Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kongeparken

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-11, 08:22   #1
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kongeparken

Trenger man 1 eller 2 dager i Kongeparken?

For man med seg det meste på 1 dag?

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 08:27   #2
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kongeparken

Parken er ikke så stor at man trenger to dager, synes jeg.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 08:38   #3
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kongeparken

Ok, takk for svar. Da tar vi en dag i parken.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 08:45   #4
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongeparken

Vi skal også til Kongeparken. Er det noen som har noen gode råd/anbefalinger? Vi har aldri vært der før og skal bruke en dag. Barnene er 8 og 10 år.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 09:37   #5
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kongeparken

Ta med mat. Maten der er dyr og dårlig. Og styr unna grillbuffeten.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 10:05   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongeparken

Man rekker til og med å bli lei etter én dag i Kongeparken, i motetning til feks. i Tusenfryd, så 1 dag holder i lange baner (selv om det ER gøy der, altså).

Og ja, ta med mat! De skal gå an å grille der også, men man må stå for tennvæske og kull selv, tror jeg? Jeg har ikke prøvd. Den burgersjappa ved inngangsområdet er latterlig dyr og har verdens dårligste mat, og grillbuffeten har jeg bare hørt negative ting om.

Han her må dere få med dere.


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

Denne skal minsten min prøve ut for første gang nå i sommer.


(Kilde: youtube.com)

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 10:10   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongeparken

Vi hadde med engangsgrill, det hadde alle andre også. Vil anbefale det, selv om de har store griller der, men det virket som om de bare ble tent en gang om morgenen og ble ganske kalde utover dagen. Brus og kaffe kan man godt kjøpe der, for man kjøper kopper og får fritt påfyll hele dagen, i hvert fall da vi var der.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 10:14   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongeparken

De har Kongeparkenkoppen med fritt påfyll ja. Man kan velge mellom slush og brus (men kjøper man feks. slushkoppen får man kun slush, og omvendt).
Engangsgrill var lurt, jeg visste ikke om det var lov. Da tar vi med det i år.


Merk at været suger nå, det regner hver dag og da stenger de bla. Bobbanen, noe av det kuleste i parken. Jeg tror det blir fint på tirsdag, da skal vi dra.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 11:26   #9
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongeparken

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

De har Kongeparkenkoppen med fritt påfyll ja. Man kan velge mellom slush og brus (men kjøper man feks. slushkoppen får man kun slush, og omvendt).
Engangsgrill var lurt, jeg visste ikke om det var lov. Da tar vi med det i år.

Det er jo noen år siden vi var der, men det var lov da i hvert fall. Det ble en ganske greit "kultur" der, siden folk tente opp sin egen grill, men brukte andres. Så slapp vi å vente på at vår skulle bli varm, mens neste familie brukte vår og "etterlot" sin egen til neste familie etter der igjen. Alle satt engangsgrillene sine oppå parkens griller, fungerte i grunnen veldig greit.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Kongeparken trenger man bare en dag i.
Det er en OK park å ha besøkt, men det er ingen højdare i parksammenheng.

Kjenner flere som er uenig med deg der altså. Svogeren min mener at det er den beste parken å ha med barn i i hele Norge.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 11:33   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongeparken

Opprinnelig lagt inn av Input, her.



Kjenner flere som er uenig med deg der altså. Svogeren min mener at det er den beste parken å ha med barn i i hele Norge.

Virkelig? Vi har vært der årlig, på familiedag med jobben til gubben. Hver gang har jeg tenkt at parken er grei nok, men at jeg er glad for at vi ikke betaler for å gå der. Kongeparken er helt ok, men generelt sett vil jeg si litt sliten, litt glissent, litt liten... Vi bor en halvtime unna, og jeg tviler på vi ville prioritert e tur i året om vi ikke fikk det gratis.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder

Sist redigert av Niobe : 24-07-11 kl 11:40.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 11:40   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongeparken

Ja, han sa så. Jeg har ingen erfaring med å ha med barn i parker, og er generelt ikke glad i sånne parker (for jeg er livredd t.o.m tømmerrenna. ), så jeg har ingen mening om saken selv.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 11:54   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongeparken

Vi betaler gladelig for en tur i Kongeparken om sommeren (selv om jeg synes det er latterlig at de ikke har egne barnepriser for de som ikke er høye nok til å ta alt + at maten suger bigtime), men jeg synes ikke parken er fantastisk, akkurat. Den er koselig og det er kjekke ting der, men jeg skulle virkelig ønske det var feks. Tusenfryd som lå der i stedet for.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 12:50   #13
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongeparken

Tusenfryd funker vel best for de som har modige barn?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 13:45   #14
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kongeparken

Tusenfryd er vel ønsket her i huset. Kongeparken vet de vel knapt om. Men tror de setter pris på det uansett. Vi hadde egentlig tenkt oss på Hardangervidda i telt, men nå blir det camping i stedet for og en tur til Kongeparken. Det fristet plutselig så lite med lavvo overnatting på fjellet.

Mat skal medbringes skjønner jeg. Er været virkelig så elendig på de trakter? Her i Bergen synes jeg nemlig det ikke er så verst. Varmt er det, og det er store deler av dagen oppholdsvær. Jeg er til og med blitt litt lettere rød av solen

Vi tenker å reise nedover imorgen, og da blir det et besøk tirsdag vil jeg tro. Jeg får involvere mannen i planene mine i kveld, for til nå er det jeg som har surfet og kommet på denne ideen om Kongeparken

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 14:07   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongeparken

Opprinnelig lagt inn av Sonar, her.


Er været virkelig så elendig på de trakter? Her i Bergen synes jeg nemlig det ikke er så verst. Varmt er det, og det er store deler av dagen oppholdsvær. Jeg er til og med blitt litt lettere rød av solen

Vi tenker å reise nedover imorgen, og da blir det et besøk tirsdag vil jeg tro. Jeg får involvere mannen i planene mine i kveld, for til nå er det jeg som har surfet og kommet på denne ideen om Kongeparken

Det har vært et par dager med relativt fint vær og overskyet, men ellers regner det stort sett hver dag. Det har regnet i hele dag og skal regne i hele morgen også, men tirsdag tror jeg de meldte fint vær. Men yr er jo ikke til å stole på så vi får heller vente og se.

Edit: nå har de forandret på været igjen, tirsdag har de meldt regn, onsdag skal det være ørlite regn og torsdag skal det være regnfritt.

http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland...idsvarsel.html

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 21:00   #16
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kongeparken

Jeg takker for gode råd. All den researchingen for ingen nytte. Mannen nedstemte kongeparken og etter et familieråd ble det bestemt at vi skal til sørlandet. Satser på fint vær.

Jeg ser frem til å komme bort litt. Det blir mye nyheter. Idag kom reaksjonen under gudstjenesten.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 11:20   #17
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongeparken

Trekker opp igjen denne.

Vi var i Kongeparken og syntes at det var en god park for en dag. Jeg er enig i at to hadde vært litt mye. Men jentene stortrivdes og vil gjerne tilbake igjen. Og jeg tok begge berg og dalbanene (den største er akkurat passe stor) og er veldig stolt av meg selv. Nok å gjøre, ikke for fullt.

Og alle var enige om at det var en fin dag.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 20:44   #18
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kongeparken

Jeg må ta turen til Kongeparken en gang med ungene. Så kan mannen bare være hjemme. Men det får bli til neste år.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 21:14   #19
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongeparken

Tipset fra mine jenter (7 og 10) er i så fall å ikke kaste bort tiden på brannstasjonen og sjokoladefabrikken, for det var kjedelig. Men gå rett til den største berg-og-dalbanen (Bukkerittet) og kjøre den mange ganger.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 00:13   #20
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kongeparken

Og jeg kan anbefale å låne gratis 3D-kamera (man kan velge å kjøpe forsikring til kr 40,-)!
Man får 10 bilder gratis (på nett - ikke utskrift), eller man kan kjøpe alle bildene man har tatt for kr 69,- og i tillegg få et par 3D-briller.
Kjempefine bilder, og morsomt å se på noen av feriebildene i 3D!

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no