Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Shopping i Oslo med 15-åring

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-20, 12:03   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Jeg har forresten med to snart-13-åringer også, men de er stort sett fornøyde så lenge de får en is, og guttungen får gått innom en sportsbutikk eller to. De liker helt andre ting, som museum og andre aktiviteter, som vi også skal få tid til.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-20, 12:17   #22
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Hvis det er dårlig vær eller dere vil henge litt: nye Deichman i Bjørvika.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-20, 12:20   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Hvis det er dårlig vær eller dere vil henge litt: nye Deichman i Bjørvika.

Ja, den står også på ønskelista.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-20, 12:24   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg har forresten med to snart-13-åringer også, men de er stort sett fornøyde så lenge de får en is, og guttungen får gått innom en sportsbutikk eller to. De liker helt andre ting, som museum og andre aktiviteter, som vi også skal få tid til.

Dette er vår problemstilling også. 15-åringen har helt andre forventninger til hva ferien skal inneholde enn 12-åringen. Vi ender derfor ofte opp med å dele oss. Mannen min shopper med snuppa, og så går knerten og jeg på museum.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-07-20, 12:33   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Det er fra Egertorget og nedover mot Oslo s dei fleste butikkane er, øverst er det lite synes eg. Dette er ut fra erfaringa at det alltid er der me havner når fjortisen skal shoppe. Då er du jo i nærheten av operaen og Aker brygge med mange fine plasser å gå, og vil du ha det litt «eksotisk» kan du jo gå mot Grønland.

Hadde også tatt turen innom Aker Brygge og Tjuvholmen. Det er fint der ute (men sikkert mye folk). Mine to likte godt å ta Tjuvtitten og få god utsikt, men jeg aner ikke om den går i sommer? De synes det var stas å spise deilig burger på Døgnvill som jo også ligger der.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-20, 12:38   #26
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Utenfor Stortinget står det en utstillng om *tada* Stortinget. De har ikke omvisninger i sommer og da er dette et alternativ. Det kan være noen av dere vil titte på denne mens andre er i butikk, så har dere noe å finne på underveis.

Det ligger en stor Outland langt nede på Karl Johan, i sidegate, kanskje den er av interesse. I Arkaden enda litt lenger ned på Karl Johan er det en butikk med mye gøy stæsj, spill-greier og Pokemon og slikt.

Vi må dele oss når det er shopping på gang. Ofte går jeg i en annen butikk mens ungdommen får sett og tatt på alt i sine butikker.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-20, 12:39   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dette er vår problemstilling også. 15-åringen har helt andre forventninger til hva ferien skal inneholde enn 12-åringen. Vi ender derfor ofte opp med å dele oss. Mannen min shopper med snuppa, og så går knerten og jeg på museum.

Ja, det kan være et alternativ å dele seg opp, og vi må jo også se an været. Er det veldig varmt og fint kan vi vel kombinere museer på Bygdøy med bading. Ja?

Outland er av interesse for yngstejenta. Vi har en butikk her i byen også, men den i Oslo er kanskje større/har flere ting? Vi går alltid innom ulike butikker i hver vår retning da, selv om vi ikke "deler oss opp", det vil si vi sprer oss på butikker i samme område. Alle sammen i samme butikk til enhver tid er det lenge siden vi måtte slutte med. Deler vi oss opp er det mer som i at mannen og de to yngste drar til Holmenkollen, med zipline og skimuseum, jeg rusler langs Akerselva, drikker god kaffe og kikker i kule butikker på Grunerløkka, og eldstejenta shopper på Oslo City med Tjorvensnuppa. :drømmer: Men vi har heldigvis tre-fire dager å gjøre på, så vi skal rekke over litt for enhver smak, både sammen og oppdelt. Så må vi også være litt sammen med morfar (altså min far), som i utgangspunktet kunne vært med på det meste, men som nå helst sitter hjemme og passer seg for koronavirus. Men han kan sikkert ta med ungene hver sin kjøretur med motorsykkelen f.eks, det synes de alltid er stas.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 06-07-20 kl 12:51.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-20, 12:47   #28
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Outland er av interesse for yngstejenta. Vi har en butikk her i byen også, men den i Oslo er kanskje større/har flere ting? Vi går alltid innom ulike butikker i hver vår retning da, selv om vi ikke "deler oss opp", det vil si vi går i butikker i samme område. Alle sammen i samme butikk til enhver tid er det lenge siden vi måtte slutte med.

Jeg har ikke vært i Outland i Trondheim, men denne er ganske stor. Ser på nettsidene at dette er flaggskipet.

Det er best å slippe å ha en utålmodig mamma med seg, jeg er litt kjappere ferdig i butikk enn de andre. Heldigvis finner jeg ofte noe jeg vil innom.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-20, 12:49   #29
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg har ikke vært i Outland i Trondheim, men denne er ganske stor. Ser på nettsidene at dette er flaggskipet.

Det er best å slippe å ha en utålmodig mamma med seg, jeg er litt kjappere ferdig i butikk enn de andre. Heldigvis finner jeg ofte noe jeg vil innom.

Jeg kan bekrefte at den er stor! Min 15-åring elsket den.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-20, 12:50   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Outland (stor og kul sjappe) ligger i en av sidegatene til Karl Johan.

Bogstadveien er skikkelig kaotisk nå, jeg hadde i din setting begynt ved slottet og rusla nedover hele Karl Johan, så får man jo med Nationaltheatret og Stortinget på veien. Kan ta avstikker inn Torggata og lunche der.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-20, 12:58   #31
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Sånn er det når man er ofte på Outland, den virker helt vanlig og ikke så stor. I forhold Til Faraos Sigarer i København, der er vi en del, er den ikke sååå stor

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-20, 13:12   #32
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Interessen for Outland er ikke den helt største hos mine, men yngstejenta synes som sagt det kan være gøy. Så hun vil sikkert inn en liten tur om ikke annet. Guttungen og eldstejenta går heller i sportsbutikker, :ensporet: og eldstejenta i tillegg i mote-/merkebutikker, parfymeri o.l. Veldig greit når de er såpass store at de kan fly rundt i de butikkene de selv vil se i, og jeg og mannen kan bli med der vi velger, eller bare sitte på en kafe i samme område så lenge.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-20, 13:55   #33
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Det tar byferien til et annet nivå når ungene er så store.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-20, 14:52   #34
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

På Aker Brygge er det en butikk som heter You and I. De har noen øredobber/smykker som er veldig populære. Emilia by Bon Dep. Den nye store HM-en i Karl Johan må dere også innom. Skikkelig shopping for små og store kan selvsagt også gjøres på Vestby/outlet. Der er det masse for ulik smak. Den turen kan godt kombineres med sørlandsstemning i Drøbak eller Son.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-20, 15:05   #35
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Outland ligger rett rundt hjørnet der den nye flagship HM-butikken på Karl Johan er. Retg over gaten for Outlamd er det en stor sneaker-butikk også.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-20, 15:09   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Outland ligger rett rundt hjørnet der den nye flagship HM-butikken på Karl Johan er. Retg over gaten for Outlamd er det en stor sneaker-butikk også.

Nyttig tips! Lillesøster på Outland, lillebror på sneaker-butikk. :noterer:

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

På Aker Brygge er det en butikk som heter You and I. De har noen øredobber/smykker som er veldig populære. Emilia by Bon Dep. Den nye store HM-en i Karl Johan må dere også innom. Skikkelig shopping for små og store kan selvsagt også gjøres på Vestby/outlet. Der er det masse for ulik smak. Den turen kan godt kombineres med sørlandsstemning i Drøbak eller Son.

Takk for tips til smykker og stæsj! Blir nok godt mottatt. Storesøster ville nok likt en tur til outlet på Vestby, men kommer vi nok ikke til å ta oss tid til denne gangen. Så shopping blir kun kombinert med bytur i Oslo. Men ellers et supert tips til en annen gang!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-20, 15:10   #37
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Markveien er veldig hyggelig, noen kjedebutikker og noen som ikke er kjeder. Olaf Ryesplass har masse koselige kafeer og restauranter.

Bogstadveien er grei å gå i, men det er mye bygging igjen fram til kvartalet etter Sorgenfrigata. Men lett å komme til, til fots fra t-banen.

Ellers er min snart 15-åring glad i Oslo city, CC-vest og Sandvika storsenter.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-20, 16:30   #38
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Eldhuset på Olaf ryes plass. Om man liker Spareribs og Amerikansk bbq og denslags. Vi elsker det. Spesielt 16-åringen.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-20, 18:28   #39
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Det er sant. Grünerløkka er jo rent parisisk på en sommerdag.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-20, 18:34   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Arkaden er jo også poppis hos teensa. Der har det kommet footlocker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no