Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger ny bukse. Hjelp!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-21, 11:43   #1
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Trenger ny bukse. Hjelp!

Hvilke type bukser kjøper man nå? Jeg vet ikke om jeg skal hive meg på den vide buksemoten. Hva kjøper damer som har bikket 25 og vel så det…?
Egentlig behøver jeg en jeans, og kanskje en svart eller grå bukse til jobb.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-21, 13:04   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger ny bukse. Hjelp!

Pulz har mye fint, både jeans og dressbukser.

Ellers har jeg nok ikke så mye å bidra med for jeg går i fjortisbukser. Bokstavelig talt for jeg fikk de av en tenåring.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-21, 16:00   #3
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger ny bukse. Hjelp!

Prøvde bukser på Floyd i dag. Ikke noe galt med buksene, men når ekspeditører insisterer på å kjenne med fingrene nedi bukselinningen for å sjekke om buksen passet, da ble det ikke kjøp, gitt. I en alder av 46, er jeg absolutt i stand til å kjenne om buksen er passe i livet, eller for trang/ for stor. Så det ble ingen bukse i dag.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-21, 18:23   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger ny bukse. Hjelp!

Nei det skjønner jeg godt.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-21, 19:17   #5
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger ny bukse. Hjelp!

Da hadde definitivt ikke jeg kjøpt bukse der heller

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Prøvde bukser på Floyd i dag. Ikke noe galt med buksene, men når ekspeditører insisterer på å kjenne med fingrene nedi bukselinningen for å sjekke om buksen passet, da ble det ikke kjøp, gitt. I en alder av 46, er jeg absolutt i stand til å kjenne om buksen er passe i livet, eller for trang/ for stor. Så det ble ingen bukse i dag.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-21, 19:30   #6
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Trenger ny bukse. Hjelp!

De sjekker jo det da enkelte buksemodeller utvider seg MYE, og skal kjøpes trang for å ikke bli altfor stor etter noen timers bruk. Har ingen problemer med at de sjekker sånt. Opplever spesielt på Levis at de sjekker det.

Av jeans er jeg veldig glad i Levis, og enkle, svarte/grå bukser liker jeg fiveunit. Har både Jolie og Angelie. Har også ei enkel dressbukse i videre modell fra BikBok som heter Vilma.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-21, 21:37   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger ny bukse. Hjelp!

På Floyd så MÅ det sjekkes. Hvis man ikke har eid en Floyd bukse i stretch før så aner man ikke hvor MYE de utvider seg. Jeg tror nemlig alle har sin første Floyd bukse liggende i skapet - altfor stor, for man tror liksom ikke at det er sååå ille Jeg har brukt min to ganger tror jeg. Bør kvitte meg med den (Angelina str 33 (eller var det 32?) anyone?! .

Jeg finner gode bukser både på Cubus og HM faktisk. Minuset er at de endrer modeller ganske ofte, så ergo vanskelig å anbefale noe.

Jeg må ha høyt liv og slimfit. Jeg kan virkelig ikke ta på meg typ vide bukser som er nå med masse legg i livet. Da ser jeg 20 kg ekstra ut Men jeg ser absolutt kvinner som har det, så det handler om personlig preferanser og hva man føler seg vel i.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-21, 21:53   #8
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger ny bukse. Hjelp!

Jeg kjøper gjerne på Vero Moda.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no