Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Ny Internet Explorer kommer på onsdag (VG)

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-06, 13:06   #1
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Ny Internet Explorer kommer på onsdag (VG)

Da er det bare og vente å se på resultatet.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134043

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 13:19   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny explorer kommer på onsdag

Spennende! Vi har Windows vista på prøve hjemme hos oss og den har jeg veldig tro på altså! -

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 13:27   #3
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Sv: Ny explorer kommer på onsdag

Jeg liker den så langt. Har brukt en betaversjon ganske lenge. Det er noen småting de gjerne kunne ha kuttet ut for min del, men sånn er det vel alltid.
Har opplevd at noen nettsteder ikke funker med betaversjonen, men det kommer seg vel etter hvert. Bruker andre browsere når det trengs.

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 13:31   #4
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny explorer kommer på onsdag

Det blir jo spennende å se når den faktisk kommer da, er jo Microsoft dette. Sikkerhetsmessig er det kanskje lurt å vente på SP1, blir spennende å lese tester på litt mer seriøse nettsteder. Jeg kommer ikke til å bruke den uansett.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 14:11   #5
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny Internet Explorer kommer på onsdag (VG)

Jeg har den politikken at jeg aldri laster ned noe før det har vært utprøvd. Jeg lar andre ta seg av alle "barnesykdommene".

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no