Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Baderomshjelp

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-20, 22:10   #41
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baderomshjelp

Det blir da ikke kjedelig? Og det er mange måter å variere på som ikke er farge. Du kan ha ulik størrelse på flisene på veggen og gulvet, også går det an å variere med sprek mosaikk eller kontrastfliser i dusjområdet, for eksempel.

For ikke snakke om hvor mye gøy man kan gjøre med tilbehør: håndklær, planter, speil mm.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-20, 22:14   #42
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.772
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Baderomshjelp

Jeg likte bildet, og synes det er mer nøytralt enn kjedelig. (Men så er jeg en ganske kjedelig person da. )

Vi har to bad som begge nok er litt preget av "i år skal man ha denne fargen / disse flisene", og jeg ville ikke valgt det selv. Om vi skal pusse opp, vil jeg nok velge noe mer nøytralt.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-20, 23:42   #43
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.755
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Baderomshjelp

Hvis man skal leie ut og/ eller ha folk ut og inn, tenker jeg nøytralt er et klokt valg. Så nylig et prospekt på en leilighet jeg eide for 20 år siden, med et bad vi lagde, og må si det sto seg, ennå. Med hvite fliser. Vet det har vært flere eiere som har gjort mye forskjellig (det meste er endret), men badet har ingen endret.

Hvite fliser kan være mer enn nøytrale. Enten ved valg av form eller leggeteknikk, eller ved f.eks. som her, oktagon-fliser med svarte «drops» i hjørnene. Som jeg syns er ganske tøft, og kan passe i bygård med stukkatur, for den delen:

https://images.app.goo.gl/BzucnHovxTxpMHqv7

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-20, 10:35   #44
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.620
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baderomshjelp

Tenk nøytralt og noe som er robust og lett og pusse opp. Utleieobjekter kan fort bli slitt. Jeg ville garantert kjørt baderomspanel og faktisk dusjkabinett. Mindre å være redd for, lettere å fikse og lett og billig å pusse opp hvis/når en unge skal overta.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-20, 10:59   #45
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baderomshjelp

Er det til utleieobjekt? Jeg trodde det var til eget bad. For et utleieobjekt ville jeg gått for 20x20 hvite fliser eller plater på vegg og nøytrale lys grå fliser eller annen, litt mørkere farge til gulv. Og dusjkabinett, som Miss Norway sier.

Jeg hadde ikke valgt så matte fliser som de som er på bildet du la ut i HI, for de krever regelmessig renhold for å holde seg pene, og det kan man aldri være sikker på at leietakere driver med.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-20, 11:37   #46
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.620
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baderomshjelp

Ja, matte porøse fliser er skjøre! En sprut med for sterkt vaskemiddel rett på veggen og vips er det permanente skader.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no