Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Grønnsakstråd 2020

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-20, 22:51   #81
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.404
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2020

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Hvis du spurte meg, Malama, så sår jeg ute. Det kommer kanskje ikke i gang helt med en gang, om det blir kaldt igjen en periode nå, men det klarer seg. Utplanting av småplanter venter jeg med til mai/juni. Jeg har en Ivar-reol med lysrør der sådd og småplanter står, der bærer jeg etter hvert brettene ut når det er finvær, tar dem inn etter noen timer, og så utvider jeg litt og litt til de kan stå ute hele dagen. Det pleier å funke fint.

Jeg kommer til å så litt i pluggbrett i drivhuset også når jeg får tid, salat, blant annet. Da er det lett å starte det opp der og flytte ut i pallekarm etter hvert.

Var deg jeg mente spørre ja

Jeg har ikke drivhus. I teorien to hyller på fryserboda med lysrør under, men de er fulle av annet.

Stiklingene mine bærer jeg ut noen timer for dagen nå, tomatene står inne enda.

Jeg har ikke en plan om plass til alt det jeg har frø til ute da..

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-04-20, 23:02   #82
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2020

Man klarer seg fint uten drivhus! Jeg har jo vinterhage (med Ivarhylle) OG drivhus (med mulighet for vifteovn og frostvakt), men jeg har ikke pleid å så i drivhuset før det uansett er varmt nok ute, og vinterhagen står åpen mot stua og har vanlig innetemperatur fra mars til oktober. Jeg sådde på samme måte før jeg fikk drivhuset, men hadde selvsagt mindre plass. Men i pallekarmene ute - der sår jeg altså så fort jorda er tint nok. (Eller når jeg får tid, som er et større problem nå med 60 timer + i uka.)

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-20, 00:32   #83
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.404
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2020

Jeg har et sterkt ønske om drivhus og mannen lovet meg et i vitners nærvær for noen år siden, men det er ikke kommet opp enda. Noe av utfordringen er at vi bor vindfuøt til så det på tåle en storm eller ti..

Jeg har en pallekarm nedenfor garasjen, med jordbær i. Tomater pleier jeg ha i bøtter med eller uten et ant plasthus over, disse som blåser istykker et i året.

Men jeg skal finne en plan

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-04-20, 15:27   #84
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2020

Jeg begynner å få et plass- og lysproblem. Men nå ser vi på hylle e.l med plantelys, siden vi har én ikke veldig brei vinduskarm på stuen og ikke så mange andre egnede rom til ymse vekster. Har fått plantet om tomat og solsikke, paprikaen er litt liten men må snart oppgraderes den og. Og så har jeg gulrøtter som jeg skal så ute i en plantekasse jeg drasset med meg hjem i går. Og, eh, frø til krydderplanter. Dette går aldri bra.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-20, 19:33   #85
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2020

Jeg har plantet tre frukttrær (to plommer og en morellbær) og nå har jeg lyst på et par storhassel-trær. Hvor tett kan disse stå? Ingen av dem blir vel veldig store, så trenger de tre meter avstand i alle retninger?

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-20, 23:09   #86
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2020

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg har plantet tre frukttrær (to plommer og en morellbær) og nå har jeg lyst på et par storhassel-trær. Hvor tett kan disse stå? Ingen av dem blir vel veldig store, så trenger de tre meter avstand i alle retninger?

Heldiggris, det høres gøy ut! Jeg vet ikke noe om storhassel, dessverre, jeg har ikke egentlig plass til noe særlig mer trær.

Her jobbes det på spreng i det mest ugressbefengte hjørnet av tomta for å renske opp før det kommer drihus neste uke (og valp neste helg!).

Jeg har handlet bittelitt planter, og har noen frøsådder i Ivar-hylla på vaskerommet. Jeg har sådd tomat, broccoli, blomkål, knutekål, gresskar, et par agurktyper, et par squash-typer og en hel masse gulrot i melkekartong. Ute spirer det (til snø i dag) bondebønner, rapini, spinat, gulrot, asparges og så er en del av de flerårige urtene i full sving (oregano, løpestikke, timian, luftløk, spansk kjørvel, rosmarin).

Jeg har kjøpt et par chilliplanter, stjernemelde, musemelon og tomatillo, så det blir spennende, og planlegger å kjøpe et par ferdigplanter med bifftomat, siden jeg ikke visste at det ble drivhus før det var for sent å så.

Planene er uendelige i år. Jeg har også satt 20 flere aspargesplanter.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-20, 23:17   #87
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2020

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg har plantet tre frukttrær (to plommer og en morellbær) og nå har jeg lyst på et par storhassel-trær. Hvor tett kan disse stå? Ingen av dem blir vel veldig store, så trenger de tre meter avstand i alle retninger?

Sitat:

Busk som blir opptil 6 meter høyt og 5 meter vidt.

https://www.efferus.no/Corylus%20maxima.html

Tror jeg hadde satset på tre meter, ja.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-20, 20:48   #88
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2020

Man skal ikke undervurdere det å lage grønnsakshage. Puh altså.
Jeg har fått tak i 4 pallekarmer og satt igang med å grave vekk gressplen. Tok sin tid men nå er jobben gjort og jeg har fyllt i 400 liter jord, litt sand og har plantet to sorter jordbær, gressløk og salat. Har sådd reddik, gulrot og skal plante poteter. Har også sådd tomater, chili og paprika inne som må stå inne litt lengre.
Det er godt med løs jord nedover i bakken og må få tak i litt mer jord i den doble.

Beiset pallekarmene med terrassebeis og ble så ivrig så jeg glemte å putte beskyttelse rundt veggene på pallekarmen. Usj. Må prøve å få stappet det langs kantene etterhvert... må også få tak i noe strie som kan ligge under jordbærene.
Eller hva bruker dere?
Får se om jeg får til å legge ut bilder.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-20, 22:18   #89
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2020

Vi skal endelig få has på rotehagen, så på fredag kommer det en mann med gravemaskin og graver og legger gress og grus og jord og alt. Så nå er vi i full gang med å planlegge hvor hva skal være i hagen. Vi får antakelig et bed med litt skygge, hvilke grønnsaker kan vi ha der mon tro? Jeg har litt lite plass til å så mer nå, men må snart plante om tomatene igjen, så det åpner litt opp. Jeg har begynt å se på hageprogrammer og greier, nå.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-20, 22:28   #90
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2020

Litt skygge eller mest skygge? De fleste grønnsaker trenger endel sol ila dagen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 14:03   #91
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2020

Hvordan gikk sesongen?
Frøkatalogen for 2021 kom i dag ��
På tide med en ny tråd!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 14:06   #92
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2020

Ny tråd!

Noe gikk bra, noe gikk dritt, helt som vanlig.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 14:20   #93
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.404
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2020

Det gikk ganske adundas i 2020

Jeg hadde ikke ord, energi, hukommelse, tiltak til å følge opp noe særlig, rett og slett. Toamtplantene står ute enda, vi fikk inn en lilten håndfull tomater, nå er selvsagt plantene døre, jeg får tømme pottene til våren og prøve på nytt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 14:30   #94
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2020

Fjor-Årets avling i insta-versjon

Vedlagte bilder
Filtype: jpg FC1E8A4D-1DC8-4481-8B6D-C99D61CCFDAC.jpg (19,8 KB, 23 visninger)
Filtype: jpg A8183818-04B0-4E1F-9773-1A90BE672EC6.jpg (20,2 KB, 18 visninger)
Filtype: jpg 4B016368-64B9-4567-8BAA-E7F90F5AE626.jpg (10,9 KB, 19 visninger)
__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 14:34   #95
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2020

Det gikk litt både og. Jeg hadde fullt drivhus, men la ikke helt sjela mi i det, så det føltes mest som ork i fjor. Det litt dårlig tomatavling, passelig mye chili oh sjukt mye paprika, men veldig seint på sesongen. Både gulrot, løk, hvitløk og erteblomster leverte dårlig, mens vi fikk masse jordskokk. La mer energi i bed med ikke-spiselige vekster i fjor, og gjør nok det samme i år. Skal dog freshe opp og gjødsle pallekarmer og direkteså et eller annet i år og, og så blir det agurk, tomat og kanskje noe mer i drivhuset.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 14:50   #96
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2020

Jordskokk har jeg lyst til å prøve meg på. Også har jeg sikta meg inn på settepotet av gulløye.
Her må squash bo i drivhus men det funka tålelig bra i fjor. Måtte trimme planten en del så vi ikke skulle drukne i bladverk. I år skal det (i teorien) bli et større drivhus, uten varme til squash, mais, bønner og slikt og det tror jeg blir veldig bra!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 15:09   #97
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2020

Så flott, Floksa.
Jeg plantet 8 Beatepoteter rundt 17mai og uka etter konfirmasjonen, rundt 15september, tok jeg opp potetene. Jeg trodde noen tullet med meg for jeg gravde og gravde og fant DE store perfekte potetene. Det ble over 7kg poteter. Utrolig gøy.
KAn legge ut bilde når jeg kommer hjem.

Plantet salat og jordbær. Puttet ned vårløk og purreløk og de grodde videre så jeg klippet av de hele sommeren og langt utover i oktober.
Sådde gulrøtter og reddik i 3 omganger.

Jordskokk hørtes morsomt ut. Skal google.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 15:15   #98
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2020

Håper frøkatalogen ligger i postkassen min nå da. Jeg fikk mail nå om katalog på nett.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 16:06   #99
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.404
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2020

Hvilken frøkatalog snakker dere om? :vil ha:

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 16:08   #100
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2020

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Hvilken frøkatalog snakker dere om? :vil ha:

Botanisk verden.
Den kom i fjor samtidig med lockdown. Da alle gikk i panikkmodus. Jeg handlet frø for 1500kr

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no