Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-20, 13:14   #11
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Mine på 12 og 14 likte den veldig godt! Vi så den på kino i jula. Kjekt når man finner en film som både 12-åringene og bestefar på 77 er like begeistret for. Jeg forklarte dem på forhånd hva slags film det var, at det var en litt langsom og "voksen" film uten kræsj bæng action hele tida, men med et smart og underfundig plott de måtte følge med på. Det tror jeg gjorde at de likte den ekstra godt, for da så de den med den innstillinga, uten å kjede seg og forvente høyere tempo. Ellers kunne fort et par av mine ha blitt utålmodige tidlig i filmen.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-04-20 kl 13:20.
My er ikke aktiv  
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no