Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

To sett hodetelefoner på iPad?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-11, 12:42   #1
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

To sett hodetelefoner på iPad?

Går det? Er det en dings som kan kobles til som man kan koble to sett med hodetelefoner til? Jeg skal fly med to unger og en iPad og de krangler sånn når de må ha en propp hver.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 12:44   #2
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 956
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: To sett hodetelefoner på iPad?

Det finnast ein dings som du putter i vanlig hodetelefonuttak, som gjør det om til dobbelt uttak. Eg og gubbis bruker ein sånn og høyrer på iPod i lag ofte. Hugsar ikkje kva det heiter visst, men du får nok kjøpt på Clas Ohlson, Biltema og liknande i allefall.

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 12:46   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: To sett hodetelefoner på iPad?

Takk, det skal jeg sjekke!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 12:48   #4
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: To sett hodetelefoner på iPad?

Han jeg bor med kaller det en "splitter". Antakeligvis ikke noe godt faguttrykk, men jeg regner med at de vil skjønne det i de fleste butikker som selger hodetelefoner.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 12:57   #5
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To sett hodetelefoner på iPad?

Du har fått svar ser jeg, men ja det finnes. Vi har en sånn splitter og det var perfekt når vi dro til Kreta for en snau måned siden. Poden og "ste-fetter'n" satt og så film sammen.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no