Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

ID Escentuals sminke

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-07, 20:52   #201
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Bestillte "get started eyes" på ebay. Betalte 305,- inkl. porto. Det fulgte med fire øyenskygger og tre koster. Ett kupp, spør du meg Fargene er utrolig lekre! Absolutt til å anbefale

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 21:52   #202
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Må vel driste meg utpå ebay engang jeg også...

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 23:03   #203
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 09:28   #204
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Hippie, her.

Må vel driste meg utpå ebay engang jeg også...

Tja, lommeboken blir vel glad for at du lar være... Vi bruker ebay til utrolig mye. Mannen kjøper sykkeldeler fra USA, jeg kjøper sminke og kremer og mye annet...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 19:59   #205
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Bestillte "get started eyes" på ebay. Betalte 305,- inkl. porto. Det fulgte med fire øyenskygger og tre koster. Ett kupp, spør du meg Fargene er utrolig lekre! Absolutt til å anbefale

Falt for fristelsen jeg også, fikk øyenskyggene i går til en sum av kr 310,- Koster visstnok kr 980,- i Norge Så jeg føler meg rimelig heldig

Har forøvrig brukt id foundtation i over 2 år, og kunne ikke tenke meg å bytte. Huden forandret seg til det bedre etter at jeg sluttet med "vanlig" foundation. Sliter med sensitiv hud, svie og flassing - men etter at jeg gikk over til i.d har huden blitt helt fin

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 19:40   #206
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Bruker foundation og rouge

Lurer på å prøve øyenskygge også, men er det ikkje litt styr med løst pulver

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 10:48   #207
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.835
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Noen som har bestilt herfra, eller vet om det er mulig fra Norge?
Det såkalte tv-tilbudet virker jo veldig bra?

Da tror jeg du forplikter deg til å få pakker jevnlig hvis jeg ikke har misforstått.

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Bestillte "get started eyes" på ebay. Betalte 305,- inkl. porto. Det fulgte med fire øyenskygger og tre koster. Ett kupp, spør du meg Fargene er utrolig lekre! Absolutt til å anbefale

Mens jeg slapp unna med 275 kroner.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 11:40   #208
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Hva kan man gjøre for å få resultatet mindre tørt? Jeg synes jeg blir seende så utrolig pudret ut, jeg har ganske tørr hud og bruker dagkrem fra dermalogia. Hvis jeg bruker pudderet oppå både kjennes og ser det tørt ut. Hva kan jeg gjøre?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 11:52   #209
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg syns også (etter nytt forsøk hos hudpleier forrige uke) at dette ser tørt ut, og har vel egentlig konkludert med at jeg er mye mer fornøyd med min vanlige Lancome foundation.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 12:14   #210
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Eg syns det virka veldig tørt og følte meg tørr men etter berre nokre dagar blei det mykje bedre og no er eg frelst. Har til og med fått fleire kommentarer om korleis eg er sminka og ser ut i ansiktet . På meg ser det ikkje pudra ut. Bruker Dremalogica Active Moist under .

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 12:50   #211
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Hva kan man gjøre for å få resultatet mindre tørt? Jeg synes jeg blir seende så utrolig pudret ut, jeg har ganske tørr hud og bruker dagkrem fra dermalogia. Hvis jeg bruker pudderet oppå både kjennes og ser det tørt ut. Hva kan jeg gjøre?

Jeg fikk høre at mineralsminke passet dårlig for de med tørr hud.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 13:37   #212
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av SIS, her.

Bruker foundation og rouge

Lurer på å prøve øyenskygge også, men er det ikkje litt styr med løst pulver

Det var overraskende lett å legge på "løspulver" øyenskygge. Men synes ikke at den "satt" så godt som reklamen tilsier.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 09:35   #213
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Ja da var jeg også hekta. Jeg kjøpte et sånn startersett hos parfymeriet og har bare den kosten som følger med der. Hvilke andre koster trenger jeg da? Hun sa jeg kunne bruke samme kost på både foundation, solpudder og veil, men her har jeg jo lært at jeg trenger forskjellige. Så spørsmålet da er hvilke koster?

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 09:37   #214
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID essentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det vanlige pulveret ER foundation. Det er pulverforundation som "smelter" på huden.

Jess, det beste jeg har prøvd! Og utrolig drøy i bruk. Verdt hver krone!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:14   #215
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID essentuals sminke

Hvor lite/mye skal man egentlig bruke? Tror jeg bruker for lite men damen sa jeg skulle bruke lite. Damen sa at en foundation holdt i ett kanskje to år og jeg skjønner det hvis man skal bruke så lite som hun sa.

Noen som vil ta bilde eller illustrere hvor mye dere bruker?

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:18   #216
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID essentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Hvor lite/mye skal man egentlig bruke? Tror jeg bruker for lite men damen sa jeg skulle bruke lite. Damen sa at en foundation holdt i ett kanskje to år og jeg skjønner det hvis man skal bruke så lite som hun sa.

Noen som vil ta bilde eller illustrere hvor mye dere bruker?

Jeg var på SPA forrige helg og der brukte hudpleieren ID-foundation. Hun sa at en foundation normalt varte 4 mnd. Hun brukte ganske mye, og resultatet ble veldig bra. Jeg tror ikke jeg hadde klart å bruke en opp på så kort tid, men 2 år høres lenge ut.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:30   #217
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID essentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Hvor lite/mye skal man egentlig bruke? Tror jeg bruker for lite men damen sa jeg skulle bruke lite. Damen sa at en foundation holdt i ett kanskje to år og jeg skjønner det hvis man skal bruke så lite som hun sa.

Noen som vil ta bilde eller illustrere hvor mye dere bruker?

Når jeg skrur av lokket på en ny krukke, tar jeg en nål og stikker 3-4 hull i den beskyttelsestapen som dekker hullene, det holder i massevis, for det er ikke meningen at så mye av pudderet skal komme ut i lokket hver gang.

Når jeg bruker det, dunker jeg krukken mot hånda slik at det kommer en passende mengde oppi lokket, og bruker børste oppi lokket slik man skal.

Nå har jeg hatt samme krukke i snart 5 mnd, og jeg har kjøpt en ny, for jeg går snart tom.

Hudpleieren min sa at de varte i 6 mnd ca.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:38   #218
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Ja jeg gjør sånn jeg også, Kokosbolle. Det fikk jeg beskjed om. Men mengden som skal i lokket synes jeg er vanskelig. Får bare prøve meg litt fram og se. Jeg tar ihvertfall ikke for mye nå. Det er jeg sikker på.

Men børstene da. Er det den Kabuki jeg bør ha til vail? Titter på ebay men blir ikke helt klok.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 22:37   #219
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Ja jeg gjør sånn jeg også, Kokosbolle. Det fikk jeg beskjed om. Men mengden som skal i lokket synes jeg er vanskelig. Får bare prøve meg litt fram og se. Jeg tar ihvertfall ikke for mye nå. Det er jeg sikker på.

Men børstene da. Er det den Kabuki jeg bør ha til vail? Titter på ebay men blir ikke helt klok.

Jeg har to børster, en mindre tynnere foundationbørste og den store, tror den heter kabuki. Også veldig gode!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 14:33   #220
Maud
Påskehore
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 24
Maud har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg har vært på Health & Beauty-messe i Lillestrøm og kjøpte meg foundation og kost. Det svir litt i hjertet med tanke på hva det kostet, men jeg tror nok at jeg kommer til å fortsette å ta meg råd til den luksusen.

Hun som demonstrerte produktet til meg sa om mengden at det skulle være samme mengden om en halv ert.

Maud er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no