Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Gigagøy eller Hoppeloppeland?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-10, 10:39   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Gigagøy eller Hoppeloppeland?

Jeg skal finne på noe med gutta mine i dag, og de er visst veldig klare for enten Hoppeloppeland eller Gigagøy. Det er grått og stor fare for regn i dag, så inneakt. er å foretrekke.

Har bare vært på Gigagøy tidligere, men ser det er Hoppeloppeland i Lillestrøm.
Hva er "best"?

  Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 10:41   #2
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gigagøy elle rHoppeloppeland?

Aner ikke hva som er best men på Hoppeloppeland er det gratis for voksne i ukedagene (hverdager).
Undersøk om det gjelder nå i ´sommerferien´, da slipper du litt billigere unna kanskje.

God tur!

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 10:41   #3
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gigagøy elle rHoppeloppeland?

Vi har forresten bare vært på hoppeloppeland, ikke på gigagøy.

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 10:48   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gigagøy elle Hoppeloppeland?

Jeg skjønte ikke helt den prislista deres.
I helger/helligdager/skoleferier/skolefridager koster det 50,- for voksne å komme inn.
På hverdager er det gratis. Er det ikke en hverdag i dag?
På hverdager ellers er det jo svært lite aktuelt å ta med barn dit, for da er de enten i barnehagen eller på skolen
Ellers er det gratis. Gjør voksne noe mer der alle andre dager enn hverdager eller?
Jeg har planer om å sitte på rompa med laptop og kaffe

Hvis vi drar dit i dag, så koster det altså 50,- for meg å komme inn?

  Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 12:15   #5
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Gigagøy eller Hoppeloppeland?

Jeg mener det koster 50kr for deg i dag ja. Vi har ikke vært på Gigagøy, men hoppeland. Jeg syns det var et ok sted, men litt uoversiktlig, hvertfall for oss med små barn. Vi måtte følge de rundt hele tiden. Hurlumheihuset på Koldboten er forresten veldig bra

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 12:40   #6
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.868
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gigagøy eller Hoppeloppeland?

Hoppeloppeland på Lillestrøm fremfor Gigagøy.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 12:42   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 25.081
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gigagøy eller Hoppeloppeland?

Jeg synes Hoppeloppeland er mer oversiktlig på en måte, og lysere. Jeg synes Gigagøy er så mørkt. Vi foretrekker Hoppeloppeland.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 13:09   #8
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gigagøy eller Hoppeloppeland?

gigagøy føler jeg at jeg har hatt mer oversikt over barna. Ikke så stort som hoppeloppeland. Trives best på gigagøy jeg

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 13:10   #9
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.189
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gigagøy eller Hoppeloppeland?

Vi liker Gigagøy bedre enn HoppeLoppeLand.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 15:09   #10
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gigagøy eller Hoppeloppeland?

Etter å ha vært der, tror jeg at jeg holder en knapp på Gigagøy jeg også.
Det ble en kort visitt. Inne på det sykkelområdet fikk storebror en humle inni t-skjorta og et stikk - dvs. jeg tror det var en humle etter beskrivelsen hans.
Vi rakk å være der en time før det skjedde, så ville han hjem

  Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 18:25   #11
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.189
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gigagøy eller Hoppeloppeland?

Kjedelig da Sjugger.
Neste gang får du dra på Gigagøy, kanskje flere kan treffes

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 19:01   #12
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gigagøy eller Hoppeloppeland?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Kjedelig da Sjugger.
Neste gang får du dra på Gigagøy, kanskje flere kan treffes

Det tenkte jeg ikke på en gang jeg, men DET var jo en strålende idé!

Skal si fra om vi tar oss en tur

  Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 19:11   #13
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.189
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gigagøy eller Hoppeloppeland?

Jepp.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 19:16   #14
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gigagøy eller Hoppeloppeland?

Vi liker oss best på Gigagøy!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no