Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #3

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-21, 11:04   #681
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Youtube viser meg FUKKINGS TÅFUNGUSREKLAME med TÆR hele jævla tiden (må bruke youtube på jobb). HVOR HAR JEG SAGT AT JEG ER REMOTELY INTERESTED I SÅNT? DET ER SÅ DISGUSTING.

Takk for meg.

Tåsopp?!? Garantert for å få deg over på betalabbonement.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Gammel 20-08-21, 16:35   #682
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Å herrefred, er tær den nye ørevoksen?

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 20-08-21, 16:39   #683
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Turnusplanlegginga på jobb. Med mal fra attenhundre og pilogbue der folk som har slutta for flere år siden nevnes. Ikke rart det ikke går opp.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 20-08-21, 17:28   #684
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Å trekke de SATANS flødebollene med sjokolade.
Enten er skummassen for varm, eller så er sjokoladen for varm eller kald, og det er noe skikkelig MIKKMAKK å få bra.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 20-08-21, 17:46   #685
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Okei, jeg kommer litt sent til festen, men jeg har altså ikke hørt det her ordentlig før nå i det siste, og jeg er sjokkert.

Tix - Fallen Angel.

Det var DETTE makkverket vi sendte til ESC? Det ENE hælvetes året det var poeng å sende noe ordentlig for å score et stort arrangement og masse jobb neste år?

REALLY? Låta er jo HORRIBEL!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 20-08-21, 18:06   #686
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Heh, ja.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 20-08-21, 18:07   #687
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Okei, jeg kommer litt sent til festen, men jeg har altså ikke hørt det her ordentlig før nå i det siste, og jeg er sjokkert.

Tix - Fallen Angel.

Det var DETTE makkverket vi sendte til ESC? Det ENE hælvetes året det var poeng å sende noe ordentlig for å score et stort arrangement og masse jobb neste år?

REALLY? Låta er jo HORRIBEL!

Bittelitt sent, ja.

For øvrig helt og fullstendig enig.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 20-08-21, 18:22   #688
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Hele konseptet med sjarlatanen Tix er forferdelig og låta er så langt forbi banal og provoserende dårlig at hmpf!
Takk.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 20-08-21, 18:45   #689
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.917
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Hvorfor i alle må Nord-Irland absolutt ha samme teite vaksineregler som England??? Skal de ikke ha noen fordeler av å kvartveis fortsette EU-medlemskapet?

Strå er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 10:06   #690
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Hvorfor kan ikke dere fortsette å irritere dere over ting så at jeg kan le litt på arbeidstid? Fortsett å skriv her!!!

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 12:20   #691
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

At jeg på en etterlengtet fridag bruker tiden på å PLUKKE RIPS. Det er så JÆVLA kjedelig, ingen god musikk i verden på ørene får dette til å bli noe annet enn FETTE BORIIIING.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 12:33   #692
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

At jeg på en etterlengtet fridag bruker tiden på å PLUKKE RIPS. Det er så JÆVLA kjedelig, ingen god musikk i verden på ørene får dette til å bli noe annet enn FETTE BORIIIING.

Haha, det minner meg om den gangen jeg plukket rips for mamma (vi hadde rips, bringebær og solbær i hagen). Jeg ringte henne og sa at jeg var ferdig, og at dette gjorde jeg aldri igjen. Mamma var jo over seg av lykke da hun kom hjem og fikk se resultatet, for jeg hadde plukket en og en rips, fremfor hele "stilken".

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 12:42   #693
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.490
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Haha, det minner meg om den gangen jeg plukket rips for mamma (vi hadde rips, bringebær og solbær i hagen). Jeg ringte henne og sa at jeg var ferdig, og at dette gjorde jeg aldri igjen. Mamma var jo over seg av lykke da hun kom hjem og fikk se resultatet, for jeg hadde plukket en og en rips, fremfor hele "stilken".

Det er likevel dørgende kjedelig om man plukker stilkene også, særlig når man har minst 8 busker, noen litt vokt i hverandre så man faktisk egentlig ikke helt klarer å plukke EN en gang, for man kommer ikke rundt så lett...

Har hage med for mange ripsbusker! Beskjæring må utføres med hard hånd. Fuglene får myyyyye mat uansett

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 12:43   #694
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Bruker dere ikke gaffel og rasper dem av stilkene?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 12:49   #695
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

At jeg på en etterlengtet fridag bruker tiden på å PLUKKE RIPS. Det er så JÆVLA kjedelig, ingen god musikk i verden på ørene får dette til å bli noe annet enn FETTE BORIIIING.

Hjelper ikke at rips er så jækla surt heller.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 13:18   #696
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Bruker dere ikke gaffel og rasper dem av stilkene?

Jeg har på ingen måte tålmodighet til å plukke en og en bær, ei heller å renske driten, så da blir det ripsgele for da kan man koke stilkene med og slipper å rense.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 13:24   #697
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Ja, jeg har egentlig ingen erfaring i ripsplukking ut over litt i ei skål til å spise med eggedosis på i hagen til min mormor da jeg var barn.

Har rips i hagen nå også, som vi overtok da vi kjøpte huset, men har aldri plukket så mye som et eneste bær. Det er veldig bratt, jeg liker ikke rips, verken i syltetøy-, gele- eller saftform, og hater trolig å plukke bær enda mer enn deg. Så jeg skjønner heller ikke hvorfor du bruker fridagen din på dette.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 13:36   #698
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.490
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Bruker dere ikke gaffel og rasper dem av stilkene?

Nei. Jeg plukker med stilk og koker saft eller gele.

skal jeg ha til dessert så plukker jeg med stilk og bruker gaffel til å rense inne, da plukker jeg bort edderkopper og blader og annet som har sneket seg med også. Små snegler og sånn.

Men det er litt kliss, i alle fall om bære re godt moden (som den bør være til dessert, elles er de jo så sur)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 13:58   #699
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, jeg har egentlig ingen erfaring i ripsplukking ut over litt i ei skål til å spise med eggedosis på i hagen til min mormor da jeg var barn.

Har rips i hagen nå også, som vi overtok da vi kjøpte huset, men har aldri plukket så mye som et eneste bær. Det er veldig bratt, jeg liker ikke rips, verken i syltetøy-, gele- eller saftform, og hater trolig å plukke bær enda mer enn deg. Så jeg skjønner heller ikke hvorfor du bruker fridagen din på dette.

Nei, det skjønner i grunnen ikke jeg heller.
Jeg er jo ikke spesielt glad i rips engang.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 14:09   #700
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Jeg har tilgang til massevis av rips via pappa. I fjor plukket jeg et par liter. I år takket jeg pent nei, siden ingen har spist noe av det jeg plukket i fjor.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no