Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-10, 09:23   #1
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.225
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Siden dette har blitt en god opplysningstråd, og fordi jeg liker å forstå ting sånn relativt grundig ...

Jeg ser at de første fem grønne prikkene er mørkere grønn enn de andre. Er dette bare for å gjøre det lettere å telle? Og i tilfelle - hvorfor har ikke vBulletin vært så smarte at de finner en enda lysere farge for å indikere at man har mer enn 10 på - eh, ryktebørsen?

Og til slutt: Er det noen med mange røde på ryktebørsen, eller gidder de ikke henge her særlig lenge?

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 11:06   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.164
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Og til slutt: Er det noen med mange røde på ryktebørsen, eller gidder de ikke henge her særlig lenge?

Som Adrienne sa, så er det veldig få som har negativt rykte - stort sett bare troll av den gammeldagse typen (sånne som kommer bare for å lage bråk eller poste nynazistisk propaganda eller noe sånt). De pleier ikke å gidde å bli her så veldig lenge.

Det blir egentlig rødprikket ganske lite sånn generelt her, og de som får flest rødprikker i vanlige diskusjoner får vanligvis langt flere grønne enn røde (engasjement er ofte populært), så de ender uansett ikke opp i minus.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
esmepusen, klassiker, n = 1, ryktepoeng, ryktet forteller


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no