Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor mange biler har dere i husstanden?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvor mange biler har husstanden?
Ingen 15 6,85%
Én 107 48,86%
To 85 38,81%
Tre 6 2,74%
Mer enn tre 6 2,74%
Deltakere: 219. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-09, 22:45   #41
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har to biler. Vi bor 11 km fra jobb, 4 km fra barnehage/skole, ingen kollektivtrafikk og ulik arbeidstid.

__________________
2001, 2005, 2020

Sist redigert av Pasta : 01-03-09 kl 22:52.
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 22:49   #42
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har en bil.

Vi leverer til fots i barnehagen nesten hver dag. Det er det ikke så mange som gjør. Litt rart egentlig for alle bor ganske nærme barnehagen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 22:51   #43
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

To biler - vi har noe ulike arbeidstider og kan ikke samkjøre, samt at mannen driver eget firma og har en del verktøy mm. som han har plass til og egen arbeidsbil er dermed et must.

Vi bor ikke lange biten fra barnehagen, men jeg kjører Bøllen dit hver dag ettersom jeg ikke rekker jobb hvis ikke. I permisjon har jeg også kjørt mer enn jeg har gått, men det er gjerne fordi vi er så seine av oss at vi knapt har rukket barnehagen før kjernetid ...og vi har ikke søskenvogn.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 22:52   #44
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Én bil. Helt klart upraktisk til tider, men så lenge vi både bor og jobber i Oslo får vi klare oss med det. Vi har fantasert om en el-bil i tillegg, men det blir neppe en realitet.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 22:54   #45
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Det er så sin sak å gå når man LEVERER i barnehagen, noe helt annet når man henter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 22:55   #46
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har bare en bil og trenger ikke flere heller. Det er ganske vanlig at en av oss enten henten eller bringer til fots eller med trikken.

Synes forøvrig jeg ser ganske mange som triller til og fra barnehagen, og det er nok fordi den er lokalisert i et boligstrøk og mange bor åpenbart i nærheten.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 23:15   #47
lykkeliten
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7
lykkeliten har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har fire biler, men to stk er "sommerbiler".
En 67 mod boble og en gammel golf cab.

lykkeliten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 23:18   #48
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

To biler. Eit must her.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 23:18   #49
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har 2, men sambo ønsker den 3. Jeg sier det er helt uaktuelt, men han trenger en
hobbybil.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 23:22   #50
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har en bil. Sambo har og firmabil men den kan ikke brukes privat, og han hadde heller ikke hatt plass til ungene i den.

Hadde jeg jobbet dag så måtte vi kansje hatt to biler, alt etter hvordan ting hadde vært da.
Men nå når jeg jobber natt så sover ungene hos mine foreldre når jeg er på natt, jeg henter de der og kjører de i barnehagen før jeg kjører hjem og sover.

Sambo kunne uansett ikke levert de i barnehagen siden har reiser hjemmenifra en time før barnehagen åpner.

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 23:23   #51
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har to biler.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 23:24   #52
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har en halv bil.
Vi bor i tomannsbolig og deler bil med mine foreldre.
Jeg og barna har bare bruk for bil på dagtid, og foreldrene mine har bare bruk for den etter arbeidstid.
Dette fungerer perfekt på hverdagene, litt værre i helgene men det er ikke så ofte vi har behov for bil samtidig.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 23:24   #53
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har én. Det holder i massevis, den brukes ikke hver dag.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 23:26   #54
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Stemte to, men det stemmer bare delis. Den ene er en firmabil som ikke skal brukes privat. Det er ikke plass til er enn to unger i den heller så det stopper seg selv. Men jeg har jo bil hjemme på dagtid eller kan bruke den til og fra jobb når den tid kommer igjen.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 23:27   #55
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi er mellom 2 biler så jeg kunne svare 1 bil!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 23:28   #56
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har en, fordi jeg ikke jobber nå. Hadde jeg jobbet fulltid MÅTTE vi nok hatt to biler, for barnehagen åpner 7.30 og stenger 16.30 og jeg ser ikke hvordan jeg skulle klart å rekke jobb og barnehage uten at vi begge hadde bil, om ikke jobben lå i ganske nær avstand fra barnehage og skole. Mannen kan ikke ta bussen til jobben siden han begynner kl. 6.00 og det ikke går busser så tidlig. Jeg har veldig stor forståelse for at de fleste familier der begge jobber, trenger to biler for å få tidene til å klaffe.

Nå har vi heldigvis barnehagen i gåavstand så jeg spaserer og leverer hver morgen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 23:30   #57
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har en bil. Jeg leverer til fots og sykler videre til jobb. Mannen kjører til jobb og henter med bil.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 00:56   #58
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har en bil og det holder for oss. Mannen har 5 min å gå på jobb og jeg tar meg stort sett av levering og henting i barnehage og sfo.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 00:57   #59
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har kun 1 bil.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 01:07   #60
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

En. Men den er til gjengjeld god.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no