Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 7

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-09, 18:42   #81
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

Dette skjørtet fra Desigual kjøpte jeg i går

Det er fiiint!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 19:16   #82
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

The Voice: jeg kjøpte en veldig lekker vest med slike horizontale striper. Jeg bruker den lite, fordi jeg ser veldig chubby ut i den. Kunne forestille meg samme problem med skjørtet ditt - selv om fargene er lekre.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 21:01   #83
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

TheVoice: takk, jeg liker jakka bedre og bedre.
Om skjørtet; Her er det nok hva det blir satt sammen med som avgjør om jeg hadde fallt for det eller ikke. Det var fint, men...litt krevende? Kanskje jeg hadde brukt det med svarte doc m, svart strømpis og svart pologenser til, og enten noen smykker eller et skjerf i halsen som tok opp fargene. Kanskje.

Vind er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 21:04   #84
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Neados: Knallfint skjørt!

Claire: Utrolig fine kjoler, ser at Kapphal er verdt et besøk.

Vind er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 21:28   #85
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Vind, her.

Claire: Utrolig fine kjoler, ser at Kapphal er verdt et besøk.

De satt veldig pent på, og den sorte hadde tykk, fin silkekvalitet (med underkjole).

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 21:52   #86
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Det skjørtet var lekkert! Jeg har akkurat oppdaget denne butikken selv - farlig nær jobben. Har sukket etter denne kjolen lenge:



Men da jeg ikke klarte å motstå den lenger, og tok den med i prøverommet, viste det seg at str 42 var for trang. (Vanligvis bruker jeg 38.) Og da ble jeg sur. Hva er dét for latterlig små størrelser?

Ja, den der er latterlig liten i størrelsen, nesten på grensen til feilmerket (også ifølge damen i butikken). Det grønne skjørtet, derimot, er litt stort i størrelsen. Tror Mette Møller generelt går for ha å litt små størrelser. (Nydelig kjole, forresten, jeg har selvfølgelig også prøvd den. )

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Det er bare så lekkert.
Er jeg skikkelig ufin som spør hva det koster?
Kunne tenke meg det i julegave til meg selv.

Det kostet 1380, tror jeg - egentlig laaangt over mitt nivå.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 22:00   #87
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Kjole fra Boden

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 22:11   #88
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Kjole fra Boden


Dæven.

:unngå å gå inn på Boden:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 22:35   #89
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Jeg har bestilt dette fra Boden (jeg må ikke gå inn på den siden igjen) - var så fornøyd med det jeg akkurat har fått fra dem at jeg ikke kunne dy meg. Og det var litt skattepenger igjen. *knepper igjen pungen for en stund*



__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 22:37   #90
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Også har jeg akkurat kjøpt disse fra Bianco:

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 23:19   #91
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Tusen takk for svar

Jeg også føler kansje det er litt krevende og ikke akkurat gjør meg tynnere, så jeg tror jeg leverer det tilbake

Det ligger fortsatt i posen sin. Man kan vel kalle det et impulskjøp Men jeg tror det er råtøft på den rette personen/kroppen :-)

__________________
TheVoice er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 23:20   #92
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Absalone: :wow: :wow: Hva er boden????? TELL ME Den der var bare RÅLEKKER!

__________________
TheVoice er ikke aktiv  
Gammel 02-11-09, 10:04   #93
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Kjole fra Boden

Nydelig!! Er den fra høst eller sommer kolleksjonen?

mocci er ikke aktiv  
Gammel 02-11-09, 10:25   #94
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Absalone: :wow: :wow: Hva er boden????? TELL ME Den der var bare RÅLEKKER!

www.boden.co.uk

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 03-11-09, 11:54   #95
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Jeg prøvde en kjole da jeg var i London for noen uker siden. Var litt usikker, så vi tok en liten runde og da jeg hadde bestemt meg for å kjøpe den var den borte. Men nå har jeg fått bestilt den fra en dansk nettbutikk.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 03-11-09, 11:56   #96
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Jeg prøvde en kjole da jeg var i London for noen uker siden. Var litt usikker, så vi tok en liten runde og da jeg hadde bestemt meg for å kjøpe den var den borte. Men nå har jeg fått bestilt den fra en dansk nettbutikk.

Den var kjempefin. Nettbutikk?

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 03-11-09, 11:58   #97
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Den var kjempefin. Nettbutikk?

Jeg kjøpte den på www.mishegan.dk. Bestilte den i går, betalte med bankoverføring, og håper den kommer snart.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 03-11-09, 12:37   #98
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Jeg prøvde en kjole da jeg var i London for noen uker siden. Var litt usikker, så vi tok en liten runde og da jeg hadde bestemt meg for å kjøpe den var den borte. Men nå har jeg fått bestilt den fra en dansk nettbutikk.

Kjempefiin

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 04-11-09, 11:28   #99
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7




Kjøpt to ammetopper fra islandske Lykkjufall. Den øverste til høyre i offhvit og den nederste til høyre i en fin blåfarge.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 04-11-09, 11:44   #100
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

TheVoice: Jeg trodde skjørtet var en lue jeg
Fine farger, men litt skeptisk til horisontale striper.

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no