Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Topper med ermer ned til albuen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-23, 20:36   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Topper med ermer ned til albuen?

Ja, vis meg kule sommertopper som dekker overermene.

Jeg liker klare farger, colorblocking, striper eller store mønstre. Blonder og romantiske topper er ikke så fint på meg.

Har dere sett noen skikkelig fine?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-23, 20:37   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Topper med ermer ned til albuen?

Lindex!
Kjøpte nettopp en grønn-grønn tskjorte der, med litt puffermer.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-23, 20:38   #3
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Topper med ermer ned til albuen?

https://www.lindex.com/no/p/8542680-...-med-puffermer

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-23, 20:41   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Topper med ermer ned til albuen?

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Lindex!
Kjøpte nettopp en grønn-grønn tskjorte der, med litt puffermer.

Ooo, den de også har i striper? Den var skikkelig fin.

Edit: ja, den ja!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-23, 20:42   #5
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Topper med ermer ned til albuen?

Den er veldig fin på også, og litt kraftig i stoffet. Den var ikke inne i striper der jeg handlet, men det blir nok en av de også.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-23, 21:58   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Topper med ermer ned til albuen?

Ikke så veldig kule kanskje, men jeg kjøpte nettopp flere på KappAhl. Må bytte ut hele garderoben min, så det ble mange i litt ulike farger.

https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/T...rt-arm/208645/

https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/T...setopp/242784/

https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/T...fermer/235408/

https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/T...t-topp/209213/

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-23, 22:02   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Topper med ermer ned til albuen?

Olivia volang topp fra Match/vic. har i flere farger. Linblanding

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 00:32   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Topper med ermer ned til albuen?

Av den kroppsnære base-typen liker jeg godt InWear sine, som heter Dagna. Kommer med både rund hals og V, og i flere farger. Veldig god kvalitet.

Ellers kjøpte jeg meg nettopp denne fra King Louie, og det er for øyeblikket min nye kjærlighet. Slik utringing som kler meg best (har runde, "flaskeskuldre", som båthalsen "løfter" og retter ut), og akkurat mine farger. Også er den veldig myk og god. Kommer i ensfarget utgave også.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 24-04-23 kl 00:47.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 14:30   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Topper med ermer ned til albuen?

Takk for tips, mye bra her!

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Av den kroppsnære base-typen liker jeg godt InWear sine, som heter Dagna. Kommer med både rund hals og V, og i flere farger. Veldig god kvalitet.

Ellers kjøpte jeg meg nettopp denne fra King Louie, og det er for øyeblikket min nye kjærlighet. Slik utringing som kler meg best (har runde, "flaskeskuldre", som båthalsen "løfter" og retter ut), og akkurat mine farger. Også er den veldig myk og god. Kommer i ensfarget utgave også.

Jeg har så ekstremt dårlig erfaring med kvaliteten til King Louie! To temmelig dyre kjoler har rett og slett gått opp i alle sømmene, det er sydd så tett på klippekanten at stoffet rett og slett glir ut. Og jerseytøyet deres syns jeg blir fargeløst og slaskete etter bare et par vask. For å ikke snakke om hvor mye det krymper. Veldig trist, for det er veldig kult design.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 14:34   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Topper med ermer ned til albuen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Takk for tips, mye bra her!


Jeg har så ekstremt dårlig erfaring med kvaliteten til King Louie! To temmelig dyre kjoler har rett og slett gått opp i alle sømmene, det er sydd så tett på klippekanten at stoffet rett og slett glir ut. Og jerseytøyet deres syns jeg blir fargeløst og slaskete etter bare et par vask. For å ikke snakke om hvor mye det krymper. Veldig trist, for det er veldig kult design.

Så rart, jeg har to kjoler fra King Louie, som jeg har hatt i årevis, og som er like fine (kjøpt i hhv 2013 og 2015). Må behandle denne forsiktig da, skjønner jeg.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 14:38   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Topper med ermer ned til albuen?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Så rart, jeg har to kjoler fra King Louie, som jeg har hatt i årevis, og som er like fine (kjøpt i hhv 2013 og 2015). Må behandle denne forsiktig da, skjønner jeg.

Så bra! Ingenting er bedre enn at andre ikke har samme erfaring altså. Mine kjoler ble kjøpt i 2019/20, mulig de hadde et dårlig år.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 14:44   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Topper med ermer ned til albuen?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Så rart, jeg har to kjoler fra King Louie, som jeg har hatt i årevis, og som er like fine (kjøpt i hhv 2013 og 2015). Må behandle denne forsiktig da, skjønner jeg.

Litt på siden av tråden, men jeg har litt blanda erfaringer med King Louie. Til gjengjeld har jeg særdeles bred erfaring. Jeg har 3-4 skjørt og et antall kjoler som ikke bør nevnes. Det er et tosifra antall, innkjøpt i perioden 2012-2022. De aller, aller fleste har holdt seg godt. Et par har krympa litt mer enn ønskelig. Ett skjørt har jeg måttet sy litt i sidesømmen på, men det har vært ganske hardt brukt (som sykkeltreningsskjørt). Fargemessig har de holdt seg nesten overraskende godt, enda mønsteret jo er trykt på.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 14:49   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Topper med ermer ned til albuen?

Mest fasinert av konseptet "sykkeltreningsskjørt" kjenner jeg.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 14:50   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Topper med ermer ned til albuen?

Da anser jeg mine kjøp som unntakene!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 14:53   #15
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Topper med ermer ned til albuen?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Mest fasinert av konseptet "sykkeltreningsskjørt" kjenner jeg.

Det er et litt slitt skjørt som jeg bruker under treningssykling på sommerstid. Og litt sånne halvveis treningsturer på ferie og sånt. Tights og jeg er ikke gode venner, så jeg føler meg mye mer vel med et skjørt til treningsoverdelen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 15:40   #16
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Topper med ermer ned til albuen?

Jeg er nå oppe i 4 av denne med 3/4 erme og båthals fra Lauren Ralph Lauren. Jeg har cerise, mørkelå, svart og pudder, og ingen av de er kjøpt de tre siste årene, så de har god kvalitet.

https://www.zalando.no/lauren-ralph-...1d09m-m23.html

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 15:50   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Topper med ermer ned til albuen?

Oi, de var fine Karamell! Hvordan er de i størrelsen?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 15:50   #18
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Topper med ermer ned til albuen?

Litt store.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-23, 14:23   #19
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Topper med ermer ned til albuen?

Disse likte jeg. Bomull og lin.
https://www.parttwo.com/nb-no/grenad...0306878-302173

Dessverre litt for dyre for meg. :skrape: Men kanskje de kommer på salg en vakker dag ...

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-04-23, 21:37   #20
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Topper med ermer ned til albuen?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Litt store.

Jeg har en god del slike. Opplever at de er svært ulike i størrelsen. Har kjøpt alle i samme størrelser. Et par (de med mønster) sitter som pølseskinn. Har en svart og en brun som er midt i mellom og en grå og en offwhite som er enorme!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no