Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Tilbehør til fiskekaker

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-09, 19:13   #21
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tilbehør til fiskekaker

Vi pleier å ha kokte poteter og kålrotstappe Eller man kan jo bruke de i brød som fiskeburgere..

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 20:20   #22
Tora
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 118
Tora er litt kul
Standard

Sv: Tilbehør til fiskekaker

Hjemmebakte grove hamburgerbrød (kjappe å lage), salat, tomater agurk, en eller annen slags dressing (kesam/lettrømme og lettmajones, sitron og salt/pepper), ketchup (til de som ønsker), salsa og guaccemole (sikkert feil skrevet) litt etter som. En slager her i huset, nesten fast en dag i uken.

Tora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 20:22   #23
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tilbehør til fiskekaker

Her er det som regel med poteter, grønnsaker, viltsaus med brunost og en halv blokk med fiskebuljong i. Og om jeg virkelig gidder, kålrabistappe.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 20:40   #24
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.915
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tilbehør til fiskekaker

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Vi pleier å ha kokte poteter og kålrotstappe

Når jeg får lyst på kålrotstappe, blir det som regel fiskekaker (-karbonader er det vi bruker) til middag. Det er nammenam!

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 21:08   #25
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbehør til fiskekaker

Hjemmelagde fiskekaker er nydelig med jasminris, woket paprika og løk til. Soyasaus til.Nam.

Lyppa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 21:15   #26
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.001
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbehør til fiskekaker

Jeg og mannen har evige diskusjoner om hva som skal serveres. Vi er begge enige om at de godt kan serveres i hamburgerbrød med potetbåter til.

Hvis ikke så vil jeg servere dem med kokte poteter, brun saus og grønnsaksstuing. Mannen vil servere dem med revne gulrøtter og makaroni.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 21:28   #27
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbehør til fiskekaker

Grove pitabrød, potetbåter, grønnsaker i staver og rømmedip.

Eller i brunsaus med en eller annen stuing (kål, makaroni eller gulrot),poteter og tytterbærsyltetøy.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 22:24   #28
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.387
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tilbehør til fiskekaker

Jeg spiser fløtegratinerte poteter til.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 22:39   #29
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbehør til fiskekaker

Har aldri hatt så lyst på fiskekaker før som etter å ha lest denne tråden !
Blir fiskekaker med "nytt" tilbehør senere i uka kjenner jeg.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 23:36   #30
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbehør til fiskekaker

Er det mulig å spise så mye rart sammen med fiskekaker da?

Fra min barndom husker jeg bare fiskekaker, kokte poteter, hvit saus og raspet gulrot jeg og det er visst oftest det det blir her også gitt.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 20:13   #31
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbehør til fiskekaker

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Er det mulig å spise så mye rart sammen med fiskekaker da?

Fra min barndom husker jeg bare fiskekaker, kokte poteter, hvit saus og raspet gulrot jeg og det er visst oftest det det blir her også gitt.

Til fiskekaker? Har bare spist hvit saus til fiskeboller jeg.

Lyppa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 22:42   #32
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbehør til fiskekaker

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Til fiskekaker? Har bare spist hvit saus til fiskeboller jeg.

Jepp til fiskekaker, fiskeboller, stekt flesk, you name it. Oppfinnsomme foreldre, ja. Må ikke glemme at det skal være gressløk i sausen også da.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no