Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-21, 18:11   #81
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Ja, det var utrolig billig. Jeg trenger ingen luksus-sushi, men jeg synes det er dyrt likevel. Liker best litt store og spennende makibiter med fyll som smaker mye. Futomaki eller friterte maki. Foretrekker minst 15-20 store biter. Ikke de vanlige små.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 18:24   #82
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

- Champagne
- Foie Gras
- Trøfler
- Østers

Vi var på en finere festmiddag i Boulogne, Frankrike. Fikk servert alt over her. Det ble MCD på vei hjem fårråsirresånn.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 18:31   #83
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Jeg trenger luksus-sushi når jeg først kjøper. Synes det er noe HELT annet enn billig sushi. Hvis vi skal ha sushi blir det stort sett fra Sumo, Alex eller Sabi. Da blir det lett en tusenlapp for tre personer. Det spanderer vi ikke på tirsdager for å si det sånn. Hvis ikke det er bursdag eller noe sånt, da. ;-)

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 18:33   #84
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Krabbe, oster med smak, snegler, sopp.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 19:22   #85
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

- Champagne
- Foie Gras
- Trøfler
- Østers

Vi var på en finere festmiddag i Boulogne, Frankrike. Fikk servert alt over her. Det ble MCD på vei hjem fårråsirresånn.

Av nysgjerrighet, kan jeg spørre hva restauranten i Boulogne het? Var den på et hotell?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 19:35   #86
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg trenger luksus-sushi når jeg først kjøper. Synes det er noe HELT annet enn billig sushi. Hvis vi skal ha sushi blir det stort sett fra Sumo, Alex eller Sabi. Da blir det lett en tusenlapp for tre personer. Det spanderer vi ikke på tirsdager for å si det sånn. Hvis ikke det er bursdag eller noe sånt, da. ;-)

Har hørt at Alex er dyrt, men tenker du på Sabi og Sumo som luksus?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 19:35   #87
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Min mor kalte det muggelost. Hun elsket den.
Jeg brekker meg og synes navnet passer.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 19:45   #88
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Veldig sterke oster er jeg ikke så god på. Oliven fikser jeg ikke. Ikke multer heller. Og biff synes jeg i all hovedsak er oppskrytt. Magen min er heller ikke så glad i det.

Ellers spiser jeg lite luksusmat skjønner jeg. Mye her jeg aldri har smakt. Østers frister heller ikke.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 19:47   #89
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Har hørt at Alex er dyrt, men tenker du på Sabi og Sumo som luksus?

Alex er hakket dyrere, ja. Sabi i midten og Sumo nedenfor der. Vi bestiller som oftest fra deluxe maki utvalget på Sumo og da er også det rimelig dyrt. 149-179 for en sort. Også bestiller vi kanskje 7 ulike ting, og da blir det jo en del for tre personer. Vi spiser mye da. Særlig sønnen.

Tilsvarende biter fra Sabi ligger på 135-185. På Alex ligger de på nesten 200.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 19:48   #90
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Synes forresten chevre er oppskrytt. Smaker geit, noe som jo er helt logisk.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 19:50   #91
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Alex er hakket dyrere, ja. Sabi i midten og Sumo nedenfor der. Vi bestiller som oftest fra deluxe maki utvalget på Sumo og da er også det rimelig dyrt. 149-179 for en sort. Også bestiller vi kanskje 7 ulike ting, og da blir det jo en del for tre personer. Vi spiser mye da. Særlig sønnen.

Tilsvarende biter fra Sabi ligger på 135-185. På Alex ligger de på nesten 200.

Tror ikke Alex finnes her lenger. Men trodde Sumo var dyrere enn Sabi. Har ikke bestilt sushi fra Sumo på lenge, de har så mye annet digg der. Sabi synes jeg ofte har et litt kjedelig utvalg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 19:50   #92
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Alex er hakket dyrere, ja. Sabi i midten og Sumo nedenfor der. Vi bestiller som oftest fra deluxe maki utvalget på Sumo og da er også det rimelig dyrt. 149-179 for en sort. Også bestiller vi kanskje 7 ulike ting, og da blir det jo en del for tre personer. Vi spiser mye da. Særlig sønnen.

Tilsvarende biter fra Sabi ligger på 135-185. På Alex ligger de på nesten 200.

Tror ikke Alex finnes her lenger. Men trodde Sumo var dyrere enn Sabi. Har ikke bestilt sushi fra Sumo på lenge, de har så mye annet digg der. Sabi synes jeg ofte har et litt kjedelig utvalg, men Sabrura er enda verre, både på utvalg og kvalitet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 19:51   #93
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Kaviar, østers, sushi og biff tartar.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 19:52   #94
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Jeg synes all luksusmat er oppskrytt.

Jeg er veldig lite opptatt av mat, jeg spiser for eksempel ikke østers, hummer, sjøkreps, krabbe, kamskjell, trøfler, vilt, rype - for å nevne noe.

Når jeg spiser ute vil jeg ha asiatisk, italiensk eller biff av ymse slag. Det skal helst ikke koste mer enn det smaker, så det er ytterst sjelden jeg er villig til å betale mer enn 400 kr for en rett på restaurant.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 19:55   #95
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Jeg kjenner jeg er så på linje med 007 her!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 19:56   #96
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Jeg er veldig opptatt av mat og bruker mye av livet til å tenke på mat. Det er imidlertid utrolig sjelden jeg betaler 400 for en rett på restaurant, altså. Det er sjelden god mat koster så mye.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 20:04   #97
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg kunne også klart resten av livet uten kaker, men melkesjokolade, derimot! Jeg tenkte senest i går på om melkesjokolade er bedre enn sex og konkluderte med ja. Det er helt sykt godt. Og avhengighetsskapende. Jeg lurer nesten på om jeg mangler noe. Men det må være Freia melkesjokolade. Sveitsisk og belgisk sjokolade er greit nok, men ikke i nærheten.

Jeg er motsatt, liker sjokolade men det er sjelden jeg har lyst på det. Kaker derimot... Har jeg kakerester i kjøleskapet etter selskap spiser jeg til det er tomt.
Men det har nok mest med sukkermengden å gjøre tror jeg. Jeg spiser ikke sjokolade med melk i så det går i mørk sjokolade som jo er ganske bitter. Men kommer jeg over Ritter sport med marsipan trøkker jeg i meg 100 g på no time.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 20:06   #98
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Trøfler og ting med trøffelsmak liker jeg ikke.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 20:26   #99
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Gåselever (dyreetiske hensyn), sushi basert på rå fisk (sløyet og renset for mye fisk i min tid og sett for mye parasitter...), lutefisk, hummer (oppskrytt), østers (ekkelt), snegler (!), dyre burgere fra fiiiinere burger-restauranter (burger er burger), dyr olivenolje er ikke SÅ mye bedre enn rimeligere varianter at det forsvarer en helt sinnsyk literpris, SKUM i alle varianter på en middagstallerken er bare ekkelt (jeg tenker bare på insektet tege, som legger igjen skumklyser rundt omkring på strå og blomster...)

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 20:33   #100
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Jeg skjønner hva du mener med snegler. For enkelte matvarer handler det om konsistens, ikke smak. Sopp er en sånn ting for meg. Jeg spiser det jo, men det skal litt til for å gi meg glede. Selve smaken er som regel god. Steinsopp, nam. Men gi meg det tørket eller i småbiter, for eksempel.

Er ellers enig i at olivenolje sjelden blir bedre (for meg) jo dyrere den er. (Der handler smaken om andre faktorer.) I motsetning til for eksempel balsamico.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no