Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Har din familie et bilmerke de holder seg til?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-08, 12:19   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har din familie et bilmerke de holder seg til?

............


Sist redigert av -ea- : 25-05-09 kl 01:06.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 12:22   #2
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?

"Nei, det har vi i hvert fall ikke!" tenkte jeg da jeg så overskriften. Men så er det visst slik at mine foreldre har Volvo, svigerfamilien har Toyotaer og vi har en Volvo og en Toyota. Joda.-

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 12:23   #3
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?

Igrunnen ikke, men vi har ett merke som vi ALDRI skal ha igjen. Opel, aldri.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 12:24   #4
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?

Her har det gått i alle mulige merker.

På min side nå er det 2 peugeot, 1 citroen, 1 renault, 1 opel, 2 ford og 1 VW.
(vi er 4 søsken)

På hans side nå er det 2 peugeot, 1 VW, 1 golf og 1 ford.
(de er 3 søsken)

Man kan vel si at det går mest i peugeot da.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 12:36   #5
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?

Ja, alle har Volvo, bortsett fra oss og en av brødrene mine, som har hhv Mercedes og VW. Svigerfar har også Volvo, svigermor har en symaskin på hjul. Dvs Huyndai.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 12:39   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?

Nei ikke egentlig. Men pappa hadde alltid Fiat når vi var små, så gikk han over til Volvo i endel år. Når kjører han rundt på en arvet (nesten ny) Ford Mondeo. Mellomste brodern har alltid Mercedes, han er biloppretter der.

På mannen min sin side går det mye i Audi og Volvo.
Vi har hatt så masse rart. Akkurat nå har vi Peugot og Volvo.

Hvis jeg tar en opptelling:
Min familie: 2 Peugot, 1 Mercedes, 2 Ford og 1 Toyota.
Gubbens side: 3 Volvo, 1 Audi, 1 BMW og en WV.
Men tilsammen på gubbens side leder Audi helt klart. De tre brødrene er skikkelige Audi-gutter

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 12:39   #7
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?

Nei. Svigers har Volvo, svigersøstrene har begge Toyota, mine foreldre har Ford og Peugeot. Vi har Volkswagen og brodern har inntil nylig kjørt en liten Suzuki. Men nå har han faktisk kjøpt seg en VW han også.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 12:39   #8
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?

Gamlingen min er utdannet Volvomekaniker og en veldig dyktig en sådan. Han har hatt Volvo siden han fikk sin første bil for rundtom 30 år siden, og begge barna hans har Renaulter, fordi de visstnok er ganske like Volvoene og han kan dermed både fikse dem lett som ingenting og skaffe billige deler til dem. Sparer gode penger på å ha en far som kan være verkstedet vårt!

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 12:40   #9
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?

Svigerfar kjører samme bilmerke som oss, men ellers er det ikke noe mønster å spore nei

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 12:46   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?

Nei, egentlig ikke. Her er det en grei blanding av Volkswagen, Opel, Range Rover, Jeep, Chevrolet Tahoe og Ford Excursion. Det har vært noen BMW'er innom også. Og Audier.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 12:56   #11
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.959
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?

Foreldrene mine har Toyota etter Toyota. Svigerfar går for Mazda og Mercedes. Vi går for hva det nå er NAV tilbyr.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 13:00   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?

Ja, min manns familie har hatt Opel siden 60-tallet. ALDRI noe annet. Svigermor har nå brutt tradisjonen og kjøpt seg en splitter ny rååflott Audi. *misunnelig*

Vi har en Opel Astra, et vrak uten sidestykke fra -94. Nå har vi faktisk sett på en ny Astra, noe jeg lovet meg selv vi IKKE skulle ha, men den er fra 2005, i knallbra stand, og mannen har funnet flere tester som lovpriser den, så da må det vel være greit. Prøvde den nettopp hos Kvia, mannen skrøt veldig av den, var visst en drøm å kjøre.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 13:01   #13
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?

Hva tilbyr NAV for tiden, Pingis?

Vi kjører riskokere, men er ikke lojal mot en produsent. Har Mitsubishi nå og skal bytte til Mazda snart. Min far har i mange, mange år holdt seg til Honda, men overrasket sist med en Audi. Min bror er på Audikjøret når han har råd. Svoger'n kjører Ford som hele sin svigerfamilie.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 13:07   #14
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.959
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hva tilbyr NAV for tiden, Pingis?

For tida tilbyr NAV Mercedes Vito eller Volkswagen Somethingsomething. Vi har Vito. (Kun fordi det er så fint å si du og jeg og vito. )

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 13:08   #15
BrannKop
Optimist
 
BrannKop sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7
BrannKop har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?

Niks.
I våre familier er det en salig blanding. Svigerfamilien bytter ofte bil, så ofte at jeg faktisk ikke vet hvilke biler de har fra gang til gang. Min familie har hatt samme bil i maaange år.
Når jeg tenker meg om, har jeg en svoger som sverger til Volvo. Selv liker jeg VW, tror jeg. Vi har i alle fall hatt mange VW-biler.

__________________
All those who have a red heart can rejoice, for they have seen "GOD". (The Kop om Robbie Fowler.)

Sist redigert av BrannKop : 05-08-08 kl 00:28.
BrannKop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 13:16   #16
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?

Da jeg var liten gikk det i Volksvagen fordi pappa jobbet der. Etter at jeg selv fikk lappen har jeg så og si kun kjørt Ford fordi broderen jobber der og jeg får rabatt på kjøp og rep. Men benytter meg ikke av det lengre så neste gang kan det vel hende jeg kjøper Audi - som så mange andre. A4 er finå se på men har aldri sittet i en! Bytter ikke så ofte bil, jeg. Kjører min 4 bil på de 20 årene jeg har hatt lappen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 13:29   #17
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?

Modern er Ford entusiast.Har alltid kjørt Ford.
Har en sammenheng med at hennes beste venner driver denne der hun bor.
Søsteren har vel også hatt noen Forder.

Jeg er tysk-tro. Har hat for mange riskokere til at det noensinne blir aktuelt, da i tilfelle Nissan 200SX som jeg hadde en gang.
Hadde to Audi på rappen, deretter gikk jeg over til BMW og på min andrenå.Der blir jeg
Fadern har Volvo XC90 ,VW Golf og VW boble.
Når jeg tenker meg om er det faktisk ingen som har annet enn tyske og en svenske hos oss. Både i min og mannens familie.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 13:34   #18
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?

I utgongspkt hadde min familie Toyota, mannen sin Renault. No er det ei salig blanding, men med ei lita overvekt av Toyota. Renault er fasa heilt ut.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 13:34   #19
T-bone
Fullverdig medlem
 
T-bone sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 46
T-bone har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?

Svigers har alltid kjørt Ford.
Selv har vi nå vår andre Touran på rad, så her i gården kan det se ut til at vi har dratt den litt lengre enn bare bilmerket VW.

T-bone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 13:35   #20
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?

Det går stortsett i BMW, VW golf/polo og Mercedes.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no