Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Lysløyper i Oslo

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-21, 02:30   #41
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Parkeringen er fulle på kveldstid også, ja, og ryktene sier at de til og med er fulle midt på dagen på hverdager!

Jeg har våget meg ut av lysløypene og innover I skogen. Det har vært noen helt magiske turer, både alene og sammen med andre. Det er overraskende lyst i løypa. Jeg har stort sett bare brukt hodelykt i nedoverbakkene, oppover går det fint uten.

Og så er det så nydelig nå med de snøtunge trærne!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-21, 08:50   #42
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Siden ukens oppdrag falt bort, har jeg god tid til å gå på ski. I går tirsdag var jeg på Frognerseteren kl 9:40, og det var allerede en god del biler på Sporten. Da jeg kom tilbake kl 12:30 var det helt fullt.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-21, 21:00   #43
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

På søndag gikk vi en super tur, Sørlihavna-Losby-Mønevann-Fløyta(neste vann)-Setertjernstua og samme vei tilbake. Veldig magisk med de snøtunge trærne og overskyet, helt stille når man kom et stykke innover.

Nå krysser jeg alt jeg har for at det som er meldt som regn likevel blir snø, ellers er jeg redd skisesongen tar en pause.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-21, 21:59   #44
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Vi gikk fra Sørlihavna til Losby og tilbake søndag. Lett, men kjedelig tur. Er det finere lenger inn? Hvor går man for å komme der du sier, Addison?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-21, 16:00   #45
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Vi gikk fra Sørlihavna til Losby og tilbake søndag. Lett, men kjedelig tur. Er det finere lenger inn? Hvor går man for å komme der du sier, Addison?

Fra Losby går du over golfbanen nedenfor Losby gård, holder "mot høyre", og kommer til Mønevann, så tvers over vannet, over demningen i enden og ut på neste vann. I en halvsirkel mot venstre rundt en stor, skogkledd øy, fortsetter rett frem på baksiden av øyen og opp i skogen igjen. Følger skilt mot Setertjernstua. Ca som på bildet her. Ikke kjørt løyper på noen dager, nå regner visst skiløypene bort, i alle fall over vannene.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Skjermbilde.JPG (112,5 KB, 6 visninger)
__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no