Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Har du eller kjører du motorsykkel?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 11:01   #1
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har du eller kjører du motorsykkel?

Kan ikke tenke meg at jeg er den eneste motorsyklisten her inne?

Iallefall, jeg har kjørt sykkel siden 1999 (eller 1998?), og har en Honda VFR -86.
Har blitt lite kjøring etter at barna kom, men tenker at det skal jeg ta igjen når jeg får litt mer tid for meg selv.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 23:16   #2
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du eller kjører du motorsykkel?

Jeg har hatt lappen på sykkel i 5-6 år, og kjørte mye de første årene. De siste årene har det vært heller dårlig...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 09:59   #3
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du eller kjører du motorsykkel?

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Jeg har hatt lappen på sykkel i 5-6 år, og kjørte mye de første årene. De siste årene har det vært heller dårlig...

Har du tenkt å kjøre mer etterhvert?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 10:03   #4
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du eller kjører du motorsykkel?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Har du tenkt å kjøre mer etterhvert?

Tja, ikke godt å si. Jeg er blitt litt mer pysete med åra, så jeg merker jeg reserverer meg veldig når jeg kjører. Og det er jo ikke bra.

Men nå har vi kun en enduro/super motard sykkel, så blir det noe kjøring neste år blir det mest i skog og mark og på bane. Det har jeg egentlig lyst til å gjøre mer av.

Du da?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 10:21   #5
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du eller kjører du motorsykkel?

Høres spennende ut. Vi har lurt litt på å gå over til en Africa Twin eller lignende, ikke for å kjøre i skogen, men på grunn av høydeforskjell på meg og gubben. Han er vel ca 20 cm høyere enn meg, og min sykkel blir for lav for han. Heldigvis er jeg lang i beina, så jeg kan kjøre det meste.
Han solgte sin sykkel, siden vi skal bygge hus.

Er nok ganske rusten selv, men det går seg til med en rolig start og respekt for at man ikke er like vant som man engang var.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 13:33   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du eller kjører du motorsykkel?

rømmer: Jeg vil gjerne ta lappen og drive litt skog/offroadkjøring.
Men nå blir det uansett ikke før gutten min erlitt eldre.

Har prøvekjørt endel og har muligheten til å øvelseskjøre mer før jeg eventuelt begynner å ta lappen, så det trenger ikke bli så dyrt heller.

Da jeg var barn hadde kompisen min en sånn 80cc cross-sak. Var på bane og kjørte og det gikk unna altså.

80cc er mye når du er liten

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 13:40   #7
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du eller kjører du motorsykkel?

Jeg har ikke MC-lappen og jeg drømmer ikke om å ha den heller.

Jeg fikk skrekken for motoriserte tohjulinger etter to ganske dramatiske hendelser:
-Jeg var 10 år og vi kom som første bil til en ulykke på motorveien før Gøteborg. Bildet av blodbad og løsrevede kroppsdeler sitter som spikret i hodet mitt fremdeles.
-Da jeg var 16 år kjørte jeg moped og ble påkjørt av en trailer (som rygga uten å se seg for). Jeg våknet på sykehuset. Politiet hadde malt omrisset mitt i asfalten og det ble etterforskning. Selv om jeg ikke ble veldig hardt skadet så ble skrekken sittende i kroppen.

Jeg er en pingle i trafikken og er redd nok når jeg kjører bil. MC blir helt uaktuelt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 13:41   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du eller kjører du motorsykkel?

Storebror har hatt to cross sykler
En KTM 50CC og en Yamaha TTR 90CC

Han tok lisens og var i grunnen flink til å kjøre, men han har ADHD og det er lite som fenger

Samboer har kjørt Yamaha YZR R6 og YZR R1
Vi eide sammen en YZR R6 som vi solgte i 2003 rett etter at Oliver ble født
Nå har vi dessverre msitet en kamerat nylig, så samboer er svært lite lysten på å kjøpe ny
Dessuten er det svindyre forsikringer på disse

Hanhar kjørt med Plastic MC i alle år
De holder en del show bla og har vær avbilder i BIKE flere ganger

Her er bilder av storebror på sine to



__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 13:57   #9
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du eller kjører du motorsykkel?

Jeg tok lappen på sykkel i 1987, det er pent brukt Kjørte en del før jeg fikk første barn, men etterpå har jeg knapt kjørt. mannen han heller ingen sykkel nå, har ikke hatt det på 3 år.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 15:27   #10
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du eller kjører du motorsykkel?

Jeg sitter bakpå jeg! Eksosrype!
Sambo har i Nederland en Honda Blackbird, en diger svær doning.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 15:49   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du eller kjører du motorsykkel?

En slik hadde vi
Yamaha YZF R 1

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 15:53   #12
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du eller kjører du motorsykkel?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg sitter bakpå jeg! Eksosrype!
Sambo har i Nederland en Honda Blackbird, en diger svær doning.

Sitter bakpå jeg også (les: gjorde før jeg ble mamma). Mannen har en Triumph Tiger '98 som vi har kjørt maaange km på i både inn- og utland. Ypperlig transportmiddel!

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 22:21   #13
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du eller kjører du motorsykkel?

Har ikke prioritert å ta lappen - hva rekker man med tre unger og noen andre interesser i tillegg?
Gubben har lapp og sykkel. Han bytta sykkel i sommer, og da var det litt "elle melle" om vi skulle selge den andre motorsykkelen - det ble til at vi solgte den, for jeg rekker da ikke å kjøre foreløpig
Men artig er det

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 14:30   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du eller kjører du motorsykkel?

De eneste som kjører sykkel hos oss, er de nest eldste fetterne til gutta - en på 15 og en på 13 år.
De har fullstendig dilla, og 15-åringen driver og trener nå, slik at han kan ta lappen for lett sykkel når han blir 16.
Begge gutta har Minsk lettsykkel. I tillegg har 15-åringen en BSA fra 50-tallet som skal pusses opp til den store gullmedaljen og brukes når han blir 18 og kan ta lappen for tung sykkel.

Svigerfar har fått dilla han og - gutta kjører på gårdsveiene der de bor...
Så nå funderer svigerfar på å selge sin elskede veteran Land Rover, for å kjøpe seg en veteran BSA istedet...

Selv drømte jeg om å ta sykkellappen den gang jeg var fri og frank og bare hadde meg selv å tenke på...
nå har jeg ikke lyst lenger.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 14:40   #15
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du eller kjører du motorsykkel?

Nei, men det kan man kanskje tro

Jeg har dog kjørt formula biler og det gikk ekstremt fort og var utrolig gøy!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 15:18   #16
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du eller kjører du motorsykkel?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Nei, men det kan man kanskje tro

Jeg har dog kjørt formula biler og det gikk ekstremt fort og var utrolig gøy!

Høres spennende ut!

Hvor fort?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 15:22   #17
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du eller kjører du motorsykkel?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Høres spennende ut!

Hvor fort?

Jeg tror jeg kjørte i 170 km/h. Høres kanskje ikke så ekstremt fort ut, men når du sitter noen cm over bakken så kan jeg love at det er raskt (og gøy )

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 23:05   #18
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du eller kjører du motorsykkel?

Jeg har lappet og har hatt den i 12 år, men har ikke kjørt siden jeg tok den. Planen den gang var at jeg skulle kjøpe meg sykkel etterhvert, men istede fant jeg ut rett rundt oppkjøringa at jeg var gravid og da ble det litt omprioriteringer. Jeg har veldig lyst til å begynne å kjøre, men mangler tid og penger nå som jeg er alene med tre små.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no