Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Søkemotor på cd-romen

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-11, 12:53   #1
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.504
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Søkemotor på cd-romen

I forbindelse med en forskningskonferanse jeg er med på å arrangere så skal vi lage en "abstracs book" som skal være på en cd. Jeg har laget noe halvamatørmessig html/css-greier, men trenger også en søkemotor som kan ligge der slik at folk kan søke opp navn og temaer de er interessert i (bør ha noe som ligger i htmlen og kan ikke bare bruker win explorer sin søkefunksjon). Ser for meg at jeg trenger noe (java)skriptgreier, og ser at det finnes en del sånt på nett. Er det noen som vet om noe bra og gratis eller må vi betale noen kroner for dette? Hvilken er bra? En annen konferanse bruker noe som heter Wrensoft Zoom Search, den ser jo grei ut da. Noen med erfaring?

(dette var ikke akkurat på pensum på psykologstudiet nei...)

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no