Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Reparere avskallet bildørkant billigst mulig

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-18, 12:49   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.771
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Reparere avskallet bildørkant billigst mulig

Den aller mest klossete av ungene sine venner smelte bildøra rett i en stolpe i et parkeringshus.

De siste par årene har denne ungdommen ødelagt to telefoner hjemme hos oss ++, og jeg er så kjip at nå skal foreldrene betale for ungens ødeleggelser.

Det er ikke bulk, men avflasset lakk på kanten av døra. Vi kan gjerne gjøre dette rimeligst mulig, men jeg vil ordne det før det blir rust. What to do?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 13:05   #2
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reparere avskallet bildørkant billigst mulig

Mikrolakk?

https://mikrolakk.no/?gclid=CjwKCAjw...hoCLAIQAvD_BwE

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 13:06   #3
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reparere avskallet bildørkant billigst mulig

Hvor holder du til i landet? I Oslo er det i hvert fall en mengde mikrolakk-verksteder som kan ordne slikt. Jeg fikk fikset en liten avskalling på bakskjermen min der en dame var klønete og slo borti (heldigvis så jeg det og fikk stoppet henne før hun stakk av). Det var gjort på en dag og kostet henne 1800 kroner.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 13:09   #4
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.771
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reparere avskallet bildørkant billigst mulig

Åh, takk for tips!

Jeg får litt vondt i magen av å belaste dem nok en gang, men som jeg i frustrasjon sa da dette skjedde (til mannen altså, ikke til ungen) jeg har neimen ikke råd til å ha med meg NN rundt på ting.

Dette er nok den av ungenes venner vi har spandert aller mest på av turer, parkbilletter og diverse, men kjenner litt på det lell.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 13:10   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reparere avskallet bildørkant billigst mulig

Kjøpe lakk på sånn liten boks? Fås fra bilforhandler, så får du helt riktig farge. Den jeg kjøpte (skulle bare dekke steinsprutskade - er kanskje annerledes med større område) hadde to - en med grunning og en med lakk hvis jeg husker riktig. Ble bra. Mannen fikset da, ikke jeg - jeg bare handlet.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no