Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #3

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-21, 12:22   #721
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg er skikkelig røyksugen, og har vært det i dagesvis??? Sist jeg sluttet å røyke ( ) var for tre år siden, har ikke tenkt noe særlig på det siden da. WTF liksom. Har ikke tenkt å begynne igjen altså, men det er da MAKS ANNOYING.

Jeg slutta å røyke for ti år siden. Og har fortsatt sug etter en røyk når middagen er fortært. Tror ikke det går over

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 07-09-21, 12:24   #722
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Men TybringGjedde. Ingen?
Voksen politiker tilbyr ung jente penger for å kle av seg?
Virkelig?

Skal lure på om HAN ville tatt på seg hijab for 1000kr….

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 07-09-21, 12:39   #723
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.596
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men TybringGjedde. Ingen?
Voksen politiker tilbyr ung jente penger for å kle av seg?
Virkelig?

Det er så langt over så mange streker at det er til å bli matt av. Og forbanna. Og...

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 07-09-21, 12:44   #724
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.699
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Corona. Karantene. Ordinær forkjølelse. Jeg.Er.Lei.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 07-09-21, 12:48   #725
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg slutta å røyke for ti år siden. Og har fortsatt sug etter en røyk når middagen er fortært. Tror ikke det går over

Det er så jævla annoying. Jeg har jo ikke tenkt på det på tre år, og så dukker det plutselig opp igjen?? Hva ER det for noe?

(Slutta sier jeg har spart 60000 på tre år da. Det er da noe. Tror jeg har brukt mesteparten på sjokolade, riktignok).

Neket er ikke aktiv  
Gammel 07-09-21, 14:32   #726
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.596
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Så vi skal bare la ungene bli smitta og syke, for det er bedre enn å ha tiltak og vi må i hvert fall ikke vaksinere dem! Kanskje vi skal satse på bønn og donasjoner til tv-predikanter, da?

https://www.rb.no/skal-barn-matte-ha...o/5-43-1634101

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 07-09-21, 15:33   #727
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.420
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men TybringGjedde. Ingen?
Voksen politiker tilbyr ung jente penger for å kle av seg?
Virkelig?

Skal lure på om HAN ville tatt på seg hijab for 1000kr….

Ja, vi er der liksom? Middelaldrende mann tilbyr jente (15) penger for å ta av seg klesplagg. Det er jo så langt forbi alt som er greit, enten klesplagget er religiøst symbol eller ikke, og uansett hvor på kroppen det sitter. Lurer på hva de hadde sagt om en muslim hadde tilbudt Listhaug 1000 kroner for å ta av seg korset hun har rundt halsen. Eller BH-en. Eller noe som helst.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 07-09-21, 15:48   #728
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.820
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg er skikkelig røyksugen, og har vært det i dagesvis??? Sist jeg sluttet å røyke ( ) var for tre år siden, har ikke tenkt noe særlig på det siden da. WTF liksom. Har ikke tenkt å begynne igjen altså, men det er da MAKS ANNOYING.

Det kan plutselig slå inn over meg også og jeg slutta i november 1998. Jeg er ikke sikker på at det noen gang blir helt borte.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 07-09-21, 16:17   #729
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.542
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men TybringGjedde. Ingen?
Voksen politiker tilbyr ung jente penger for å kle av seg?
Virkelig?

Skal lure på om HAN ville tatt på seg hijab for 1000kr….

Jeg ble seriøst kvalm da jeg leste at han hadde sagt at han ville se det vakre håret hennes.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 07-09-21, 16:32   #730
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.133
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Ja, det var liksom toppen av kransekaka.

EKLE FOLK!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 07-09-21, 17:57   #731
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.829
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Ja!!!
Noe så motbydelig ekkelt. :grøss: En voksen mann.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå  
Gammel 07-09-21, 20:38   #732
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.813
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men TybringGjedde. Ingen?
Voksen politiker tilbyr ung jente penger for å kle av seg?
Virkelig?

Skal lure på om HAN ville tatt på seg hijab for 1000kr….

Ja, fy flate! Makan til fjått. Ikke særlig bedre opptrinn av Listhaug etterpå, som på konfrontasjon ikke klarte å stotre frem en beklagelse på vegne av partiet en gang. Vi snakker en 15 år gammel jente her.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 08-09-21, 19:15   #733
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Jeg blir så inn i hampen provosert over den der pendlerleilighet-saken.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...r-moerland-sak

Denne her. «Vi glemte å spørre om han eide leilighet i Oslo så det er ikke hans feil at han ikke fortalte det». Og leiligheten var for liten til å bo i over tid. Men han brøt ikke reglene, for han bodde jo egentlig i Arendal. MEN HAN HADDE KJØPT LEILIGHET FOR Å BO I NÅR HAN VAR I OSLO!!! Satan!!!

Med tanke på alle som har gått på en smell hos NAV fordi de trodde de hadde forstått, men så mener nav at de burde ha forstått at de ikke gjorde det. Og her snakker vi ikke alltid ressurssterke mennesker. Så kan altså politikere gasse seg i ordninger der det kastes penger etter dem og de kan få betalt leilighet fordi det er for langt til Lillestrøm. Eller den leiligheten de kjøpte var visst litt for liten.

Føkkings politikerforakt er det dette gir meg.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 08-09-21, 20:08   #734
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.542
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Herregud, ja! Så sjukt provoserende at nesten 40 kvm skal være for liten for én voksen mann. Altså... Jeg bodde på 30 kvm. sammen med barnet mitt til han var nesten sju, det var ikke akkurat superfett, men det hadde vært GOD plass om jeg hadde vært barnløs. Og jeg kjenner familier med to voksne og barn som bor på 40 kvm. og bare kan drømme om noe større.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 08-09-21, 22:55   #735
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Jepp! Er på tide at de som er avhengig av nav får like stor raushet ved feil de begår som er omtrent umulig å vite som det politikerne krever at de skal få når de utnytter systemet.

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 08-09-21, 22:58   #736
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Nei! Fullkornspasta er ikke like godt

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 08-09-21, 23:05   #737
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.420
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Nei! Fullkornspasta er ikke like godt

Helt sant, og det samme gjelder fullkorn tortillalefser.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 09-09-21, 07:46   #738
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Sår på hornhinnene, runde 3 på kort tid.
Det kjennes faen meg ut som jeg har tegnestifter under øyelokket.
SATAN.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 09-09-21, 08:01   #739
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.910
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg blir så inn i hampen provosert over den der pendlerleilighet-saken.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...r-moerland-sak

Denne her. «Vi glemte å spørre om han eide leilighet i Oslo så det er ikke hans feil at han ikke fortalte det». Og leiligheten var for liten til å bo i over tid. Men han brøt ikke reglene, for han bodde jo egentlig i Arendal. MEN HAN HADDE KJØPT LEILIGHET FOR Å BO I NÅR HAN VAR I OSLO!!! Satan!!!

Med tanke på alle som har gått på en smell hos NAV fordi de trodde de hadde forstått, men så mener nav at de burde ha forstått at de ikke gjorde det. Og her snakker vi ikke alltid ressurssterke mennesker. Så kan altså politikere gasse seg i ordninger der det kastes penger etter dem og de kan få betalt leilighet fordi det er for langt til Lillestrøm. Eller den leiligheten de kjøpte var visst litt for liten.

Føkkings politikerforakt er det dette gir meg.

Dette!

Makan!

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er aktiv nå  
Gammel 09-09-21, 08:21   #740
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.542
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Helt sant, og det samme gjelder fullkorn tortillalefser.

Jeg er enig ang. pasta, men ikke tortilla. Dessverre er alle i familien min enige med dere.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no