Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Strømprisene

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-22, 17:52   #81
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.840
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømprisene

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Strømprisen er ikke så værst i dag, har jeg sett så det blir en klesvask etter klokka 22. . Må innrømme at jeg planlegger etter strømprisen.
Det funker jo og jeg er hjemme så det går helt fint.
Det er jo sånn det skal legges opp til etterhvert. At forbruket skal spres utover dagen og uka.

Her blir det også kveldsklesvask og oppvaskmaskinkjøring etter laveste strømpris nå. Når dusjer jeg for at tanken skal varmes opp på rett tid, tro.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-22, 18:08   #82
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strømprisene

Dette minner meg om da jeg var på besøk hos gamletanta i Italia på 70-tallet. Hvis jeg ønsket å dusje så måtte jeg gi beskjed dagen før så hun kunne skru på varmtvannet.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no