Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Bekledning i Tromsø til helgen?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-07, 20:48   #1
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bekledning i Tromsø til helgen?

Tidlig på fredag setter jeg kursen mot Tromsø for helgen.
Har så smått begynt å pakke, men hva søren skal jeg ta med?
Vinterjakke og vintersko?
Votter, lue og skjerf?
Eller holder det med vårjakke og litt lettere sko enn vintersko?
Orker ikke dra med meg halve garderoben, så jeg setter pris på litt veiledning.
Er det sjans for utepils, eller er det for tidlig?
Noen butikker etc jeg bare må få med meg?

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 20:51   #2
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.523
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bekledning i Tromsø til helgen?

Det har vært et par dager der det har vært sol og ganske ok temperatur, men i dag har det regna og vært litt vind. Og om jeg ikke tar feil så var det visstnok meldt litt sludd og sånn mot helga, så det er sannelig ikke lett og veilede.. men jeg har av prinsipp lagt bort vinterjakken altså....

Jeg bruker heller ikke vinterskoene lengre, det er stort sett bare veier....

Men butikker får andre veilede på, der er jeg lite oppdatert, men grunder er verdt et besøk om du har lyst på god sjokoladekake...

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 20:57   #3
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bekledning i Tromsø til helgen?

Vårjakke og litt lettere sko går greit, men det kan være lurt med en litt tykkere genser/jakke som du kan snike under.

Her drikkes det utepils så snart sola viser seg, så tar du deg en tur på Skarven er det gode muligheter. (De har endel ulltepper også )

Butikker man MÅ innom ...
MAS er obligatorisk samt jeg vil anbefale BESS (en kul retro-butikk med håndsøm). Urban House i storgata har endel kule ting!

Du får ta kontakt om du fryser, så kan jeg komme ilende med varmekjeledressen!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 21:06   #4
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bekledning i Tromsø til helgen?

Det er meldt 3 grader og litt sludd på lørdagen....

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 21:21   #5
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bekledning i Tromsø til helgen?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Det er meldt 3 grader og litt sludd på lørdagen....


__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 21:40   #6
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bekledning i Tromsø til helgen?

Det der hjelper ikke. Sånn er det å bo i Tromsø. Det var sludd på russedåpen min (natt til 1. mai i 94)...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 21:43   #7
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.018
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bekledning i Tromsø til helgen?

Vårjakke og vårsko burde gå greit, men ta med lue, skjerf og votter/hansker i tillegg! Selv om det bare var jeg som hadde lue på i byen i går... :frossenpinn:

Ellers signerer jeg Canisa om at Bess er vel verd et besøk - de ble kåret til norges beste motebutikk (eller noe sånt) på oslo fashion awards i februar, og har utrolig mye kult.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no