Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du fortsatt på hjemmekontor?
Ja 67 51,54%
Nei 47 36,15%
Annet 16 12,31%
Deltakere: 130. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-20, 11:16   #21
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.394
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Hovedregel er hjemmekontor for min etat også. Så jeg blir nok sittende i alle fall til etter sommerferien.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 11:18   #22
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.889
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Vi har fått beskjed om å bli på hjemmekontor til 1. September.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 11:18   #23
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.015
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Ordningen med hjemmekontor opphører i morgen, 5. juni. Jeg stemte nei, selv om jeg er hjemme i dag.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 11:21   #24
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Jeg er for det aller meste på hjemmekontor og kommer til å være det en god stund fremover. Vi har såvidt begynt å åpne opp kontorene våre, men min avdeling er ikke i prioritert gruppe, noe som er helt naturlig.

Hele avdelingen har fått tildelt plasser som tilsvarer rundt 20 % og vi rullerer på bruken, men de som må reise kollektivt til jobb kan kun gjøre det om reisen ikke trosser smitteverntiltak, og det inkluderer meg.

Jeg tror ikke vi er tilbake i tilnærmet vanlig drift før tidligst etter sommeren.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 11:26   #25
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.854
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Jeg har siste dag med hjemmeskole/kontor i dag.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 11:35   #26
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Vi har åpnet kontorene igjen i begge byer. Gode smittevernregler, vi har alle cellekontorer. Men det er mange som fortsatt velger hjemmekontor, noe de har anledning til etter eget behov og ønske nå. Jeg velger nå å kjøre til kontoret hver dag, holdt på å bli koko av å sitte hjemme dag ut og dag inn. Men mitt ekstroverte jeg ønsker seg nok kollegene tilbake, får ikke helt dekket det sosiale behovet og føler meg egentlig litt ensom her jeg sitter.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 11:38   #27
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Vi får komme tilbake snart hvis vi ikke trenger kollektivtransport og finner et sted å parkere hvis vi kjører bil. Det siste er utopisk i Oslo sentrum. Så jeg blir vel sittende til over sommeren tenker jeg.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 11:40   #28
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.217
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Vi har hjemmekontor for de som ønsker, men skal tilbakeføres i to puljer, 15. og 29. juni. Jeg er i siste pulje, og skal ha ferie, så jeg kommer ikke til kontoret før i juli. Vi sitter i landskap alle sammen. Bor eller jobber ikke i Oslo.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 11:48   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Ja, jeg er fortsatt på hjemmekontor og arbeidsgiver har gitt beskjed om at vi skal belage oss på å sitte på hjemmekontor ut året. (Og samtidig gitt beskjed om at det kan endres, men at det er det vi skal være innstilt på.)

Arbeidsplassen er midt i Oslo sentrum og vi har ikke tilgang på parkeringsplasser.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07

Sist redigert av Tjorven : 04-06-20 kl 12:01.
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 11:51   #30
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Jeg har vært tilbake noen uker. Trivdes bedre på hjemmekontor. Får se om jeg ber om å få det en gang i uken fra høsten av.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 12:00   #31
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.712
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Begge deler. Jeg er fysisk på jobb hvis jeg har undervisning og/eller samtaler med elever eller kolleger. Utenom dette er det hjemmekontor og kommunikasjon via Teams.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 12:16   #32
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.595
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Vi velger selv. Alle har cellekontor og kan kjøre til jobb.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 12:50   #33
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Nei, mitt team er fullt tilbake fra denne uken. Vi har vært på delvis hjemmekontor siden 12. mars. En del av resterende kolleger er fremdeles på delvis hjemmekontor, rotasjon for å ha nok kontorer til at alle kan sitte enkeltvis.

Fungerer fint, men blir antagelig kronglete ifht kollektivtransport når resten av verden også begynner å gå på kontoret. Jobber i Oslo sentrum og flertallet reiser kollektivt.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 12:50   #34
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Arbeidsplassen er midt i Oslo sentrum og vi har ikke tilgang på parkeringsplasser.

Det er et vesentlig punkt hos oss også. Det er noen få parkeringsplasser tilgjengelig, men ikke i nærheten nok hvis folk som vanligvis tar kollektivt skal kjøre bil.

Når vi i tillegg har store, åpne landskap, der pultene står tett, er det utopi å tro at vi alle skal komme oss tilbake på kontoret før man har en vaksine klar. Da har jeg mer tro på rullering og utstrakt bruk av hjemmekontor og Teams.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 13:03   #35
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Vi er oppfordret til hjemmekontor, men tillatt å gå på jobb. Velger stort sett hjemmekontor, men er fysisk tilstede på jobben 1-2 dager per uke.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 13:05   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Mest hjemme. Styrer selv, men kunde sitter spredt i hele Europa, så det er uansett hipp som happ hvor jeg sitter. Hovedkontoret (kundens) her i Oslo er fortsatt ganske tomt. På eget hovedkontor (der jeg er i dag) er det stadig flere mennesker. (Dessverre - i vår bransje er det er veldig dårlig tegn med mange folk «inne»...).

Blir nok hjemmekontor stort sett til utpå høsten.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 13:07   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Og så syns jeg det er forstemmende at folk ikke får LOV til å ha hjemmekontor. Fikk en smak av 2020, det fungerte fint, men la oss likevel sporentreks dra tilbake til 1900-tallet.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 13:22   #38
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.877
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Fremdeles hjemmekontor på meg. Vi begynner å åpne 15.juni på noen av kontorene våre (inkludert mitt). Ser da for meg en blanding av hjemmekontor og å være på kontoret. Kan kjøre, sykle eller løpe til jobb (løping er vel kanskje uaktuelt om de ikke åpner garderobene), så bruker aldri kollektivtransport.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 13:23   #39
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

De som har vektige grunner til å¨ha hjemmekontor kan avtale det med sin leder, ellers skulle vui tilbake på kontoret for noen uker siden.

Jeg håper Oslo-kontrets "vi tar offentlig transport til jobb og sitter i åpent landskap" regnes som vektig grunn, her jeg sitter kjører vi bil fra dør til dør, har fri parkering utenfor og cellekontor.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 13:28   #40
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.105
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og så syns jeg det er forstemmende at folk ikke får LOV til å ha hjemmekontor. Fikk en smak av 2020, det fungerte fint, men la oss likevel sporentreks dra tilbake til 1900-tallet.

Ja, ikke sant. Håpløst.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no