Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva liker dere å gjøre på fritiden (hobbyer og fritidsinteresser)?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-20, 10:45   #21
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker dere å gjøre på fritiden (hobbyer og fritidsinteresser)?

Jeg har ikke så mange ordentlige interesser, egentlig. Trener hver dag (løping, sykling) og går og sykler en del rundt. Legger puslespill, liker å kikke i butikker og å drikke vin. Til høsten begynner jeg antakelig i korps igjen for en stakket stund. Og så ser jeg mye fotball når det ikke er koronatilstander - både ungenes kamper og de lokale dame- og herrelagene. I perioder leser jeg bøker.

Jeg har tenkt en del på dette med at jeg ikke har noen ordentlige interesser - eller at mine (få) interesser i mitt hode er mindre verdige og nyttige enn andre. Da ei venninne i sommer fortalte at hun har meldt seg på vevekurs, ville mannen min plutselig at jeg skulle gjøre det samme. Alle som kjenner meg det aller minste, veit jo at det ikke er aktuelt på en flekk. Han ga seg ikke, og det endte med sommerens merkeligste krangel.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 04-08-20 kl 12:13.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-20, 11:04   #22
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva liker dere å gjøre på fritiden (hobbyer og fritidsinteresser)?

Strikker, ser på tv, går mye tur med hund (og kan kjøre litt for nye turer i skog og mark, men kun dagsturer).

Stuller litt i hagen nå under corona, men har ikke nok utholdenhet i normalsituasjon. For vanligvis er jeg ganske opptatt i foreninger til å sjekke om det trenger vann. Men i år - i år blir det grønnsaker.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-20, 12:03   #23
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Hva liker dere å gjøre på fritiden (hobbyer og fritidsinteresser)?

Styrketrening. Og løping, men det er lagt på is i ukjent tid fremover. Jeg liker å lese, og se serier. Og å "doodle" i notatbøkene mine (som jeg har aaaaltfor mange av.
Og jeg spiller mye wordfeud/ordspill på telefonen. Og planter.

Jeg liker også å rydde og sortere i alt vi eier og har.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-20, 12:17   #24
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva liker dere å gjøre på fritiden (hobbyer og fritidsinteresser)?

Jeg liker å lese bøker, gå turer med lydbok, gå på turer i skog og fjell med kjæresten, se serier med kjæresten eller ungene, henge med venninner, gå på kino, reise og gå omkring på nye steder (trenger ikke å være langt eller fancy).
Jeg liker å rydde og lage systemer (hater å vaske).
Også prøver jeg å trene litt med vekter. Ikke fordi jeg liker det, men fordi jeg trenger det.

Å padle og å ri på hest er også kjære hobbyer, men det blir prioritert alt for sjelden.

Jeg er hekta på sosiale medier, men prøver å trappe kraftig ned på den hobbyen. Med vekslende hell.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-20, 13:29   #25
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker dere å gjøre på fritiden (hobbyer og fritidsinteresser)?

Akkurat nå er det trening. I tillegg til unger i småskolen og hus som vi nettopp har flyttet til som er fra 1960, har jeg ikke tid til annet. Det jeg håper å få mer tid til i årene som kommer er hage, lesing, kajakk og å være mer sosial med venner.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-20, 13:33   #26
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.501
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva liker dere å gjøre på fritiden (hobbyer og fritidsinteresser)?

Av organisert aktivitet danser eg ein gong i veka, det er bra for kroppen, og den timen i veka eg truleg ler mest.

Elles liker eg handarbeid, strikking og bunadsbrodering for tida, les gjerne bøker og høyre podcast, og vil gjerne vere meir med vennar enn eg er.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-20, 13:40   #27
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.877
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva liker dere å gjøre på fritiden (hobbyer og fritidsinteresser)?

Fritid, hobby og næring går litt i ett for meg siden jeg langt på vei har gjort hobby til jobb (i de periodene helsen tillater det og kun som en liten tilleggsinntekt) Jeg broderer og monterer bunader, strikker, syr klær til meg selv og andre, vever både til eget bruk og såvidt litt for andre. Jeg har også to hunder som krever sitt.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no