Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Klaske-panne-tråd ...

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-06, 18:07   #1
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Klaske-panne-tråd ...

... over sanger og artister vi ikke kom på da vi holdt på med Clubby's quiz?

Clubby ville jo ikke ha flere innlegg fra oss i sin quiz-tråd og jeg merker at jeg har et behov for å bruke klaske-panna-smileyen noen ganger.

Chris de Burgh???? Selvfølgelig er det Jennifer Rush med Power of love. Satt og sang hele sangen i stua, mens gubben glodde rart.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 19:01   #2
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klaske-panne-tråd ...

Amylin vennen...

Ja jeg sa 1 innlegg fra hver av dere, men dere kan jo event. redigere innlegget dere har.... sånn hvis dere kommer på "riktig svar".
Ellers måtte jeg ha pløyd igjennom 100 innlegg for å komme fram til poengsummene..

Men jeg må ærlig innrømme at jeg trakk litt på smilebåndene da jeg så Chris DeBurgh som svar da...hihihi

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 19:09   #3
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klaske-panne-tråd ...

Jeg drømte at jeg klasket panne etter musikkquizen.
Jeg hadde skrevet Clash men så var det riktige svaret Sex Pistols (uvisst hvilken låt det var snakk om), og det klasket jeg veldig panne av i natt.
I drømmen, altså.
Hvor sykt er det?

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 20:11   #4
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klaske-panne-tråd ...

Jeg er bare helt oppgitt over alle låtene jeg står helt fast på. Og når jeg ser svaret, så er det låter jeg har hatt på repeat i lange perioder.

Men som jeg har sagt før, Clubby (vil bestandig skrive Chubby ) sine quiz'er er påminnelse om mange gode, gamle godlåter.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 20:27   #5
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klaske-panne-tråd ...

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

(vil bestandig skrive Chubby )











__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 20:33   #6
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klaske-panne-tråd ...

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.













Er min feil, har ikke noe med deg å gjøre. Jeg leste konsekvent, men ikke med vilje, feil i lang tid. Var overbevist om at nicket ditt var Chubby.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:08   #7
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klaske-panne-tråd ...

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.



Er min feil, har ikke noe med deg å gjøre. Jeg leste konsekvent, men ikke med vilje, feil i lang tid. Var overbevist om at nicket ditt var Chubby.

Godt å høre at det er noen som har det moro på min bekostning

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:49   #8
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klaske-panne-tråd ...

Jeg må også tenke flere ganger for ikke å skrive Chubby.

Så du flirte av meg, ja ... Hyggelig. Dessuten så jeg at jeg glemte å skrive ned navnet på sangen til Billy Ocean, som jeg faktisk husket. Ja, jeg kan redigere, men hallo ... Har man levert, så har man levert.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no