Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-12, 21:46   #221
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har handlet mer enn jeg kan bære klokka 16.30 MANGE ganger.

Og trillet varene hjem i barnevogn? (Går barnet ved siden av da?)

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 21:51   #222
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Absurd å handle til middag kl. 16:30. Det var virkelig dagens.

Eller, forsåvidt. Guttene og jeg er så godt som aldri hjemme så tidlig som 16:30.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 21:52   #223
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Og trillet varene hjem i barnevogn? (Går barnet ved siden av da?)

Det har skjedd hos meg at barnet har gått ved siden av vogn full av varer ja. (Og hvis man har beveget seg 4,5 km med barnet i vogn kan det godt være at de siste 0,5 km er akkurat passe gåtur for en liten tass).

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 21:53   #224
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Vi har bil. Jeg har vel ikke sagt at vi ikke har bil, men at vi ikke bruker bil. Vi etterstreber å bruke den så lite som mulig.

Men da har du jo muligheten til å bruke den da. Jeg har ikke den muligheten fordi jeg faktisk ikke har bil.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 21:54   #225
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Og trillet varene hjem i barnevogn? (Går barnet ved siden av da?)

Ja, det har hendt. Eller så hadde vi en liten kurv under vogna også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 22:03   #226
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Beklager så meget Rine.

Hvorfor er det en absurd tanke å handle middag kl 16.30?

Jeg reagerte på den Absurde bruken av ordet absurd. Jeg handler middag 16.30 nesten hver dag, jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 22:09   #227
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Om jeg skal handle til helga tar jeg fint med bæreselen og fyller opp vogna med varer. Det trengs mye mat til seks personer og bil har jeg ikke før til kvelden og da vil jeg helst gjøre andre ting enn å handle.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 22:09   #228
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg reagerte på den Absurde bruken av ordet absurd. Jeg handler middag 16.30 nesten hver dag, jeg.

Men nå har ikke du en fireåring som da er så sliten at han må trilles heller, og du hadde kanskje gjort om på praksisen hvis du hadde det.

Jeg vet hva absurd betyr, ellers takk.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 22:10   #229
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Om jeg skal handle til helga tar jeg fint med bæreselen og fyller opp vogna med varer. Det trengs mye mat til seks personer og bil har jeg ikke før til kvelden og da vil jeg helst gjøre andre ting enn å handle.

Selvsagt, men det er da noe annet enn å argumentere med at barnet trenger vogna for så å si at vogna brukes til varer?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 22:11   #230
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

apan: Jeg har trillet fireåringer i vogn, jeg, sikkert på butikken også. : har alltid vært dårlig på planlegging:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 22:12   #231
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Selvsagt, men det er da noe annet enn å argumentere med at barnet trenger vogna for så å si at vogna brukes til varer?

Tja, ofte er ting en kombo og ikke enten eller i min verden.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 22:15   #232
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Hvis man i stor grad bruker vogna som fremkomstmiddel, er den en del av logistikkregnestykket. Det å ha vogna tilgjengelig for varer fordi man allerede har brukt det til en unge som ikke går langt nok, fort nok eller effektivt nok eller som trenger hvile føles ikke som noen stor greie der man drar med seg vogna fordi man har en fireåring som er helt utslitt og ikke greier å gå gjennom butikken. Vogna bare står der og er med på tur ganske ofte. På samme måte som sykkelvogna.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 22:16   #233
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Men alvorlig talt. Nå som avsporingene virkelig florerer her
Hvilken normalt frisk fireåring er så utslitt etter en dag i barnehagen at de ikke kan være med i butikken klokken 16.30 uten å sitte i vogn?

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 22:18   #234
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Men alvorlig talt. Nå som avsporingene virkelig florerer her
Hvilken normalt frisk fireåring er så utslitt etter en dag i barnehagen at de ikke kan være med i butikken klokken 16.30 uten å sitte i vogn?

Det kommer an på hvordan du har tenkt å frakte barnet til butikken og hvor butikken ligger i forhold til barnehagen og hjem. Plutten min er ikke i stand til å gå til den aktuelle butikken og videre hjem etter barnehagen. Om morgenen vil han nok greie det. (Men nå er han tre og ikke fire, men erfaringen min tilsier at dette kommer til å være status quo den dagen han fyller fire også).

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 22:21   #235
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Vi har bil - og vogna er ikke så mye i bruk. En familie i barnehagen har fire barn og ingen bil. De har vogn med seg til enhver tid. Den er full av dill og dall og varer og gud vet hva - og i ny og ne sitter den minste ungen (tre og et halvt) oppi også. Jeg vil påstå at de og vi har litt forskjellig bruk for vogn og at å generalisere "vogn er teit etter fireårsdagen" er ganske håpløst.

Mine barn er forøvrig ikke slitne etter barnehagen i det hele tatt. De er som regel proppfulle av energi til de hopper til køys på kvelden...

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 22:22   #236
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Men alvorlig talt. Nå som avsporingene virkelig florerer her
Hvilken normalt frisk fireåring er så utslitt etter en dag i barnehagen at de ikke kan være med i butikken klokken 16.30 uten å sitte i vogn?


Tja min 4-åring kunne være veldig sliten etter en barnehagedag, nå gikk han i utebarnehage å var på lange turer hver dag å ute hele tiden selvsagt, men vogn var uansett ikke et alternativ altså. Hverken for han eller meg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 22:25   #237
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Minstegutten min sov 2-3 timer på dagtid til han var tre år. Han trengte mye søvn. Han var ofte veldig trøtt etter barnehagen en periode etter at han sluttet med dagsoving. Så antagelig var ikke det den beste tiden for lange spaserturer. Ofte hadde han gått lang tur eller på andre måter vært aktiv i barnehagen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 22:48   #238
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Ja, jeg vet jo at forskjellene er store. Noen barn trenger mer og andre mindre, men hva som er "normen" er jo noe annet enn de tilfellene som strekker seg ut i periferien av "normalt" i den ene eller andre retningen.
Det er virkelig helt fjernt fra min hverdag med min fireåring og de "normalt friske" fireåringene (07/08-barn) vi har i barnehagen jeg jobber i.

Sønnemannen er på ingen måte et grovmotorisk vidunder, tvert i mot er han en smule utfordret på det området, men til tross for utedager, hyppige turer og i veldig aktiv lek (jeg jobber i samme barnehage som han går i), har han mye overskudd og krutt igjen på kveldene og holder gjerne ut til han sovner midt i en setning (han spør, spør, spør og spør om alt for tiden) leeheenge etter leggetid

Jeg spurte ham her forleden, med denne tråden i bakhodet, hva han tenkte om å ha med vogn på tur for at han skulle hvile seg. Han kniste og sa at "vogn e for beibia som må ligg og ikke kan gå, mamma".

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 22:50   #239
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Har ikke lest tråden, men har ikke brukt vogn etter at ungene ble 2-3 år, omtrent.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 22:53   #240
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Jeg trillet eldstejenta mi til barnehage i vog til hun var mye over fire år! :stiller meg lageleg til for hugg:

Grunnen til det var at jeg ikke fikk lappen før nesten ti år seinere og hadde over tre kilometer å gå hver morgen og ettermiddag. Oppoverbakker tre kilometer hver morgen en kald vinter, er ikke drømmesituasjonen for noen. Hverken jeg eller ungen hadde særlig lyst til å gå, men det var strengt tatt mest praktisk at jeg tok oppgaven å skyve vogna og ikke omvendt. ( rimelig trim, og 15 kilo siden)

Uansett grunn: det er alltid en grunn. :dyp: Å kategorisk avvise andres grunner til å ty til vogn fordi du selv aldri har trengt det er noe skikkelig tullball, spør du meg.
Sett heller fra deg bilen.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no