Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-10, 17:43   #121
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg er ikke helt der ennå at det er så fantastisk. Tror jeg må presse meg selv endel for å synes at dette er ok.

Sånn hadde jeg det i begynnelsen også. Fantastisk følelse å ha klart det, men jeg var skitnervøs hver gang jeg satt bak rattet de første ukene. Men jeg kjørte hver dag, og etter hvert som jeg ble kjent rundt omkring og lærte hvordan jeg burde oppføre meg i forskjellige kryss og sånn, ble det mer og mer gøy. Det ga en utrolig frihetsfølelse å f.eks. dra på Ikea alene for første gang.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 17:53   #122
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Gratulerer.

Jeg klarte både teori og oppkjøring på første forsøk, og måtte ha samme runde 2 år etter i fase 2. Klarte det fint da også. Tok lappen da jeg var 19 år, i 1987.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 18:37   #123
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Sånn hadde jeg det i begynnelsen også. Fantastisk følelse å ha klart det, men jeg var skitnervøs hver gang jeg satt bak rattet de første ukene. Men jeg kjørte hver dag, og etter hvert som jeg ble kjent rundt omkring og lærte hvordan jeg burde oppføre meg i forskjellige kryss og sånn, ble det mer og mer gøy. Det ga en utrolig frihetsfølelse å f.eks. dra på Ikea alene for første gang.

Jeg har presset meg selv, både i går og i dag. Merkelig nok, jeg digger det! Allerede! Jeg og ungene har fartet litt rundt, langt utfor komfortsonen.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 20:20   #124
linne@
har gullhår
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 273
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Gratulerer

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 20:24   #125
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Gratulerer så mye!

Jeg klarte teori og praksis på første forsøk begge deler, men det var nok fordi jeg var 18 år og uovervinnelig. Hadde jeg gjort det nå, så hadde nok nervene tatt meg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 21:02   #126
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg har presset meg selv, både i går og i dag. Merkelig nok, jeg digger det! Allerede! Jeg og ungene har fartet litt rundt, langt utfor komfortsonen.

Kult!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 12:57   #127
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Grattis med lappen.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 15:25   #128
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Gratulerer Morella! Ja jeg klarte oppkjøringen på første forsøk. Både sensor og jeg hadde hest, så da gikk praten livlig og jeg glemte å være nervøs. Det er mange år siden nå gitt.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 16:09   #129
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Ja det gjorde jeg, fikk sjekk om ABS virket på tekniske delen og en vanskelig kjørerute.
Fikk påpekt at jeg kjørte litt sakte i ett område, men argumenterte med at det var skoleslutt-tid og mange barn som ferdes i området, mye hekk og lite oversiktelig..
I tillegg skrev han på lappen min at jeg utviste SÆRDELES dårlig manøvrering av bil på parkeringsplass... Jeg kjørte opp med en stor mercedes, og på parkeringsplassen var det 1!!! parkering ledig.. og det var drittrangt..
I frykt for å gjøre noe galt, ba jeg ham heller stryke meg for feighet, enn å stryke meg for ødeleggelse av bilen jeg kjørte eller nabobilen og valgte gi opp å parkere bedre, så han hadde en gløppe på sånn omtrent 25 cm å komme seg ut av bilen på.

Men, det gikk fint!!

kjempe skummelt å kjøre opp, men så lenge du sørger for å være aktpågivende, rolig, og stødig i kjøringen din.. så skal du se det er bankers!!

Lykke til!

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 16:10   #130
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Og ser NÅ at du har kjørt opp, og klart det!

Gratulerer!!

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no