Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

London, baby!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-11, 15:10   #1
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

London, baby!

Nå er straks tida inne. Om bare to uker flyr vi til London etter månedsvis med research og møysommelig planlegging. Turen er timet og tilrettelagt og vi gleder oss enormt. Jeg og frøkna på fem skal dra sammen med ei venninne. Vi skal på Camden market, the tower, tate modern, london eye, musikalen lion king, London aquarium og parker, cafeer, godteributikker og leketøysbutikker og vi skal spise masse god mat og se på slottet og dra på afternoon tea hos fortnum and masons og vi skal kose oss. Nevnte jeg det: Kose oss!



Det gjenstår bare noen sånne små detaljer. Feks, flyet går fra gardemoen klokken 0720 og det hørtes så fint da jeg bestilte i mai; Masse god tid til i London, nesten en hel dag ekstra, men nå har det gått opp for meg at vi må ta flytoget fra oslo og dersom vi må være på flyplassen to timer før avgang må vi opp klokke 04 på morgenen?!

Er det en generell anbefaling at man burde være der to timer før eller må man det? Det er jo tidlig på morgenen så jeg tenker at det burde ikke være så fullt på flyplassen og dermed ikke så lange køer. Kanskje det går bra å ha en god time?

Så til det store spørsmålet: Regnjakke eller paraply? Går det fint å gå med paraply eller er det for mye folk? Har helst ikke lyst å stikke ut øynene på noen mens vi er der.

Tinetoff har anbefalt restauranten New world for å spise dim sum i Chinatown, men den er mest sannsynlig nedlagt eller stengt pga museinvasjon (ifølge timeout). Det er over ett år siden, men jeg klarer ikke å finne ut at de har åpnet igjen. Så hvor går vi da?













__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 20:30   #2
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: London, Baby!!

Det var ikke så mye respons, men det har tross alt vært utrolig mange slike tråder da.

Kanskje noen vet om det er skummelt å ta t-banen om kvelden? Vi skal jo på teater, frøkna og jeg og må jo komme oss tilbake til hotellet som ligger nord for Oxford circus.

Vi skal på Lion king og da er det tubestasjonen Covent garden eller Embarkment som ligger nærmest. Fra CG går det ikke direkterute til Oxford circus, vi må altså bytte på Picadilly. Fra Embarkment trenger vi ikke å bytte, men er det trygt å gå langs Victora Embarkment sånn i titida på kvelden eller er det tryggere å ta taxi til hotellet?

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 20:43   #3
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, Baby!!

Du hadde en fantastizk bra oversikt. Vi skal til London med 3- og 6-åringen og har nå lagt inn afternoon tea på programmet. Lion king er også oppe til vurdering. Vi tenker matiné, da.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 21:04   #4
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: London, Baby!!

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Du hadde en fantastizk bra oversikt. Vi skal til London med 3- og 6-åringen og har nå lagt inn afternoon tea på programmet. Lion king er også oppe til vurdering. Vi tenker matiné, da.

Oversikt, eh... ja. Vi har kjøpt alt av billetter på forhånd for å slippe unna en del av køståinga.

Jeg tror Lion King blir veldig gøy for frøkna. Hun kjenner historien og sangene fra før og elsker teater. Selv skulle jeg helst ha gått på opera.

Jeg har skjønt det slik at matineene tidlig blir utsolgt. Lurt å sjekke. Vi var opptatt av å få gode plasser og har har ordnet plasser ganske langt framme på det området som heter "stalls" . Jeg tenkte i hvert all at det kan være greit å ikke sitte bakerst med små barn. Vi skal også på en forestilling som heter "Stomp" og de billettene var mye billigere og jeg har hørt fra ei venninne som hadde med ungene dit at det var en storartet opplevelse. Masse rytmer og musikk laget med bøtter, koster etc. Jeg tenker i hvertfall at det er greit med forestillinger som ikke krever så mye engelskforståelse for de små.

Ellers så skal vi på London Aquarium, det tar visst ikke så lang tid å gå igjennom, men skal være helt fantastisk med masse haier, egne tanker med dypvannsfisk (mørke rom) og pingviner. Det skal visst også være mulig å stryke på rokkene.

Ellers så skal vi spise på Rainforest cafe en av dagene etter anbefaling i en eller annen londontråd her inne. Det blir nok stas.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 23:18   #5
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: London, Baby!!

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Det var ikke så mye respons, men det har tross alt vært utrolig mange slike tråder da.

Kanskje noen vet om det er skummelt å ta t-banen om kvelden? Vi skal jo på teater, frøkna og jeg og må jo komme oss tilbake til hotellet som ligger nord for Oxford circus.

Vi skal på Lion king og da er det tubestasjonen Covent garden eller Embarkment som ligger nærmest. Fra CG går det ikke direkterute til Oxford circus, vi må altså bytte på Picadilly. Fra Embarkment trenger vi ikke å bytte, men er det trygt å gå langs Victora Embarkment sånn i titida på kvelden eller er det tryggere å ta taxi til hotellet?

Nei, det er overhode ikke skummelt å ta t-bane i 22 tiden i West End. Believe you me, de er stappfulle av turister som dere. Men, hadde jeg vært dere hadde jeg bare gått ned til Strand, rett ned fra teateret. Der har du massevin av busser som går opp til Oxford Circus. Kjøper du travelcard gjelder det på bussene også. Fin fin busstur på kvelden gjennom Trafalgar Sq, Piccadelly og opp Regent Street til Oxford Circus. Prøv å sett dere fremmerst oppe på bussen. (Tipper turen tar ca 15 min).

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 23:35   #6
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, Baby!

Vi var på Hawksmoor restuarant (Seven Dials) for noen uker siden etter anbefaling fra et par FPere, og jeg går fortsatt og drømmer Beef Dripping Chips og Stilton Holandaise. :sikle: Skal definitivt tilbake dit. Men man må like biff da. Og være villig til å spandere noen kroner på maten.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 23:35   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.140
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, Baby!

Lisa: Tar det ikke mer enn 15 minutter, tror du? Selv om akkurat Regent st. bør gå unna?


Ellers: for fiiin Dim Sum: http://yauatcha.com/

Nam!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 23:37   #8
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.140
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, Baby!

Irma: ja, det er utrolig bra!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 23:37   #9
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, Baby!

Eh, nå ser jeg at du var ute etter Dim Sum. Der har jeg lite å bidra med, dessverre.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 23:39   #10
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: London, Baby!

Polyanna: litt mer kanskje men siden det er 22 på kvelden går det ganske så greit gjennom Trafalgar Sq og opp mot Picadelly vil jeg gjette ...

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 23:47   #11
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: London, Baby!

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Nei, det er overhode ikke skummelt å ta t-bane i 22 tiden i West End. Believe you me, de er stappfulle av turister som dere. Men, hadde jeg vært dere hadde jeg bare gått ned til Strand, rett ned fra teateret. Der har du massevin av busser som går opp til Oxford Circus. Kjøper du travelcard gjelder det på bussene også. Fin fin busstur på kvelden gjennom Trafalgar Sq, Piccadelly og opp Regent Street til Oxford Circus. Prøv å sett dere fremmerst oppe på bussen. (Tipper turen tar ca 15 min).

Åh, takk for tips, det skal vi gjøre! Buss er jo så mye mer spennende en t-bane.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Vi var på Hawksmoor restuarant (Seven Dials) for noen uker siden etter anbefaling fra et par FPere, og jeg går fortsatt og drømmer Beef Dripping Chips og Stilton Holandaise. :sikle: Skal definitivt tilbake dit. Men man må like biff da. Og være villig til å spandere noen kroner på maten.

Skal sjekke denne. Biff er supert da!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Lisa: Tar det ikke mer enn 15 minutter, tror du? Selv om akkurat Regent st. bør gå unna?


Ellers: for fiiin Dim Sum: http://yauatcha.com/

Nam!

Hurra! Takk.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 23:53   #12
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, Baby!

Jeg kan forsøke å finne ut hvilken restaurant som har den beste Dim Sum-kokken nå. De flytter visst rundt en del.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 00:37   #13
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: London, Baby!

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg kan forsøke å finne ut hvilken restaurant som har den beste Dim Sum-kokken nå. De flytter visst rundt en del.

Ja, hvis du kan det så hadde det jo vært supert?

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 09:04   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, Baby!

Jeg lurer også på hva som er best på dim sum-fronten i London for øyeblikket, jeg skal på førjulstur. Gleder meg til å se Colombia Road Flower Market i vinterskrud.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 13:21   #15
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: London, Baby!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg lurer også på hva som er best på dim sum-fronten i London for øyeblikket, jeg skal på førjulstur. Gleder meg til å se Colombia Road Flower Market i vinterskrud.

Hva er Colombia Road flower market og hvor ligger det?

Noen som har vært i Kew garden på høsten? Er det noe vits, eller er det best å vente til man kan ta en tur i vårhalvåret?

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 14:08   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, baby!

http://columbiaroad.info/

Det er en gate med et gigantisk blomstermarked og masse små, morsomme butikker og cafeer som bare er åpne når markedet er det. Lørdag eller søndag, jeg husker ikke helt.

Jeg tror høst i kew gardens er nydelig!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 14:31   #17
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: London, baby!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

http://columbiaroad.info/

Det er en gate med et gigantisk blomstermarked og masse små, morsomme butikker og cafeer som bare er åpne når markedet er det. Lørdag eller søndag, jeg husker ikke helt.

Jeg tror høst i kew gardens er nydelig!

Markedet er på søndager fra 08-15. Det høres kjempekoslelig ut. Mon tro hvordan man kommer seg dit?

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 14:49   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, baby!

Ta t-banen, Northern line til old street Station. Det er et kart på hjemmesidene deres, der ser du hvilke busslinjer du kan ta også.

Her er linken til "Trafikanten" i London. Der kan du plotte inn hvor du reiser fra og til, også får du opp kjappeste veien. http://journeyplanner.tfl.gov.uk/use...T2?language=en

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 15:54   #19
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: London, baby!

Jeg ville ikke satset på å bare ha en time før innsjekking.
Det er endel avganger i 7-8 tiden på morgenen gjerne pga mange drar da når det er jobb relaterte reiser.
Sikkerhetskontrollen kan fort ta litt ekstra tid når som det er billettsjekk også.
Innsjekkingen avsluttes jo også en viss tid før flyet går, så det er greit å ha litt ekstra tid og heller sove på flyet.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 16:01   #20
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: London, baby!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ta t-banen, Northern line til old street Station. Det er et kart på hjemmesidene deres, der ser du hvilke busslinjer du kan ta også.

Her er linken til "Trafikanten" i London. Der kan du plotte inn hvor du reiser fra og til, også får du opp kjappeste veien. http://journeyplanner.tfl.gov.uk/use...T2?language=en

Takk, det var lurt å sjekke litt der fordi det viser seg at det fantastske busskartet mitt ikke stemmer? Det er også en del arbeid på noen ruter som gjør at det blir en del forsinkelser.

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg ville ikke satset på å bare ha en time før innsjekking.
Det er endel avganger i 7-8 tiden på morgenen gjerne pga mange drar da når det er jobb relaterte reiser.
Sikkerhetskontrollen kan fort ta litt ekstra tid når som det er billettsjekk også.
Innsjekkingen avsluttes jo også en viss tid før flyet går, så det er greit å ha litt ekstra tid og heller sove på flyet.

Ja vi burde vel det...

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no