Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor parkerer du?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvor parkerer du?
Jeg parkerer nærmest mulig 60 41,38%
Jeg parkerer et sted midt i mellom 34 23,45%
Jeg parkerer lengst mulig i fra 17 11,72%
Jeg har ingen parkeringsstrategi 34 23,45%
Deltakere: 145. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-08, 10:16   #41
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.607
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg har en parkeringsstategi. Jeg parkerer på omtrent samme sted hver gang. Da er jeg sikker på at jeg husker hvor jeg har parkert. For å sikre meg "min plass" hver gang så parkerer jeg et stykke unna. Å gå noen meter gjør ikke meg noe. Etter at vi fikk nye bilen et jeg redd for riper også. Jeg liker å ha god plass når parkerer nye bilen. Jeg er ikke trygg på hvor jeg har alle kanter på den enda.

__________________
Propella
Propella er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 12:09   #42
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg bytter litt på. Noen ganger nærme, for å slippe å drasse tunge poser langt avgårde, og andre ganger omtrent ved siden av inngangsdøra. Og noen ganger gjør jeg som Monsoon, parkerer i den minste lomma jeg kan finne, ene og alene for å bevise at også damer kan parkere.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 12:22   #43
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Parkerer gjerne et stykke fra. Jeg dævver ikke av å gå noen meter. Har jeg mye å bære på tar jeg med meg handlevognen - fordi jeg naturligvis har parkert i nærheten av et slikt handlevognparkeringsskur.

Når det gjelder familieparkeringen på IKEA, så har vel vi syndet der, aC...? Isj, vi hadde da barnesete! Og klokken var 22, så ingen barn var oppe så sent, heller.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 12:48   #44
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Og klokken var 22, så ingen barn var oppe så sent, heller.

Det var vel strengt tatt ikke Ikea heller.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 12:58   #45
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg er ikke så redd for bilen akkurat

Akkurat nå for tiden parkerer jeg så nærme som mulig. Med bekkenet mitt er det uaktuelt å bruke parkeringsplasser som trim. Det har også vært klin umulig å trille handlevogner på parkeringsplassene utenfor butikkene her i det siste pga. is og snø. Å bære mange poser+ å ha med to unger samtidig som man går over en diger parkeringsplass er risikosport i mine øyne.

Når jeg ikke er gravid og det ikke er vanskelig å trille handlevogner ute finner jeg ofte på å parkere langt unna. Da spiller det ikke noen rolle. Da parkerer jeg gjerne der det er best plass til å åpne dørene på bilen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 13:05   #46
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Det var vel strengt tatt ikke Ikea heller.

Har ikke Ikea i Tr.heim åpent til 23, altså?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 13:06   #47
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg finnes ikke ripenevrotisk. Min parkering styres av kronisk bekkenløsning. På en dårlig dag/hvis jeg skal handle mye og det er føre som er vondt å kjøre handlevogn på parkerer jeg på HC-plass. Hvis det ikke er en dårlig dag, eller jeg bare skal handle et par ting, parkerer jeg så nær som mulig men ikke på HC, i tilfelle det kommer noen som f.eks pga rullestol har større behov for plassen.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 13:08   #48
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg har ingen parkeringsstrategi.

Noen ganger parkerer jeg nært inngang, andre ganger et stykke fra. Erfaringsmessig er de plassene nærmest inngangen opptatte og det er ikke alltid jeg gidder å sjekke om det er ledig der og da parkerer jeg der det passer seg.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 13:09   #49
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Har ikke Ikea i Tr.heim åpent til 23, altså?

Nei, det stenger ti. Det har sikkert noe med portforbudet å gjøre. Går ikke an å ha trøndere slepende rundt i gatene etter ti, det blir det bare bråk av. :karsk, skinnvest og mokkasiner:

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 17:01   #50
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Når det gjelder familieparkeringen på IKEA, så har vel vi syndet der, aC...? Isj, vi hadde da barnesete! Og klokken var 22, så ingen barn var oppe så sent, heller.

Det tels ikke etter kl. 21.

Dessuten hadde vi med barn. Inni magen din.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 17:39   #51
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Parkerer der jeg mener bilen kan stå trygt, og faren for bulker i siden fra fører eller passasjerer til naboparkerte biler ikke er overhengende.
Er mektig lei av folk som slenger opp bildøra uten tanke på nabobilene.
Går heller langt enn å få en bulk.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 18:24   #52
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Det kommer an på hvor mye jeg skal kjøpe og hvor vondt jeg har i kroppen. Da velger jeg selvsagt en parkering nærmest mulig. Har jeg lite vondt for å gå og skal bære lite, tar jeg første ledige jeg finner.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 15:18   #53
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg parkerer helst så langt unna at jeg får minst en plass ledig ved siden av meg. Jeg er parkeringspingle. Men jeg parkerer ikke i motsatt ende av en tom parkeringsplass altså.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 15:54   #54
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg har ingen vaner i så måte. Parkerer der hvor det ser greiest ut.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 22:23   #55
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Der det er ledig.
Jeg gidder ikke mikke meg innimellom noe trange greier for å få kort gangvei.
Bilen er allerede ripet, så jeg har sluttet å parkere langt vekk.

Midt i mellom, kanskje+

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 23:06   #56
kharadra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 286
kharadra er litt kul
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

.....


Sist redigert av kharadra : 15-08-09 kl 17:11.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 09:19   #57
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg parkerer langt unna fordi det da er bedre plass til en stor bil, og fordi jeg ikke gidder å kjøre rundt og rundt for å finne en plass som bare er noen meter nærmere inngangen.

Sånn gjør jeg det også. Synes parkeringsplassene blir bare smalere og smalere :stor bil:

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 09:43   #58
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg har stor bil, så jeg ser an plasstr. Dersom det er knøttsmå plasser, så står jeg langt unna andre for å forsøke å unngå hakk i bildørene fra andre biler når de går inn og ut.

Er det gode plasser, eller er det generelt fullt overalt så står jeg nærmest mulig.

Forresten, så i den grad det er interessant så rygger jeg nesten alltid inn. *deler*

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 09:47   #59
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

I snitt sånn ca midt imellom, tenker jeg. Kikker gjerne etter plasser nært inngangen, men hvis det er fullt kjører jeg lenger unna. Gidder ikke å sirkle for å finne noe ledig nærmest mulig.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 09:53   #60
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg irriterer meg grønn over de som lager egne parkeringsplasser for å kunne parkere helt inntil døren på butikken eller porten foran barnehagen for å kunne gå kortest mulig.

Jeg har ingen bestemt strategi, men parkerer der det er plass og på en oppmerket parkeringsplass.
Jeg parkerer 5 minutter unna jobben, men det er for å kunne betale kr. 10,- pr. dag i steden for kr. 10,- pr. time.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
parkering

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no