Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-20, 01:24   #221
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du kan jo opprette en konto i barnets navn, som du disponerer. Og så overføre dem derfra til din egen konto. Ingen grunn til å bruke giro.

Bare at du da enten må klare å signere inn som ungen i NAV for å bytte konto (for hjelpestønad står i barnets navn og er da noe man ikke får tilgang til gjennom egen bruker) - og det får man ikke gjort om barnet ikke har riktig nivå på bank-id, og det får man ikke uten å ha vært innom fysisk i banken og paradert nevnte barn + fødselsattest (eller pass, eller annet <insert dokument man mistet kontrollen på da koronaen kom>). Altså man får bank-id -dings/koder man kan bruke til mye rart, men ikke riktig nivå til akkurat det.

Eller søke på nytt og skrive det nye kontonummeret på det "#$#% skjemaet og vente til NAV finner det opportunt å behandle. Og oppdatere kontonr. i systemet (man kan evt. skrive det på et ellers tomt skjema og sende inn fikk jeg beskjed om ). Det holder ikke med brev, mail, eller telefon. Sa de.

:askmehowIknow:

Nå får jeg utbetalt på min konto da, så det er jo problemfritt men jeg prøver å få det over på lillegutts konto og har vel ...egentlig ... gitt opp inntil videre. Inntil jeg uansett MÅ sende inn skjemaet på nytt. Eller inntil han fyller 18, da blir det sikkert stopp i systemet uansett (man går automagisk ned til sats 1, og jeg kan ikke TENKE meg at NAV aksepterer å overføre penger til en annen person (meg) etter fylte 18).

GAH!!

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 30-09-20, 09:36   #222
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.450
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Hvor føkkings idiot er du når fu ikke forstår at MATJORD er en ikke-fornybar ressurs og at det er ganske bakstreversk å kreve å få bygge butikker på matjord? Vi er i 2020 og nå vet vi bedre!!!
At Pensjonistpartiet ikke bryr seg kan jeg forstå. Men Senterpartiet?!? What the actual fuck?!?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 30-09-20, 09:56   #223
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det stemmer, men jeg satte ting på spissen, da også. Men for all del, hvis du tror at jeg krever legeattest av folk før de får komme i bursdagen min, så:

Gidder ikke utdype mer i en tråd med overskriften ‘illsinte rants«, henger du ikke med, så gjør du ikke det. Men, jeg har ikke rødprikket på lenge, så nå får du en, bare fordi du er så irriterende dum.

Ånei, en rødprikk!

Her er det åpenbart du som er den dumme og slemme, og det vet du nok innerst inne selv også.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 30-09-20, 10:11   #224
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

BRUK BLINKLYS FOR SVARTE.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 30-09-20, 12:01   #225
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.566
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Hvilken farge har den venstre av de to bilene som står ved siden av hverandre? Hvilken av bilene skal man kjøre hvis man vil ta første avkjøring i rundkjøringen, for så å havne i venstre fil?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 30-09-20, 12:16   #226
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

MANN SOM IKKE TAR ANSVAR!!! Lillesøster har fødselsdag i morgen. Jeg har alltid pleid å ta mer ansvar for feiringer og gaver enn ham, men i år ønsket hun seg noe som er mye mer i hans kompetanseområde enn i mitt. For to uker siden spurte jeg om han kunne sjekke ut om det hun ønsket seg var mulig å skaffe til en pris som gjorde det til en aktuell presang. Ja, da. Det skulle han gjøre.

Jeg spurte ham igjen forrige uke. Hans skulle til byen om lørdagen og skulle ordne det.

Jeg spør ham nå på en sms. Og får svar med pris (så han har tydeligvis sjekket nå), og at han ikke vet om det er tilgjengelig.

Dagen er i morgen. Og jeg hadde lagt opp til at vi skulle ha en presang. Jeg har spurt om han kan sjekke om hans foreldre vil spleise, men sagt at jeg synes at vi uansett skal kjøpe det (det er et ganske fornuftig ønske) og at jeg kan kjøpe i byen i morgen om han gir meg noe som helst hint om hva det heter og hvor jeg kan kjøpe det.

Men jeg blir litt lei. Jeg skjønner at han har en krevende jobb, og akkurat i dag er det litt stress, men nettopp derfor prøvde jeg å få ham til å gjøre dette tidligere.

Og, hvis han ikke kom til å gjøre det, så kunne jeg fått beskjed tidligere slik at jeg kunne ordnet det.

Blå er ikke aktiv  
Gammel 30-09-20, 19:37   #227
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hvilken farge har den venstre av de to bilene som står ved siden av hverandre? Hvilken av bilene skal man kjøre hvis man vil ta første avkjøring i rundkjøringen, for så å havne i venstre fil?

Lilla.
Den spygrønne til venstre i bildet.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 30-09-20, 19:40   #228
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Hvis man skal første vei ut av en rundkjøring, så skal man vel ikke på noe tidspunkt blinke til venstre?

Jeg ville lagt meg der gul bil er, blinke til høyre før rundkjøringen, som om det ikke var en rundkjøring, og lagt meg i riktig fil når jeg er på vei ut av rundkjøringen.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå  
Gammel 30-09-20, 19:56   #229
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.772
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Blå, det der kunne gjerne skjedd her også. Magesårmateriale!

På jobb, derimot, der er det oversikt og kontroll. Og nå tenker sikkert mange at her er det den tradisjonelle "mor vil egentlig bestemme over alt hjemme", men det er det alderes ikke.

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 30-09-20, 22:55   #230
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ånei, en rødprikk!

Her er det åpenbart du som er den dumme og slemme, og det vet du nok innerst inne selv også.

Hvis det er slemt å skrive en tråd med denne overskriften : peker opp: , at man er så lei av glutenallergi at man vil kreve legeattest før man kjøper inn et glutenfritt pølsebrød, vel da kan jeg leve med at du synes jeg er slem.

Jeg kan ikke svare på om du er dum sånn generelt, men så langt i tråden peker innleggene dine i retning av en lesekompetanse som står til karakteren 3.

rine er ikke aktiv  
Gammel 30-09-20, 23:01   #231
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ikke gøy. Til info så er det ekstremt lang leveringstid på esker for tiden. Corona så til at det er mange fler enn vanlig som sender ting/bestiller på nett). 8 uker mot normalt 3 er helt normalt nå.

Og enda lengre bestillingstid på sekker som produseres i utlandet; mange, mange måneder nå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 30-09-20, 23:14   #232
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.369
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hvis man skal første vei ut av en rundkjøring, så skal man vel ikke på noe tidspunkt blinke til venstre?

Jeg ville lagt meg der gul bil er, blinke til høyre før rundkjøringen, som om det ikke var en rundkjøring, og lagt meg i riktig fil når jeg er på vei ut av rundkjøringen.

Det er det det du IKKE skal gjøre, du skal holde til høyre hele tiden og skifte til til venstre ETTER at du er ute av rundkjøringen. Ligger det da en bil i venstre felt som også skal ut av rundkjøringen på samme utkjøring så blir det kræsj i rundkjøringen. I og med at du sikkert også blinker til høyre så har du heller ikke gitt tegn at du skifter fra høyre til venstre til.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 30-09-20, 23:59   #233
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

I steden for å kjøre en KVART maskin med mørkt tøy på 40 °C så kan man da FOR POKKER ta med det andre, mørke, 40-graders tøyet i huset. HVOR TANKETOM KAN VOKSNE UNGER VÆRE?

Strå er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 00:49   #234
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

I steden for å kjøre en KVART maskin med mørkt tøy på 40 °C så kan man da FOR POKKER ta med det andre, mørke, 40-graders tøyet i huset. HVOR TANKETOM KAN VOKSNE UNGER VÆRE?



Oppfølger: Å ta ut ETT PLAGG fra vaskemaskinen og tørke DET ENE PLAGGET - og så la DØRA STÅ ÅPEN så alt det andre blir SURT og må vaskes på nytt.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 01:27   #235
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.



Oppfølger: Å ta ut ETT PLAGG fra vaskemaskinen og tørke DET ENE PLAGGET - og så la DØRA STÅ ÅPEN så alt det andre blir SURT og må vaskes på nytt.

Jeg har da opplevd det også mer enn en gang med SAMME "unge". Men likevel: GAAAAAH. Takk for oppmerksomheten.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 08:37   #236
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

MANN SOM IKKE TAR ANSVAR!!! Lillesøster har fødselsdag i morgen. Jeg har alltid pleid å ta mer ansvar for feiringer og gaver enn ham, men i år ønsket hun seg noe som er mye mer i hans kompetanseområde enn i mitt. For to uker siden spurte jeg om han kunne sjekke ut om det hun ønsket seg var mulig å skaffe til en pris som gjorde det til en aktuell presang. Ja, da. Det skulle han gjøre.

Jeg spurte ham igjen forrige uke. Hans skulle til byen om lørdagen og skulle ordne det.

Jeg spør ham nå på en sms. Og får svar med pris (så han har tydeligvis sjekket nå), og at han ikke vet om det er tilgjengelig.

Dagen er i morgen. Og jeg hadde lagt opp til at vi skulle ha en presang. Jeg har spurt om han kan sjekke om hans foreldre vil spleise, men sagt at jeg synes at vi uansett skal kjøpe det (det er et ganske fornuftig ønske) og at jeg kan kjøpe i byen i morgen om han gir meg noe som helst hint om hva det heter og hvor jeg kan kjøpe det.

Men jeg blir litt lei. Jeg skjønner at han har en krevende jobb, og akkurat i dag er det litt stress, men nettopp derfor prøvde jeg å få ham til å gjøre dette tidligere.

Og, hvis han ikke kom til å gjøre det, så kunne jeg fått beskjed tidligere slik at jeg kunne ordnet det.

Åh, kjenner meg igjen

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 08:41   #237
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.



Oppfølger: Å ta ut ETT PLAGG fra vaskemaskinen og tørke DET ENE PLAGGET - og så la DØRA STÅ ÅPEN så alt det andre blir SURT og må vaskes på nytt.

Å åpne døra er smart,det gir mindre grobunn for anaerobe bakterier som trives uten oksygen og gir lukt i tøyet. Sånn bare for å forsvare hvordan synderen her nok garantert har tenkt 😉

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 10:23   #238
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Å åpne døra er smart,det gir mindre grobunn for anaerobe bakterier som trives uten oksygen og gir lukt i tøyet. Sånn bare for å forsvare hvordan synderen her nok garantert har tenkt 😉

Det er slettes ikke smart, tøyet blir surt i forrykende fart. Mannen har gjort dette EN gang, da ble både tøyet og jeg surt, og han brukte denne logikken.

Barn, derimot, gjør denne bommerten igjen og igjen.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 10:32   #239
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Har faktisk aldri opplevd at tøy i vaskemaskinen blir surt hvis det blir stående en stund med åpen dør (eller lukket for den saks skyld). Jeg tar det ofte stå sånn fordi jeg ikke vil kjøre tørketrommel hvis jeg er ute eller når jeg sover.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 10:45   #240
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.566
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Det er det det du IKKE skal gjøre, du skal holde til høyre hele tiden og skifte til til venstre ETTER at du er ute av rundkjøringen. Ligger det da en bil i venstre felt som også skal ut av rundkjøringen på samme utkjøring så blir det kræsj i rundkjøringen. I og med at du sikkert også blinker til høyre så har du heller ikke gitt tegn at du skifter fra høyre til venstre til.

Jeg har spurt internett om hjelp, fått to forskjellige svar, og må nå lete etter en ny vei hjem fra jobb.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no