Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hodetelefoner til meg

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-20, 21:22   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Hodetelefoner til meg

Jeg har bare noen teite ørepropper med dårlig lyd så jeg ønsker meg hodetelefoner med god lyd, støykansellering og som er behagelige på.
Aller helst burde jeg ha to par, et med ledning og et trådløst. Jeg synes nemlig jeg har mer enn nok dingser som må lades støtt og stadig, og blir tidvis lei av det. Men det er jo litt råflott, og jeg vet ikke egentlig hva jeg vil ha hvis jeg må velge.

Forslag mottas med takk.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 21:24   #2
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Vi har Bose, to stk - ett med og ett uten tråd. Veldig fornøyd! Vi er to personer da. det er ganske dyrt da. :/

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 21:47   #3
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Jeg har trådløst bose, men det følger med ledning, så jeg kan bruke det hvis jeg ikke har ladet.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 21:57   #4
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg har trådløst bose, men det følger med ledning, så jeg kan bruke det hvis jeg ikke har ladet.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 22:35   #5
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Sony WH1000x her, veldig gode og medfølgende ledning i tilfelle det skulle være behov for det.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 23:08   #6
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Jeg har trådløse Bose, hadde med ledning tidligere, men veldig greit med trådløst. Har nylig også kjøpt Airpods pro. De har noe støydemping og er overraskende behagelige å ha på over lengre tid. Bruker dem til online møter også.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 23:26   #7
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Jeg er fornøyd med mine Air Pods pro. Veldig god lyddemping i dem og behagelige på

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 09:53   #8
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.319
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Sony WH1000x her, veldig gode og medfølgende ledning i tilfelle det skulle være behov for det.

Disse har jeg også, veldig fornøyd

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 12:03   #9
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Medfølgende ledning høres jo perfekt ut. Har hørt mye bra om Bose, men Sony kan jo fort være bra det og. Jeg har uansett ikke råd nå, men kan jo begynne å spare, eller ønske meg til jul.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 12:13   #10
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Jeg elsker airpodsene mine over alt på jord. Jeg har de vanlige, ikke pro, så null støydemping, men jeg liker bare støydemping på fly, foretrekker uten til vanlig, så det er ikke noe savn. De er jo billigere uten.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 12:17   #11
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Er Airpods kompatible med Android?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 13:15   #12
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Jeg har også Sony, de skårer bedre enn bose på test. Veldig fornøyd både hjemme, kontor og propellfly.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 13:28   #13
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Skal se nærmere på Sony. Reiser du mye med propellfly Isolde?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 13:32   #14
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Jepp. Det er det som går fra Bergen til byene på nord vestlandet, og Sandefjord. Akkurat gjør jeg jo ikke det, men i normal arbeidshverdag gjør jeg det flere ganger i mnd. Tror det er bare Stavanger vi har som flyplass hvor det er Jet fly.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 13:33   #15
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Jeg måtte spørre for jeg var faktisk veldig i tvil om det var autocorrect eller ei.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 13:47   #16
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Ikke et problem du har?

Jeg har en jobb som innebærer flere reiser i uken og mange av de med propellfly til små flyplasser for det er samme ansatte i innsjekkingen og ved gate.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 14:14   #17
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Er Airpods kompatible med Android?

Ja, det tror jeg. Men det finnes sikkert andre ting som er like bra altså.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 14:41   #18
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Jeg har dette https://www.elkjop.no/product/gaming...-gamingheadset og jeg ELSKER det.

Jeg har hatt Bose før, og de er mye tettere rundt ørene. Liker at det er store klokker på dette. Og bytter kjapt og enkelt mellom trådløst på PC, og bluetooth på tlf. Hvis jeg sitter og ser på noe med ledning når tlf ringer, så river jeg bare ut ledningen og slår de på, så kobler det seg på automatisk.

Jeg har aldri likt å gå med headset, men dette bruker jeg mange, mange timer om dag nå, både til å se ting på pc, høre musikk med tlf og å snakke i tlf.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 14:51   #19
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Ikke et problem du har?

Jeg har en jobb som innebærer flere reiser i uken og mange av de med propellfly til små flyplasser for det er samme ansatte i innsjekkingen og ved gate.

Jeg reiser sjelden med fly hvis det var det du mente. Tror ikke jeg har flydd siden desember 2018.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 14:51   #20
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Jeg har dette https://www.elkjop.no/product/gaming...-gamingheadset og jeg ELSKER det.

Jeg har hatt Bose før, og de er mye tettere rundt ørene. Liker at det er store klokker på dette. Og bytter kjapt og enkelt mellom trådløst på PC, og bluetooth på tlf. Hvis jeg sitter og ser på noe med ledning når tlf ringer, så river jeg bare ut ledningen og slår de på, så kobler det seg på automatisk.

Jeg har aldri likt å gå med headset, men dette bruker jeg mange, mange timer om dag nå, både til å se ting på pc, høre musikk med tlf og å snakke i tlf.

Takk for tips. Ser bra ut.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no