Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-10, 20:34   #821
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.840
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Fant dette på KappAhl i dag. Noe merkelig har skjedd med den butikken. Har handlet der tre ganger siste året, jo!

Ser litt uformelig på hengeren, ser jeg, men klærne satt som et skudd på meg!

Hmm. må visst til byen i morgen jo. Dette kunne jeg også like.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 15-07-10, 23:27   #822
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Fant dette på KappAhl i dag. Noe merkelig har skjedd med den butikken. Har handlet der tre ganger siste året, jo!

Ser litt uformelig på hengeren, ser jeg, men klærne satt som et skudd på meg!

Der var kjolen jeg kjøpte forrige uke, jo! Kjempefin er den!

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv  
Gammel 15-07-10, 23:37   #823
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Nye ballerinasko:

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv  
Gammel 15-07-10, 23:47   #824
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Jeg har kjøpt denne fra HM:

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 08:18   #825
linne@
har gullhår
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 273
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av siljemoren, her.

Jeg har kjøpt denne fra HM:

Den var fin. Hvilken stoffkvalitet er den i ?

linne@ er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 12:14   #826
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg har shoppet Chie Mihara-sko på salg hos Lille Vinkel sko i dag.

De er bare så lekre.

Jeg har utrolig lyst på de selv, men jeg tror ikke jeg kan forsvare å kjøpe flere par med sko akkurat nå.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 17:21   #827
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Fikk dette settet i posten i dag.



__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 17:38   #828
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.840
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Fant dette på KappAhl i dag. Noe merkelig har skjedd med den butikken. Har handlet der tre ganger siste året, jo!

Ser litt uformelig på hengeren, ser jeg, men klærne satt som et skudd på meg!

Jeg endte opp med både jakken i midten og kjolen + en turkisaktig bluse/tunika. Kjolen sitter aldeles perfekt, og er veldig nett og feminin, synes jeg. Den markerer bysten og midjen pent, og rekker meg, som er ca 165 cm akkurat til knærne. Ser for meg at jeg kommer til å bo i den gjennom hele høsten.

Så fikk jeg min første pakke fra Ellos i dag, og fikk meg ny kjole, tunika og capri. Fikk ikke til bilder derfra, så det blir så som så med skrytingen.


Sist redigert av Kaija : 16-07-10 kl 17:50.
Kaija er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 17:54   #829
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Jeg vurderte den turkise tunikablusen selv, men jeg måtte jo stoppe meg selv en eller annen plass

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 18:10   #830
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.840
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Jeg vurderte den turkise tunikablusen selv, men jeg måtte jo stoppe meg selv en eller annen plass

Jeg er inne i shoppemodus uten like, og for første gang på aldri så lenge er jeg nødt til å innse at jeg faktisk har handlet i meste laget til meg selv. Og jeg liker ikke å handle en gang.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 18:43   #831
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Jeg har akkurat vært og kjøpt meg en megakul lang angoravest med glidelås og hette fra Acne. Kjøpte også en hvit, lekker kjole med belte fra La Fee Maraboutee, fargerik kjole fra Moods of Norway, svart bredt belte og linskjørt fra In Wear. Siklet også på en svart, kort skinnjakke, men glemte å ta den med til kassen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 19f103-s67_1.jpg (19,8 KB, 16 visninger)

Sist redigert av vimjer : 16-07-10 kl 19:23.
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 18:50   #832
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg endte opp med både jakken i midten og kjolen + en turkisaktig bluse/tunika. Kjolen sitter aldeles perfekt, og er veldig nett og feminin, synes jeg. Den markerer bysten og midjen pent, og rekker meg, som er ca 165 cm akkurat til knærne. Ser for meg at jeg kommer til å bo i den gjennom hele høsten.

Hm, hvorfor finner jeg ikke denne kjolen på nettsidene, tro?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 18:51   #833
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.008
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Jeg er i skohumør for tiden. Er så lei av Ilse-støvlene mine og hadde lyst på noen lave, så da kjøpte jeg disse:

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 17-07-10, 18:00   #834
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Du jobber effektivt med reklamen nikesko.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 18-07-10, 10:01   #835
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Jeg shoppa litt i går.

Skjerf fra Noa Noa (se bort i fra mitt vettskremte tryne!)
Dette var helt meg, og jeg tror jeg kommer til å bruke det masse til høsten.
Grønt og lilla.



Tunikakjole fra Fransa, perfekt til min fasong:



Topp fra Cream. Herlig farge! (Det nederste bildet viser fargen best)




Singlet fra Cream:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-07-10, 10:30   #836
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Jeg har vært i Spania...







Og veske til kåpen min:

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 18-07-10, 18:20   #837
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Siste ukes anskaffelser:

1. Angoravest fra Acne.
2. Sommerkjole fra moods.
3. Linskjørt fra In Wear.
4. Skinnjakke fra In Wear.
5. Bredt belte fra Mexx.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 001.jpg (191,4 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg 002.jpg (194,2 KB, 17 visninger)
Filtype: jpg 003.jpg (194,7 KB, 5 visninger)
Filtype: jpg 006.jpg (196,5 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg 004.jpg (182,1 KB, 1 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 18-07-10, 18:21   #838
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Litt mer:

1.Kjole fra Andersen & Lauth.
2 Kjole fra La Fee Marboutee.
3 Underkjole fra Repeat.
4 Skjorte fra In Wear.
5.Kjole fra TiMo.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 005.jpg (190,3 KB, 9 visninger)
Filtype: jpg 007.jpg (187,7 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg 008.jpg (190,5 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg 009.jpg (182,7 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg 010.jpg (195,9 KB, 33 visninger)

Sist redigert av vimjer : 18-07-10 kl 18:30.
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 19-07-10, 08:58   #839
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

TiMo-kjolen var nydelig, vimjer! Er det sommarkolleksjonen er tidlighausten?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 19-07-10, 08:59   #840
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

TiMo-kjolen var nydelig, vimjer! Er det sommarkolleksjonen er tidlighausten?

Mye av TiMo sin høstkolleksjon ligger ute på Cornelias Hus sine hjemmesider nå (butikk i Trondheim).

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no