Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-20, 09:31   #281
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg ser 22. juli sammen med fjortisen. Hun var jo et lite barn den gangen, og jeg mener at hun har godt av denne påminnelsen. Vi har foreløpig bare sett 2 episoder, men den andre grep henne veldig. Særlig da vi så alle de svømmende folka fra Utøya.

Jeg skjønner ikke kritikken dere kommer med. Jeg synes serien tydelig viser at ABB hadde meningsfeller som gjorde alt annet enn å kritisere ham selv om de ikke var villige til å gå like langt som han gjorde. Og det er jo nettopp det som er bra med serien, at den viser folk med de livene de hadde den 22. juli 2011 og hvordan man forholdt seg til det som skjedde på forskjellig vis.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 23-01-20, 09:38   #282
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

22. juli syns jeg er en veldig god serie. Og utrolig vondt og sterkt å se.
Jeg klarte ikke å holde tilbake tårene da alle begravelsesbilene kom på rad og rekke inn mot Rikshospitalet.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"

Sist redigert av Mex : 23-01-20 kl 14:03.
Mex er ikke aktiv  
Gammel 23-01-20, 10:11   #283
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Enig med de sistnevnte skriverne.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 23-01-20, 10:12   #284
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Ok da, jeg irriterer meg over sykehuspresten, som soser rundt alene i kapellet og trøster dama si og sånn. Greit at det ikke er en dokumentarserie, det visste jeg også veldig godt, men de har jo intervjuet prester i forkant for å bygge karakteren. De kunne vel ha bedt om å få snakke med de som faktisk var på jobb der og da? Det gir et veldig rart bilde av yrket som det er nå. Ikke at jeg er noen religiøs forkjemper, men når de som var der jobbet døgnet rundt til alle var identifisert syns jeg det er ganske ufint..

Jeg tror jeg har sett alle episodene som er lagt ut til nå, og jeg har lest dette flere ganger, men jeg skjønner faktisk ikke hva du mener...?

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 23-01-20, 10:12   #285
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Dama til presten er vel forøvrig også traumatisert, hun og sønnen har jo opplevd et bombeangrep?

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 23-01-20, 10:58   #286
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg skjønner heller ikke det dere skriver om fjordman-figuren. Han er jo nettopp med i serien og viser at det er andre der som mener lignende ting, og som inspirerte ABB?

Kritikken min er jo nettopp det at en ekte person er med i serien, og fremstilles som om han er en fiktiv karakter. Jeg mener de burde vært helt klinkende klare på at denne karakteren ikke er fiksjon.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 23-01-20, 11:03   #287
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg melder meg blant dem som heller ikke skjønner innvendingene. Presten skal jeg ikke si noe om, jeg vet altfor lite om hva prester gjør (og fikk litt neller av selve rollefiguren), men at serien tåkelegger at ABB hadde meningsfeller syns jeg virkelig ikke. Fjordman-karakteren har jo en bærende rolle, og man ser av hans nettverk at nettopp ikke dette er et vakuum.

Jeg syns derimot serien så langt gir et godt følelsesmessig bilde av hvordan denne hendelsen innvirket på utrolig mange mennesker og yrkesroller. Og også den litt numne panikken vi opplevde i dagene etterpå.

Jeg syns serien er ekstrem sterk å se, mye fordi Hiawata var liten når det skjedde, men er nå på alder med ungdommene som ble drept.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 23-01-20, 11:04   #288
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Kritikken min er jo nettopp det at en ekte person er med i serien, og fremstilles som om han er en fiktiv karakter. Jeg mener de burde vært helt klinkende klare på at denne karakteren ikke er fiksjon.

Men alle er jo fiktive karakterer, bortsett fra ABB. Som man bare ser bena på.

Jeg tror forresten at om de fremstilte ham som en virkelig person ville de blitt saksøkt. De står mye friere til å få fram saken med en fiktiv rollefigur.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 23-01-20, 11:06   #289
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Basert på min kjennskap til presteyrket og hvordan det var å være prest på jobb den natta er jeg forøvrig enig med isola. Serien gir en veldig underlig fremstilling av hvordan det var/er å være prest.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 23-01-20, 11:08   #290
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men alle er jo fiktive karakterer, bortsett fra ABB. Som man bare ser bena på.

Nei, det stemmer ikke, hadde det vært sant, hadde jeg vært enig i det dere sier. Men det er mange karakterer med i serien som er ekte personer, og noen som til og med spiller seg selv. Dermed mener jeg at de også burde vært åpen om at Fjordman er en høyst ekte person. Her er en liste fra NRK.

Sitat:

Politiets stabssjef Johan Fredriksen
Visepolitimester Sveinung Sponheim
Tingrettsdommerne Wenche Arntzen og Arne Lyng
Meddommerne Anne Elisabeth Wisløff, Ernst Eielsen, Diana Fynbo og Thomas Indrebø
Aktorene Inga Bejer Engh og Svein Holden
Forsvarerne Geir Lippestad, Vibeke Hein Bæra, Tord Jordet og Odd Ivar Grøn
Bistandsadvokatene Mette Yvonne Larsen, Frode Elgesem og Siv Hallgren
Rettspsykiaterne Synne Sørheim, Torgeir Husby, Agnar Aspaas og Terje Tørrissen
TV 2-journalist Rune Kjos (spiller seg selv)
Den svenske journalisten Claes Arvidsson (spiller seg selv)
Rettsmedisiner Torleiv Ole Rognum (spiller seg selv)

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 23-01-20, 11:11   #291
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

OK, men ingen av dem har en tolket rolle som er meningsbærende for serien. En Fjordman-karakter MÅ nødvendigvis være tolket på en helt annen måte enn en person man kun kan vise i form av sitt yrke, og ganske nøyaktige uttalelser de har gjort til media eller offentlig i forbindelse med dette. Høyrevriddbloggerollen måtte nødvendigvis fremstilles helt annerledes for å kunne gi et bilde av nettopp hvordan et slikt nettverk fungerer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 23-01-20, 23:19   #292
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg ser Manifest på HBO, og liker den veldig godt!

Storm er ikke aktiv  
Gammel 24-01-20, 16:44   #293
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.600
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

En Fjordman-karakter MÅ nødvendigvis være tolket på en helt annen måte enn en person man kun kan vise i form av sitt yrke, og ganske nøyaktige uttalelser de har gjort til media eller offentlig i forbindelse med dette. Høyrevriddbloggerollen måtte nødvendigvis fremstilles helt annerledes for å kunne gi et bilde av nettopp hvordan et slikt nettverk fungerer.

Jepp! Og selvsagt er han en fiktiv karakter. Hvordan skulle man fått tak i all informasjonen som krevdes for å fremstille Fjordman dokumentarisk? Effekten Fjordman og hans meningsfeller hadde på angrepet 22. juli kommer mye bedre frem med en fiktiv karakter som Breidablikk, fordi man da har friheten til å bygge kontekst rundt ham. Det kunne man ikke gjort ved å basere karakteren på den ekte Fjordman, han ville neppe samarbeidet for å belyse sin egen kontekst.

Ellers ser jeg heller ikke hva som er problematisk med de dramaturgiske grepene serieskaperne har gjort for å få fram budskapet sitt i serien. Dette er ikke en dokumentar, og utgir seg ikke for å være det. Serien er basert på en virkelig hendelse, men handler om økosystemet rundt det som skjedde. Og det er forbilledlig realistisk framstilt, om enn ikke nøyaktig historisk korrekt.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 24-01-20, 16:53   #294
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.600
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg har begynt å se på BBC-serien The Capture. Lovende foreløpig, om videoovervåking, tukling med slikt og konspirasjoner.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 24-01-20, 17:03   #295
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Gleder oss til sesong 5 av Outlander.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv  
Gammel 25-01-20, 14:38   #296
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg har sett alle episodene av 22. juli som ligger ute og synes den er sterk. Våre barn var også små når det skjedde. Serien har tatt meg tilbake til følelsen av å først høre om bomben og så om skytingen og lammelsen. Og ikke minst sjokket når vi sto opp dagen derpå og så hvor mange som var døde. Mye tårer og gåsehud så langt i serien.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 25-01-20, 19:16   #297
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Vi så "The two popes" forrige helg. Handler om pave Bendedikt XVI og tiden i forant av at den kommende pave Frans ble valgt. Er inspirert av virkelige hendelser. Jeg trodde den skulle være litt kjedelig, men var veldig god. Anbefales

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv  
Gammel 25-01-20, 22:01   #298
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg ser The Morning Show og synes den er superbra.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 25-01-20, 22:25   #299
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Vi så "The two popes" forrige helg. Handler om pave Bendedikt XVI og tiden i forant av at den kommende pave Frans ble valgt. Er inspirert av virkelige hendelser. Jeg trodde den skulle være litt kjedelig, men var veldig god. Anbefales

Den likte jeg også, og ble irriterende positivt innstilt til paven.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 25-01-20, 22:41   #300
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Vi så "The two popes" forrige helg. Handler om pave Bendedikt XVI og tiden i forant av at den kommende pave Frans ble valgt. Er inspirert av virkelige hendelser. Jeg trodde den skulle være litt kjedelig, men var veldig god. Anbefales

Hvor så dere den?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no