Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 7

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-09, 12:25   #61
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 30-10-09, 16:40   #62
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Likte godt fargene på den bergans jakka

Trixie: Fin kjole! Ser skikkelig god ut nå i høst"kulda"

__________________
TheVoice er ikke aktiv  
Gammel 30-10-09, 17:29   #63
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Kjøpte meg støvletter fra AirStep i dag, utrolig fornøyd, satt som støpt på både fot og legg (og det er ikke akkurat vanlig

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 30-10-09, 18:46   #64
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

De var lekre, kiddo!

__________________
*
Agurke er ikke aktiv  
Gammel 31-10-09, 16:58   #65
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Jålebeinet og Kiddo gir meg begge shopping-vibber (som jeg desverre ikke har råd til å gjøre noe med...).

Er det en vanlig turjakke, Jåle ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 31-10-09, 17:02   #66
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Er det en vanlig turjakke, Jåle ?

Den er vind- og vanntett så den kan brukes i all slags vær. Regulerer bare med tøyet jeg har under.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 31-10-09, 18:13   #67
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det var heldig, Dronningen - tøff kjole!

Jeg har tilbrakt lunsjpausen i Hegdehaugsveien, hvor jeg har skeiet ut med en altfor dyr bursdagsgave til meg selv hos Mette Møller. Skjørtet er fantastisk fint på, nydelig farge, varmt og godt og veldig meg.

Det skjørtet var lekkert! Jeg har akkurat oppdaget denne butikken selv - farlig nær jobben. Har sukket etter denne kjolen lenge:



Men da jeg ikke klarte å motstå den lenger, og tok den med i prøverommet, viste det seg at str 42 var for trang. (Vanligvis bruker jeg 38.) Og da ble jeg sur. Hva er dét for latterlig små størrelser?

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er aktiv nå  
Gammel 31-10-09, 18:36   #68
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Denne hang på restestativet til 700,-, så den ble med hjem. I to str mindre enn jeg pleier å bruke. *Me like*
Det er Didrikson Thelma, forresten.

Vind er ikke aktiv  
Gammel 31-10-09, 19:42   #69
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Denne:


... denne:



BH og truse fra samme kolleksjonen, men bildene ble så store.

Samt over-knestrømper med silkesløyfe på.

Disse Buffalo-støvelettene prøvde jeg, og de blir med meg hjem i nær fremtid:

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)

Sist redigert av Claire : 07-11-09 kl 19:16.
Claire er ikke aktiv  
Gammel 31-10-09, 20:40   #70
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Jeg trenger et par nye sort støvletter med litt lav hæl, så disse er på vei fra Ellos:

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 12:35   #71
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Likte jakken din, Vind :-)

__________________
TheVoice er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 16:27   #72
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det var heldig, Dronningen - tøff kjole!

Jeg har tilbrakt lunsjpausen i Hegdehaugsveien, hvor jeg har skeiet ut med en altfor dyr bursdagsgave til meg selv hos Mette Møller. Skjørtet er fantastisk fint på, nydelig farge, varmt og godt og veldig meg.

Det er bare så lekkert.
Er jeg skikkelig ufin som spør hva det koster?
Kunne tenke meg det i julegave til meg selv.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 16:35   #73
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Hadde vært glad om noen ville kommentere skjørtet jeg kjøpte å jeg

__________________
TheVoice er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 17:47   #74
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Hadde vært glad om noen ville kommentere skjørtet jeg kjøpte å jeg

Trixie har kommentert skjørtet ditt
Vanskelig for meg å uttale meg, skjørtet er ikke helt meg.
Men hadde jeg sett det på med "riktig" tilbehør osv. kan det jo få
et annet preg.
Synes du skal beholde det hvis du liker det og synes det sitter fint

Guttemammis er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 18:41   #75
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.




Jeg har kjøpt dette på Indiska, men er Såååå usikker på om jeg liker det nå

Da jeg var der var det flere som gikk å vandra med skjørtet i hendene og det fikk min oppmerksomhet. Syns det såg deilig ut og elsket fargene.

Men vel hjemme på bygda er jeg redd dette ser litt rart ut....


Bytte eller beholde?

Jeg kunne brukt et slikt skjørt, men det ser ut som det er sydd med god plass over hoftene og da kunne ikke jeg brukt det pga passformen. Men hvis du har kvinnelige former rundt der, blir det vel fint!

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 18:42   #76
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Takk for svar Trixie og Guttemammis

Jeg er veldig usikker på om jeg liker det jeg .....

Det er litt kult med lilla topp og lang cardigan og skjerf, men er redd d er litt sært også...

Har litt lyst å bytte d i noen fine kopper istede Det var fra Indiska, så penga får føtter å gå på der uansett.

__________________
TheVoice er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 18:43   #77
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg kunne brukt et slikt skjørt, men det ser ut som det er sydd med god plass over hoftene og da kunne ikke jeg brukt det pga passformen. Men hvis du har kvinnelige former rundt der, blir det vel fint!

Det er et strikket skjørt :-) D er nok over baken det bredeste partiet går, og der har jeg former ja Dette er str L da, så derfor ser det kansje litt stort ut, men det er altså et intilsittende miniskjørt/over knærne skjørt - skal være

__________________
TheVoice er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 18:44   #78
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Jålebeinet: Hva kostet den bergansjakken? *sikler*

__________________
TheVoice er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 19:20   #79
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av thevoice, her.

jålebeinet: Hva kostet den bergansjakken? *sikler*

3800,-.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 19:32   #80
Neados
Superduperaktiv
 
Neados sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 744
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Dette skjørtet fra Desigual kjøpte jeg i går

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde1.jpg (30,2 KB, 29 visninger)
Neados er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no