og da, samt null toll da de er i Norge.
Damen der er veldig snill, og bestiller de parene med Lil Jo's du vil ha fra www.liljos.com, for de har bedre utvalg rett og slett. (uten at det koster mer)

Kan sjekke hvilken strl. snuppa har jeg, lillebror må nok ha en strl. større enn henne. (hun har 22-23-24 i sko, og de er just passe nå)

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 23:13   #5
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Robeez

Og ja, Lil Jo's og Robeez er same same but different, og ikke noe nevneverdig different heller. Jeg liker Lil Jo's hakket bedre.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 23:21   #6
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Robeez

Her er forresten en pekepinn (om den stemmer aner jeg ikke) ;

Lil Jo's Regular Sizing
Lil Jo's Size US Size UK Size EU Size Shoe Length (cm) Shoe Length (Inches)

0-6 Months 1-2 1-2 18-19 11 cm up to 4 1/2"

6-12 Months 3-4 3-4 19-20 12 1/2 cm 5"

12-18 Months 5-6 5-6 21-23 13 1/2 cm 5 1/4"

18-24 Months 7-8 7-8 24-25 14 1/2 cm 5 3/4"

2-3 Years 9-10 9-10 26-27 16 cm 6 1/4"

3-4 Years 11-12 11-12 28-29 16 1/2 cm 6 3/4"

( http://www.liljos.com/pages/sizes.html )

(hm, jeg lurer på om snuppa har 12-18 mnd. ja.. men jeg er ikke overbevist i mitt eget hode enda)

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no