Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor parkerer du?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvor parkerer du?
Jeg parkerer nærmest mulig 60 41,38%
Jeg parkerer et sted midt i mellom 34 23,45%
Jeg parkerer lengst mulig i fra 17 11,72%
Jeg har ingen parkeringsstrategi 34 23,45%
Deltakere: 145. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-08, 18:56   #1
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor parkerer du?

På parkeringsplasser er det som regel en opphopning av biler nær inngangen. Hvorfor? Er folk late eller tenker alle sammen på tetteste kulepakning? De få som parkerer lengst vekk - er de overtrente sportsidioter, dårlige til å parkere eller bare redd for bilen sin?

Hvor parkerer du f.eks. på parkeringsplassen på kjøpesenteret? Utdyp gjerne i tråden hvorfor du parkerer der du gjør.

Hvis du ikke har lappen eller bil så kan du få lov til å stemme på hvor du tror du ville ha parkert.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 18:59   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg er fortsatt så lite tøff i trafikken at jeg helst parkerer der det er god plass og heller går et stykke, selv om jeg på grunn av bekkenet burde gå minst mulig. Regner med jeg blir tøffere når jeg har hatt lappen lengre.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 18:59   #3
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg er en av de få som parkerer lengst mulig i fra fordi jeg er redd for bilen min. Jeg ble ripenevrotisk etter at vi fikk noen handlevognriper på nesten ny bil (laget av ukjente individer uten handlevognlappen ).

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 19:04   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Litt sånn midt i mellom? Altså, man går ikke mer enn man må når man først kjører bil, men jeg skviser meg ikke inn på altfor smale plasser bare for å spare et par skritt, lissom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 19:11   #5
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg parkerer gjerne så nært som mulig, slik at jeg slipper å bære varene så langt.

Jeg starter på jobb kl 07.30 og da er det som oftest greit med plasser utenfor hos oss, men innimellom så leverer jeg i bhg og er ikke på jobb før 9 og da må jeg parkere ut i hutteheita.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 19:11   #6
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

På parkeringsplassen på handlesenteret parkerer jeg der ingen andre vil parkere... Altså lengst mulig vekk fra andre biler, av samme grunn som Veronal.

På nærbutikken er jeg litt annerledes i strategien. Da er det nærmt inngangen, fordi jeg skal bære mye. Der er det heller ikke så mange som farter rundt med handlevogn, de er stort sett satt igjen i butikken.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 19:21   #7
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg parkerer alltid nærmest mulig for å slippe å bære så langt.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 19:23   #8
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

På matbutikker parkerer nok nærmest mulig inngangen hvor jeg kan få en plass hvor jeg klarer å parkere den store bilen vår. I byen så parkerer jeg også der hvor jeg vet jeg får parkert bilen vår, men da gjerne der det er nærmest/billigst å parkere i forhold til hvor lenge jeg skal være i byen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 19:26   #9
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg parkerer langt unna fordi det da er bedre plass til en stor bil, og fordi jeg ikke gidder å kjøre rundt og rundt for å finne en plass som bare er noen meter nærmere inngangen.

  Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 19:27   #10
Butterfly
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Innlegg: 382
Butterfly er litt kul
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Parkerer der det er plass. Er det på et stort senter så parkerer jeg gjerne litt for meg selv, er redd for bilen, men også for å ha litt plass til å sette inn lillmor og vogn og varer

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 19:31   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg parkerer der det er god plass for en dårlig parkeringssjåfør med stoor bil med dårlig svingradius. Jeg kan ikke lukeparkere.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 19:34   #12
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg parkerer nært inngangen, men gidder ikke presse meg på. Jeg tåler å gå noen skritt. Det viktigste er å komme i nærheten av et parkeringsskur for handlevogner, slik at jeg kan sette vogna på plass etter at jeg har lesset varer og unger i bilen.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 19:35   #13
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

På samme plass hver dag. Har fri parkering i et parkeringshus, og der står bilen bestandig når jeg er i byen.

På kjøpesenter (jeg prøver, og klarer stort sett med unntak av juleshoppingen, å unngå slike! :gøss: ) er det helt tilfeldig egentlig. Jeg er ikke allergisk mot å bruke bena.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 19:56   #14
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Langt unna. Jeg mener, jeg betaler i dyre dommer for å trene.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 19:59   #15
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg har ingen parkeringsstrategi


parkerer der det er ledig.
I byen på ene "parkeringshuset" (2 etg,kjeller å åpen tak) er det
"fult" på taket til en hver tid så da må man bare parkere der det er ledig.


På rema parkerer jeg ganske nært,med tanke på at jeg skal ha handlevogna med ut og settet snoopy og varene i bilen så det ikke skal være så langt å levne snoopy 2sek alene i bilen mens jeg springer inn igjen med vogna

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 20:20   #16
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg tok lappen da jeg var 18 (er nå snart 26), men var livredd for å kjøre, og frem til sept i fjor kjørte jeg ca en gang i halvåret. I sept i fjor fikk jeg ny jobb som innebærer kjøring, så nå kjører jeg mye. Meeeen, jeg hater fremdeles å parkere, så dersom du ser en bil som står alene i hjørnet lengst borte fra butikkdøra, så er det meg.

Merker at jeg beveger meg stadig nærmere døra desto tryggere jeg blir på det å kjøre og parkere da.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 20:28   #17
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Parkerer somregel nærmest mulig dit jeg skal, om jeg finner plass. Så kan de med all energien få plassene lengre unna! :værsågod,barehyggeligt!!:

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 20:30   #18
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg parkerer stort sett så nære som mulig. Jeg er ganske flink til å parkere selv på små luker, så er det plass nære tar jeg den. Det er mer viktig for meg om vinteren enn om sommeren, for vi ukeshandler, og da er det veldig kjedelig å måtte dra en tung handlevogn gjennom snøen lange avstander. Om sommeren er det ikke så nøye, egentlig. Men vanen gjør vel til at jeg velger nærest.

Er ikke spesielt redd for bilen, så jeg går ikke lange avstander fordi jeg vil parkere helt for meg selv.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 20:48   #19
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg parkerer nærmest mulig, da vi som regel har med to rullestolbrukere.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 21:00   #20
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Her i byen parkerer jeg alltid i det parkeringshuset som er nærmest kjøpesenteret. Tror aldri jeg har oppleved å ikke få plass der. Hvis ikke det er ledig der så parkerer jeg der det er ledig. Om jeg må gå litt så gjør det ikke noe.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
parkering

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no