Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

N95 - er du fornøyd?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-08, 18:29   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

N95 - er du fornøyd?

Jeg har sett litt på denne, men får ikke bestemt meg for hva jeg synes.
Jeg har veldig lyst på mobil med mer megapixler, men vurderer å vente til SE kommer med sin 8 mpx-variant.

Du som har N95 - er du fornøyd? Hva synes du er bra ved den, og hva kunne vært bedre?

Er det noen forskjell på N95 8gb og N95 annet enn at den har mindre lagringsplass?

  Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 18:33   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: N95 - er du fornøyd?

Jeg har N95.
Om jeg er fornøyd? Tja.. joda.

Jeg er fornøyd med kameraet. Det tar finere bilder enn vårt Nikon Coolpix med like mange mpx.
Musikkspilleren gir bra lyd og kan lagre mye, enkel å betjene.
Skjermen er stor.
Jeg er ikke så stor fan av skyvedeksler.
Den er enkel å betjene hvis man er vant med Nokia.
Nettleseren funker bra.

Jeg synes telefonen er helt grei og har mange kule funksjoner, men voldsomt imponert er jeg ikke.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 19:12   #3
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: N95 - er du fornøyd?

Jeg er IKKE fornøyd. Det har vært så mye tull med den fra begynnelse til slutt. Synes det var dumt at tastene er flyttet fra de vanlige plassene. Slettetasten er helt malplasert, men man blir jo vant til den.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 19:18   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: N95 - er du fornøyd?

Jeg har N95 8GB. Er strålende fornøyd jeg.

Men nå har jeg den kun fordi jeg ville ha en telefon med symbian s60 på - fordi jeg trengte et par funksjoner som kun var tilgjengelige der. Jo - også har jeg installert lyssverd på den da - som lager lyd med motionsensoren. Bare for at ungene skulle få imponere noen kompiser. Ellers er den brukt stort sett som telefon bare.

Kameraet er jeg veldig fornøyd med. Bildene er fine nok i lange baner for mitt bruk.

  Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 21:06   #5
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: N95 - er du fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jo - også har jeg installert lyssverd på den da - som lager lyd med motionsensoren. Bare for at ungene skulle få imponere noen kompiser.

Hvor får man gjort det, og kan man gjøre det på andre telefoner?

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 22:13   #6
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: N95 - er du fornøyd?

Jeg fant på nett - bare å google lightsabre og nokia n95 :-)

Men det skal jo la seg installere på alle telefoner med s60 operativsystem da. Vet imidlertid ikke hvordan det funker hvis det ikke er bevegelsessensor på telefonen. Med min er det sånn at når jeg holder telefonen i begge hender og svinger med den nesten _helt_likt_ Anakin, så lager den helt maken lyd som på filmene. Veldig tøft.

  Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 22:20   #7
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: N95 - er du fornøyd?

Har du bestemt deg, eller er innkjøp lagt på is? Jeg var forresten fornøyd helt til jeg fikk prøve en ipod touch. Da innså jeg hvorfor alle snakket om iphone. Ellers er N95 grei nok, jeg er godt fornøyd. 8Gb versjonen har bedre skjerm, men det er irriterende at den ikke har deksel for kameralinsen til hovedkameraet.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 22:27   #8
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: N95 - er du fornøyd?

Drømmeprinsen min har iPhone. Den _er_ kul. Jeg må jo bare innrømme det... Men den manglet de egenskapene som jeg var på jakt etter da jeg skulle ha ny tlf dessverre. Også er den for stor til å ha i lomma.

  Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 22:41   #9
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: N95 - er du fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Har du bestemt deg, eller er innkjøp lagt på is? Jeg var forresten fornøyd helt til jeg fikk prøve en ipod touch. Da innså jeg hvorfor alle snakket om iphone. Ellers er N95 grei nok, jeg er godt fornøyd. 8Gb versjonen har bedre skjerm, men det er irriterende at den ikke har deksel for kameralinsen til hovedkameraet.

Jeg har ikke bestemt meg enda nei - vinglesara her.
Den bør helst ikke være for dyr, så egentlig utgår N95
Har sett på Samsung G600, men det blir liksom i en annen klasse, men den har godt kamera etter hva jeg har hørt. Min har så utrolig dårlig batteri, at må lade hver dag, og det begynner jeg å bli litt lei. Jeg har abonnement som jeg vil fortsette med, så slipper brudd på binding etc.
Får se - jeg er kjent for å være litt "ustabil"


Sist redigert av Left : 06-10-08 kl 18:22.
  Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 22:50   #10
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: N95 - er du fornøyd?

Mannen har en N95 8 GB og er veldig fornøyd. Han hadde ikke trengt 8 GB.
Han har lastet ned en del musikk, men det er fortsatt MYE minne igjen.

Han bruker den også i jobben, bl.a. til mail.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 22:55   #11
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: N95 - er du fornøyd?

Jeg har N95 og er veldig fornøyd med den. Mange gode funksjoner som jeg bruker til daglig. Kameraet er veldig bra, og da gjør det ikke noe at jeg evt glemmer å ta med det vanlige fotoapparatet.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 15:13   #12
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: N95 - er du fornøyd?

:hvisker: Jeg er fornøyd med min SE C902

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 15:16   #13
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: N95 - er du fornøyd?

Jeg har N82 og er for så vidt fornøyd, sånn bortsett fra at jeg alltid har hatt SE tidligere, og det er litt plunder med overgangen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 18:24   #14
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: N95 - er du fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

:hvisker: Jeg er fornøyd med min SE C902

Det er også en jeg har sett på. Jeg er tilbøyelig til å velge SE igjen, for har alltid vært så fornøyd med det. Er kameraet bra?? Eller så bra som det blir sagt?

  Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 22:15   #15
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: N95 - er du fornøyd?

Tja, jeg er fornøyd med det i hvert fall. Det er enkelte bilder som ikke har blitt helt topp, men det er bl.a pga lysforhold og slikt og det hadde ikke mitt vanlige kamera taklet godt heller.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no