Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Kjennskap til Concord Reverso eller Maxi Cosi 2 Way Pearl?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-15, 02:19   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Kjennskap til Concord Reverso eller Maxi Cosi 2 Way Pearl?

Noen som kjenner til det nye setet Concord Reverso, som går bakovervendt til 23 kg med isofix? Synes det virker veldig interessant, men har ikke hørt noe snakk om det. Jeg velger ikke seter kun etter testresultater, men så langt så kan jeg ikke finne noe testmateriale av denne. Bare snakk om at den PLUS testes.

Eller hva med Maxi Cosi 2 Way Pearl? Det scorte veldig godt i siste ADAC test, og virker veldig enkel og grei.

MaxFix II eller MaxWay er også aktuelle. Dog ser det ikke ut til at Babyshop eller Barnas Hus selger MaxFix. Jeg vil gjerne prøve det i bilen først.

BeSafe Izi Plus, BeSafe Izi X4 kan også muligens være aktuelle.

Cybex Sirona er vi veldig fornøyd med, men det kan han nok ikke sitte i mer enn 1 år til tenker meg.

Pjokken er 2,5 år, veier 14 kg og 93 cm.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no