Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Storby i oktober

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-23, 21:02   #41
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Storby i oktober

Se på lavpriskalenderen til Norwegian, sjekk hvor du får en bra deal. På den måten oppdaget vi Bilbao. Reiser gjerne tilbake dit.

I sommer har jeg også besøkt Eindhoven og Strasbourg. Særlig den siste var veldig fin, men kronglete å komme seg til.

Palma er vel også sjelden feil.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-23, 21:09   #42
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Storby i oktober

Er spent på om du har bestemt deg for noe Obelix!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-10-23, 21:13   #43
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Storby i oktober

Ikke bestemt meg ennå, men lander kanskje på Stockholm. Jeg påtok meg et verv på jobb og det er et kurs den uka jeg tenkte dra så det blir litt kort tid å reise på. Mulig jeg rett og slett må utsette litt, evt bare dra for 2-3 dager

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-23, 21:17   #44
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Storby i oktober

Stockholm er veldig fint da. Vi får en halv dag der på vei hjem fra Barcelona (lander om kvelden, overnatter på hybelen til yngste, og reiser videre på ettermiddagen neste dag). Får se hva vi greier å få ut av den.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-10-23, 21:20   #45
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Storby i oktober

Jada, Stockholm er fint det. Jeg må vurdere om jeg utsetter til november eller tar en kort tur

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-23, 22:31   #46
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Storby i oktober

Athen er magisk på denne tida av året. Nydelige temperaturer både i lufta og i vannet, og turiststrømmene er borte, så det er en annen ro enn i sesongen. Det er heller ikke like tørt, så naturen er frodig, nesten som en vår nummer to etter tørken om sommeren.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-23, 12:06   #47
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Storby i oktober

Jeg vender stadig tilbake til York. I løpet av november og desember kan den bli litt julete, med et stort julemarked, men det er jo lett å gå rundt i sentrum og nærområdene.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no