Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #9

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-21, 12:03   #461
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Faen i svarteste.....
Fikk avslag på en jobb jeg var helt overbevist om at jeg fikk. Helvetes dritt.

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 29-10-21, 12:05   #462
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

:comfort: Pappalille

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hæ? Hvordan er det mulig? Hvordan hadde vedkommende i det hele tatt fått jobbet?

Fikk jobben før overgang til datamaskiner (lærer på vgs). Da skolen ble mer eller mindre heldigital, lot han bare rett og slett være å bli med på det.

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 29-10-21, 12:24   #463
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.986
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

WTF, Pappalille?!?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nei altså! Jeg føler virkelig med deg, for en drittsituasjon. Men det er vel ikke lov?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Altså?? Nå ble JEG forbanna! Hvis du har fått muntlig tilbud, så har du jo fått tilbud! Orker du å ta kampen?

Dette er en ekstravakt-stilling på en mestringsenhet innen velet, og da han snakket med meg i går sa han selv at han synes dette er skikkelig ille, men at han har fått beskjed om at han ikke får ta inn noen før de fast ansatte her på huset som skal legges ned er "satt i jobb". Nå har jeg snakket med ei her på huset i dag som mener at dette må være en misforståelse, så jeg skal få et ord med leder her på mandag. Vi får nå se. Akkurat nå ser jeg på videreutdanning som et alternativ for å FÅ MEG EN FANDENS JOBB!

Bah. Nå begynner jeg å bli mer trist enn sint.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 29-10-21, 12:36   #464
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Akkurat i dag har jeg lyst til å gå inn i tråden "Hva har gjort deg glad i dag?" og skrive "ikke en dritt"
I går kveld var vi i en budrunde, og pga en misforståelse (mellom meg og min mann) ble vi ikke med i innspurten. Huset gikk. Så var det den drittjobben, og i tillegg et par andre konfidensielle ting som gjør meg helt motløs. F***
Jeje. Glir vel over.

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 29-10-21, 14:42   #465
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.978
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

C19-vaksinen gjorde meg knapt øm i armen, mens influensavaksinen i går har gjort meg helt ubrukelig i dag. Huet funker ikke og det prikker rart både her og der, balansen er ikke til å stole på og jeg verker i ene leggen. Det siste er ikke relatert til vaksinen antar jeg. Men pokker også, jeg er ubrukelig nok som det er sånn til vanlig.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 29-10-21, 15:19   #466
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.789
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Akkurat i dag har jeg lyst til å gå inn i tråden "Hva har gjort deg glad i dag?" og skrive "ikke en dritt"
I går kveld var vi i en budrunde, og pga en misforståelse (mellom meg og min mann) ble vi ikke med i innspurten. Huset gikk. Så var det den drittjobben, og i tillegg et par andre konfidensielle ting som gjør meg helt motløs. F***
Jeje. Glir vel over.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 29-10-21, 18:36   #467
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.069
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Når en signifikant andre som vet, men ikke anerkjenner, at man er svak og skjør, spisser stålet og stikker kniven inn og vrir akkurat der det gjør mest vondt. Gang på gang.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 29-10-21, 18:42   #468
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.484
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

C19-vaksinen gjorde meg knapt øm i armen, mens influensavaksinen i går har gjort meg helt ubrukelig i dag. Huet funker ikke og det prikker rart både her og der, balansen er ikke til å stole på og jeg verker i ene leggen. Det siste er ikke relatert til vaksinen antar jeg. Men pokker også, jeg er ubrukelig nok som det er sånn til vanlig.

Nokså likt som her. Har ikke tenkt det kan være vaksinen, men det kan det nok.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 29-10-21, 20:12   #469
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.978
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nokså likt som her. Har ikke tenkt det kan være vaksinen, men det kan det nok.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 30-10-21, 08:54   #470
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.766
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Når en signifikant andre som vet, men ikke anerkjenner, at man er svak og skjør, spisser stålet og stikker kniven inn og vrir akkurat der det gjør mest vondt. Gang på gang.

Au. Det høres utrolig vondt ut.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 30-10-21, 11:19   #471
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Når min ene assistent bpa bare plutselig nekter all form for kontakt med meg uten at jeg forstår hvorfor!

Hun sier opp på dagen med umiddelbar virkning.

Jeg forstår heller ikke hva galt jeg har gjort.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 01-11-21, 09:54   #472
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg blir så frustrert.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 01-11-21, 11:48   #473
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.022
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Skader, igjen.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 01-11-21, 12:12   #474
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Kolleger som ikke makter å svare på e-poster.

Høyner med «svarer ikke på sms eller telefon heller»

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 01-11-21, 12:20   #475
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.789
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

At det tar så lang tid før vi får svar på pcr testene.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 01-11-21, 14:21   #476
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.018
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Verdens søteste og snilleste kollega som helt har mistet forståelse for lyd i kontorlandskap. Hun nynner, småkommenter og lager lyd ... hele tiden. Og klager over at hun konstant er sulten og da spiser hun: neper, gulrot eller knekkebrød ... aller mest gulrot. Det bråker virkelig skikkelig mye når man spiser gulrot.

Og så klarer jeg ikke å si noe som helst, for av aller kollegene mine, så er hun den aller greieste. Jeg burde bare holde ut. Så da gruffer jeg heller litt hos dere.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 01-11-21, 14:42   #477
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.537
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

FP-gruff og headset.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 01-11-21, 14:44   #478
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9



Jeg er en sånn som snakker med meg selv og sånn. Nå har jeg eget kontor da, heldigvis. Jeg er kronisk dårlig til å ikke kjefte på pcen eller dokumentene jeg jobber med.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 01-11-21, 14:45   #479
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Vi har headsett alle mann da.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 01-11-21, 15:29   #480
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg blir gretten av sånn konstant spising. Uavhengig av lyd. Da bør det være en reell grunn for at man har et faktisk behov for non-stop påfyll av mat, om ikke kan man skjerpe seg. Livet er ikke en evig lunch.

Maverick er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no