Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Feste iPad i bil?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-13, 09:22   #1
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Feste iPad i bil?

Vi skal leie og låne bil i sommerferien og med unger som er lite bilvante og dertil lite tålmodige ser jeg at det kunne være kjekt med litt underholdning. Siden vi ikke har bil til vanlig har jeg ikke lyst å kjøpe DVD-spiller, men vet jeg tidligere har sett slike festeanordninger for Ipad. Så da er spørsmålet mitt om de er trygge? Risikerer vi at de løsner og skader noen i en evneteull kollisjon?

Noen som evt har en spesifikk anbefaling?
(To av tre barn sitter bakovervendt)

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 09:43   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feste Ipad i bil?

Se her: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=135940

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 09:47   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feste Ipad i bil?

Jeg var helt sikker på at jeg hadde deltatt i en lenger tråd om dette i fjor sommer, men den finner jeg ikke igjen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 09:47   #4
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Feste Ipad i bil?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Se her: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=135940

Takk.

Men lurer fortsatt på hvordan det funker når barna sitter bakovervendt. Mener å ha lest at mange slike fester ikke er testet med tanke på det og ble ikke så mye klokere av å google.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 09:53   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feste Ipad i bil?

Jeg mener som sagt at jeg har deltatt i en lenger tråd, der mrc sa at Nextbase kan brukes bakovervendt. Men de er ganske dyre.

Forresten, fant det her. Bla litt ned her: http://www.foreldreportalen.no/forum...extbase&page=3

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 15:39   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feste Ipad i bil?

Tror bare Nextbase har festeanordninger til pads som er kollisjonstestet. Siden de koster rimelig mye har vi latt være å kjøpe. Mener det er drøye tusenlappen for en holder, men aner ikke om jeg husker riktig...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 17:07   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feste Ipad i bil?

Det var omtrent en tusenlapp da jeg sjekket i fjor sommer.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 17:10   #8
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Feste Ipad i bil?

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=640974 Her.
Eneste kræsjtestede festeanordningen for iPad i bil, som jeg kommer på i farten
Når man først skal feste noe forran et barn som sitter bakovervendt ville jeg brydd meg fint lite om pris. Kan få store konsekvenser om en iPad kommer flyvende.

Edit: HER har du test av NextBase sitt feste. Det skal sies at NextBase Click&Go løsning bare er kræsjtestet sammen med dvd spiller, ikke iPad. Men vekt på iPad og DVD spiller er jo ganske lik.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!

Sist redigert av Bamsemums : 20-06-13 kl 17:16.
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 11:36   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feste Ipad i bil?

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

[url]
Når man først skal feste noe forran et barn som sitter bakovervendt ville jeg brydd meg fint lite om pris. Kan få store konsekvenser om en iPad kommer flyvende.

Absolutt! Derfor har vi valgt å ikke kjøpe i det hele tatt. Vi kjører ikke så mye at det er et poeng å kjøpe flere slike holdere.
Det var jo ikke lenge siden vi så en reklame på tv for Telenor (tror jeg det var) hvor barna satt med nettbrett i hendene i bilen Dessverre tror jeg det er helt vanlig å gjøre det, ikke bare med nettbrett, men også mobil og DS. DVDspillerne som man kjøper selges vel utelukkende med festeanordninger, slik at folk tenker at "jo, det må man ha", men andre elektriske duppeditter tenker man seg tydelig ikke like nøye om...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 14:52   #10
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Feste Ipad i bil?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Absolutt! Derfor har vi valgt å ikke kjøpe i det hele tatt. Vi kjører ikke så mye at det er et poeng å kjøpe flere slike holdere.
Det var jo ikke lenge siden vi så en reklame på tv for Telenor (tror jeg det var) hvor barna satt med nettbrett i hendene i bilen Dessverre tror jeg det er helt vanlig å gjøre det, ikke bare med nettbrett, men også mobil og DS. DVDspillerne som man kjøper selges vel utelukkende med festeanordninger, slik at folk tenker at "jo, det må man ha", men andre elektriske duppeditter tenker man seg tydelig ikke like nøye om...

Ja, løse deler i bil er ikke til å spøke med.
Husker jeg kræsjer for mange år siden (18år å ikke hatt lappen alt for lenge).
Det ble en bråstopp i 50km/t. Altså ikke veldig fort. Men det var nok til at all usikkert last lå klistret framme i bilen. Et lite CD-cover traff meg i foten, å det kjentes faktisk godt. Da kan man tenke seg fra en knallhard iPad, tlf, colaflaske eller lignende gjør:/ Nok med en nødbrems, å det flyr ut av hendene til barnet.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 23:42   #11
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Feste iPad i bil?

Noen som vet om den til Nextbase passer til Nye iPad (4'ern)?

Vi har ellers DVD-spillere fra Nextbase med click'n'go-systemet, tør ikke velge noe som ikke er skikkelig testa.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 01:17   #12
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Feste iPad i bil?

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Noen som vet om den til Nextbase passer til Nye iPad (4'ern)?

Vi har ellers DVD-spillere fra Nextbase med click'n'go-systemet, tør ikke velge noe som ikke er skikkelig testa.

4ern? Du mener kanskje IPad med retina skjerm? Vist ikke er det en iPad jeg ikke har fått med meg.
Ifølge Apple sine hjemmesider er det samme mål på iPad 2 og iPad retina. Så det skal gå

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 09:06   #13
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feste iPad i bil?

Vi er på 4. generasjon iPad nå, ja. Og jeg vet ikke, og kjenner at det sitter langt inne å bruke 2000 spenn på noe jeg ikke vet om passer.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 11:16   #14
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.267
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Feste iPad i bil?

iPad 4 er lik iPad 3, den har bare ny lader. Så de festene med innebygget lader fungerer ikke til 4. Der er vi og, i alle fall barna, så jeg leter etter noe som kan brukes til dem.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 13:44   #15
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feste iPad i bil?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Vi er på 4. generasjon iPad nå, ja. Og jeg vet ikke, og kjenner at det sitter langt inne å bruke 2000 spenn på noe jeg ikke vet om passer.

Men sitter dine bakovervendt fortsatt? For de som sitter forovervendt er det jo helt andre krav. Det finnes masse bilholdere til Ipad til noen hundrelapper, for de som sitter forovervendt.

Jeg kjøpte disse til barna mine, de har ipad mini.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 19:48   #16
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Feste iPad i bil?

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

iPad 4 er lik iPad 3, den har bare ny lader. Så de festene med innebygget lader fungerer ikke til 4. Der er vi og, i alle fall barna, så jeg leter etter noe som kan brukes til dem.

Nei, du har jo et poeng der ang laderen. Glemmer jo av at jeg bruker ulike ladere til tlf og paden. Jaja, da er den ikke aktuell uansett.

Det finnes en annen bil-dings til iPad forresten, tror ikke den er nevnt i tråden her. Jeg ville ikke brukt den bakovervendt da siden den har et enkelt borrelåsfeste. Koster 299,- hos Clasern.

http://www.clasohlson.com/no/Griffin...ad/Pr385275000

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 23:11   #17
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Feste iPad i bil?

Det er et par ekstra elementer som gjør at Nextbase er dyrere. iPad-en blir ladet, samt at man får usb-tilkoblingen.

Som det sies har nyeste iPad en annen tilkobling, og kan derfor ikke benyttes i denne.

Er litt småskeptisk egentlig til de med borrelås. Har en fra Targus med dette i tillegg til Nextbase-holderen, men den fra Targus har jeg festet med strips i tillegg til borrelåsen. Targus-greia kan omtrent brukes på det som finnes av nettbrett - både 7" og 10".

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 23:13   #18
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Feste iPad i bil?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men sitter dine bakovervendt fortsatt? For de som sitter forovervendt er det jo helt andre krav. Det finnes masse bilholdere til Ipad til noen hundrelapper, for de som sitter forovervendt.

Jeg kjøpte disse til barna mine, de har ipad mini.

Problemet med disse er at de kan være en fare for dem i setet foran. Nettopp det man så på ADACs test av dvd-spillere for bil for noen år siden - de roterte rundt over nakkestøtta og de i setet foran ville treffe den i kollisjon i det hodet etter rykket fram blir slengt tilbake mot nakkestøtten.

På en del av de billige kan jo byggkvaliteten også være slik at selve greia for så vidt holdes på plass, men at det er andre svake ledd som f.eks. gjør at selve iPad-en løsner og blir slengt rundt.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 11:00   #19
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feste iPad i bil?

Tips til bra holdere for de som sitter forovervendt? Og hvordan klarer barna å navigere på brettene da?

(Jeg fikk ikke linken til esme til å virke)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 15:23   #20
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Feste iPad i bil?

Det Esme linker (og linken virker) til er samme greia fra Targus som jeg bruker. Som sagt bruker jeg strips i tillegg for å feste denne, men føler meg på en måte ikke helt trygg på den heller.

Hos oss rekker i hvert fall 8- og 10-åringen fram til iPad-en uten noe problem.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no