Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #16

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-23, 20:38   #1
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Gruffetråd #16

Den femtende gruffetråden er låst. Den 16. gruffetråden erklæres herved for åpnet. Godtfolk, fyr løs.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 06-09-23, 20:39   #2
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Det er mørkt ute, jeg er alene hjemme og har glemt å fylle på lageret med stearinlys.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 06-09-23, 20:58   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Det ringte noen fra et italiensk nummer klokken 04 i natt. Da fikk jeg ikke sovnet om før rett før jeg skulle stå opp.

(Men, jeg har hatt hyttekontor og naboen inviterte oss på vin kl.16.30 og jeg drakk en halv flaske vin før jeg gikk på styremøte i velforeningen der vi satt ute og jeg hadde på meg t-skjorte og skjørt og det var varmt. Så gikk jeg tilbake til naboene og drakk et glass til). Men nå er jeg trett.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 06-09-23, 21:29   #4
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.734
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Absolutt alt er presset inn denne uka, og til helgen må jeg/vi gjøre noe vi egentlig hverken har tid eller lyst til. Men må. .
Og så er optiker Og briller dyrt.
Også masse mer som jeg ikke orker å skrive engang.
Blæh.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 06-09-23, 21:39   #5
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

PMS.

Jeg har svidd livmorslimhinnene, har ingen regelmessig syklus, og faenskapen kommer som julekvelden på kjerringa hver jævla gang. Vondt over alt, tror jeg holder på å bli syk. Og så sitter jeg plutselig på jobb og har lyst til å grine, og så går lyset opp for meg - PMS. Oppblåst, ømme bryst, cravings, varm, vondt over alt, stiv i rygg og muskler. Deppa i dag, i morgen er jeg garanter fly forbanna på alt og alle.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 06-09-23, 21:48   #6
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Jeg må fnise litt av utenlandske bobilturister som tror Norge er øde? Eller at en vei i skogen sikkert ikke er i bruk? Jeg vet egentlig ikke hva de tenkte da de parkerte midt på traktor veien vår. Vi passerte på tilstøtende vei i bil og ble ganske fnisete for vi visste at innenfor der bobilen sto var det to traktorer og en diger dumperhenger som skulle fram

Hvorfor gjør dem på det viset?!?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 06-09-23, 21:54   #7
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.734
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

PMS.

Jeg har svidd livmorslimhinnene, har ingen regelmessig syklus, og faenskapen kommer som julekvelden på kjerringa hver jævla gang. Vondt over alt, tror jeg holder på å bli syk. Og så sitter jeg plutselig på jobb og har lyst til å grine, og så går lyset opp for meg - PMS. Oppblåst, ømme bryst, cravings, varm, vondt over alt, stiv i rygg og muskler. Deppa i dag, i morgen er jeg garanter fly forbanna på alt og alle.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 06-09-23, 22:06   #8
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Må stemme på "feil" parti til lokalvalget, fordi de er de eneste som stemmer "riktig" på to veldig viktige saker. Og de har en merkelig vettug topp-representant. Kommer helt sikkert til å angre meg mange ganger de neste fire åra, men kan virkelig ikke risikere at det som MÅ bygges ikke blir bygd, eller at det som ikke bør bygges blir bygd. Kjenner det skurrer skikkelig langt inni sjela å stemme feil, men når riktig parti ikke hører på meg*, så får de bare klare seg uten den stemma. Det er et lite parti i en liten kommune, så det skal ikke mange stemmene til for å vippe dem ut.

*For jeg har selvsagt rett.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv  
Gammel 07-09-23, 00:59   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Veldig spent på hva det betyr, gajamor.


Men ang det Malama skrev i den andre tråden:

Sitat:

Hmm, nå hr ikek jeg for vane å spørre folk om det, men jeg oppfatter det ikek som om folk rundt meg tror oslo er skitfarlig, altså. Heg så en sak på vg om "er oslo farlig" v faktisk.no og tenkte bare "hæ, hvem har sagt et?" (for jeg leser vel generelt ikke det listhaug sier, er det hun som har sagt det altså?)

Den oppelvelsen har jeg ikke at folk tror, men kansje det bare er meg som aldri har tenkt tanken engang. (At man skal ikke nødvendigvis gå med penger stikkende ut av baklomma, ja, men at det er FARLIG, nei... Ville ikke gått med penger ut av baklomma hjemme heller )

Dette varierer selvsagt MASSE. Bare på det lille stedet jeg kommer fra, så varierer kulturen fra det mest innavla og bakstreverske og dobbeltmoralske på ett sted, til det mest utadvendte, inkluderende og fremoverlente til stedet en mil unna. Hørt på klasse-reunion på sted 1: "Åja, du bur i Oslo, du. Huff. Huff. Eg var innom der på veg heim frå Syden ein gong. Da var jo fullt av negra, fatta ikkje kossen du helde ut". Så joda. Neida.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 07-09-23, 06:04   #10
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Ahh, jeg bor altså for all del et sted jeg tenker på som ganske så.... Konservativt, for å si det sånn. Men trolig ikke så ille. Men jeg tviler ikke på at noen av dem finnes. Jeg bare heldigvis omgås hakket mer oppegående personer. (dog for all del...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 07-09-23, 06:13   #11
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Oi! Sånne uttalelser er det heldigvis mange år siden jeg har hørt, Poly. Bi bor nok litt for nærme til at de store misforståelsene er tilstede, men jeg hører av og til en «sannnhet» om at det er synd på barn som vokser opp i Oslo. Ja, stakkars! De har et kulturtilbud å boltre seg i og marka å bli skitne i.

Jeg gruffer over selskap i helger, akkurat nå trenger jeg de dagene til å komme meg igjen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 07-09-23, 07:10   #12
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.734
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #16


Akkurat nå har jeg mest lyst til å si opp foreldrejobben, til en.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 07-09-23, 07:37   #13
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Apropos farlig i Oslo. Min bror bor på Anker hotell denne uka og han synes ikke det er gøy å gå hjem på kvelden så han tar trikken. Han opplever storgata som litt skummel.

vixen er ikke aktiv  
Gammel 07-09-23, 07:44   #14
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Apropos farlig i Oslo. Min bror bor på Anker hotell denne uka og han synes ikke det er gøy å gå hjem på kvelden så han tar trikken. Han opplever storgata som litt skummel.

Det gjør han sikkert rett i. Jeg opplevde noe skummelt i Storgata i 1989, en fyr som banka en dame. Han løp da jeg snakka til ham. Men vanlig kan jeg ikke si det er.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 07-09-23, 07:51   #15
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Jeg flyttet jo til Oslo i 2000, og husker en telefonsamtale med ei venninne på vei hjem fra undervisning. Klokka var 21, og jeg måtte ned på Oslo S for å ta t-banen ut til Holmlia. Venninna mi tiltet i vinkel, at jeg kunne gå på Oslo S så sent, jeg kom jo til å bli drept! Og da jeg (mystisk nok) overlevde det, og gikk av t-banen på Holmlia, og hun spurte hvor jeg nå var, så tiltet hun nok en gang..


I 2007 var farmor helt fortvilt over at jeg lot Storebror sove dupp UTENDØRS ALENE, for jeg bodde jo i Oslo! Gudene må vite hva hun så for seg, for hun så ikke for seg vårt stille rekkehusområde på Lambertseter. Hun roet seg etter at pappa tok bilder av hvordan det så ut rundt oss.
Jeg tror hun så for seg at jeg satte fra meg ungen midt på Karl Johan eller noe.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 07-09-23, 08:28   #16
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Det finnes jo absolutt enkeltsteder i Oslo som er svært belastet. Storbyproblematikk, osv.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 07-09-23, 08:37   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det finnes jo absolutt enkeltsteder i Oslo som er svært belastet. Storbyproblematikk, osv.

Vi hadde besøk av noen venner fra Philadefia (den amerikanske byen, ja). Vi gikk fra bar til bar en sensommerkveld, og idet vi passerte krysset storgata og nygata spurte den ene meg om det fantes steder i Oslo som var farlige. Da knegget jeg ganske godt, for jeg følte vel at vi stod nøyaktig på det farligste stedet i Oslo akkurat da spørsmålet kom.

Så vi ble enige om at det begrepet "farlig" inneholder litt variasjon ut fra hva man måler det opp imot.

Jeg skal være fullstendig enig i at det er veldig lite trivelig øverst i Nygata, men direkte farlig er det vel ikke.

I følge vennene våre er det steder i Philadefia hvor man rett og slett ikke engang kjører igjennom hvis man er "rik" og hvit.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 07-09-23, 08:42   #18
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Nei, det er ingen steder i Oslo, som jeg har opplevd, at jeg føler meg redd. Mer at man ser ting som er ubehagelige (veldig rusede mennesker, narkotikahandel).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 07-09-23, 08:49   #19
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi hadde besøk av noen venner fra Philadefia (den amerikanske byen, ja). Vi gikk fra bar til bar en sensommerkveld, og idet vi passerte krysset storgata og nygata spurte den ene meg om det fantes steder i Oslo som var farlige. Da knegget jeg ganske godt, for jeg følte vel at vi stod nøyaktig på det farligste stedet i Oslo akkurat da spørsmålet kom.

Så vi ble enige om at det begrepet "farlig" inneholder litt variasjon ut fra hva man måler det opp imot.

Jeg skal være fullstendig enig i at det er veldig lite trivelig øverst i Nygata, men direkte farlig er det vel ikke.

I følge vennene våre er det steder i Philadefia hvor man rett og slett ikke engang kjører igjennom hvis man er "rik" og hvit.

Nå måtte jeg sjekke i Google maps akkurat hvor dette er (hvem legger merke til gatenavn, liksom ), og der har jeg gått hundrevis av ganger til alle døgnets tider, seinest mange ganger sist helg. Det har aldri slått meg som utrygt, og jeg har aldri sett eller opplevd noe som har fått meg til å reagere der.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 07-09-23, 08:52   #20
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Gruffer over at høyesteressaken om ACER foregår nå, under taushet fra mediene.

Kaija er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no